Jump to content

[MC] New: Midnight Club: Los Angeles


rjravi1

Recommended Posts

Midnight Club: Los Angeles

Coming OCT 2008



Voor playstation3 en voor de Xbox360

en Midnight Club: LA remix voor psp OCT 2008

meer info later

Omschrijving

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

Het spel is in ontwikkeling bij Rockstar San Diego, wat eveneens dus verantwoordelijk is geweest voor voorgaande Midnight Club-games.

Trailers n1 en 2 :

http://www.rockstargames.com/midnightclubLA/

Screenshots :

001pw6.jpg

011gd4.jpg

014ol6.jpg

016lr2.jpg

BRON

officiele site :http://www.rockstargames.com/midnightclubLA/

Vertel je verwachtingen en wat beter moet dan de vorige delen

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

Midnight Club: Los Angeles preview

Terwijl de één het al helemaal gehad heeft met straatraces, auto's pimpen en nachtelijke botsingen, heeft Rockstar daar lekker lak aan en brengt komend voorjaar een nieuwe Midnight Club uit. Ditmaal is de game gesitueerd in Los Angeles, the City of Angels. Slimme zet van Rockstar, of hebben ze een engeltje op hun scouders nodig?

Los Angeles

De vorige Midnight Club, deeltje drie met als subtitel "DUB Edition" kwam ongeveer gelijktijdig met de tweede Need for Speed: Underground uit, toen straatracen en Pimp my Ride nog zo hot waren als de geioniseerde lucht rondom een bliksemflits. Inmiddels is MTV's opknapserie bezig aan zijn laatste seizoen en lijkt de tuning-gekte toch wel op zijn eind gelopen. Toch denkt Rockstar San Diego er nog een laatste stuiptrekking uit te kunnen halen en daarvoor heeft men de hulp ingeroepen van Los Angeles, het grootste parkeerterrein ter wereld. In onze presentatie op de Games Convention zagen we onder andere geracet worden over de Sunset Boulevard, die in Hollywood begint, in Beverly Hills begint te slingeren en uiteindelijk ophoudt op het strand van Malibu. Overigens is niet heel Los Angeles nagebouwd, want dat zou ten eerste onbegonnen werk en ten tweede nogal saai zijn. Men lijkt zich beperkt te hebben tot Downtown L.A. en het gebied direct ten noorden daarvan, dus Hollywood, Beverly Hills, Century City en Santa Monica.

Midday Club

Een andere verandering zit hem in de weersomstandigheden. Hoewel de game nog steeds Midnight Club heet, hoeft er niet per sé meer 's nachts geracet worden, maar dat kan nu op elk moment van de dag. Het is dus wel zeker dat je het daglicht gaat zien en daarnaast zitten er nu ook de nodige weersomstandigheden in het spel. Het is niet altijd benzinegeur en maneschijn is Los Angeles, het kan er immers ook keihard regenen. Tornado's à la The Day After Tomorrow hoef je niet te verwachten, maar hondenweer zul je meer dan eens tegenkomen en dat vereist ook aanpassing van je rijgedrag.

Tunen

Op tunegebied zal de game weer bomvol auto's en onderdelen zitten zodat je je helemaal uit kunt leven op het zo mooi en snel mogelijk opvoeren van jouw bak. Van velgen, bodykits, spoilers, hoods, lak, stickers, ramen, uitlaten tot zijspiegels, lichten en kleine accenten, het is allemaal mogelijk. Verwacht de grote merken op tuninggebied en natuurlijk de reuzen uit de auto-industrie. Het leuke aan Midnight Club vroeger, was dat er niet alleen Japanse toiletautootjes inzaten. In dit deel zal dit niet anders zijn, want de grote Amerikaanse merken zijn ook goed vertegenwoordigd. Zelf vind ik niks lekkerder dan scheuren met een onbedwingbare Mustang met minstens zes liter aan cilinderinhoud, zodat je die honderden paardenkrachten en de duidelijke hartslag van de auto echt onder je knoppen voelt.

Daarnaast zullen ook de tweewielers weer terug zijn, dus voor degenen die auto's maar voor mietjes vinden is ook dit het ideale racespel. We zagen op de screenshots al een flitsende blauwe Kawasaki langskomen en wellicht lukt het Rockstar om deze keer nog een aantal merken te strikken voor hun game.

Voorlopige conclusie

Midnight Club: Los Angeles lijkt een solide racegame te gaan worden die een aantal leuke dingen toevoegt aan de vorige Midnight Club-games, maar tegelijk ook de kern van die spellen behoudt. Het boosten, driften en de slow motion-functie waardoor je in een tijdelijke bullettime terechtkomen lijken me niet nep, maar eerder handige hulpjes om de rijervaring te verbeteren. Verwacht dit spel begin volgend jaar in de winkelrekken voor de PlayStation 3 en Xbox 360.

BRONwww.gamersnet.nl/previews/midnight_club_los_angeles/ - 26k

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje heb jij de preview plus dat eerste stukje zelf geschreven?

nee kheb op verschillende sites info erover gezocht

omdat ik nergens info over deze spel heb gevonden in de forum heb ik er zelf een forum erover gemaakt

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje heb jij de preview plus dat eerste stukje zelf geschreven?

nee kheb op verschillende sites info erover gezocht

omdat ik nergens info over deze spel heb gevonden in de forum heb ik er zelf een forum erover gemaakt

Een forum is iets anders dan een topic, maar als je info haalt vanaf een andere site en je kopieer/plak je het dan is het verplicht om er een bron bij te zetten.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

jep anders is dit puur rippen :cya:.

maa ziet er mooie game uit toen ik mijn eerste midnight club speelde

was die op de psp dus ik ben er laat bijgekomen :Y.

en het moeite me niet zo lang maar deze ga ik zeker eens huren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit een goeie spel word, alleen weer van de peper dure wagens die alleen gumballers zouden besturen :duh:

Dat vind ik wel jammer, al hoewel die Gallardo er freaking mooi uitziet :D

En die motors vind ik ook vet, vooral in 3 met die choppers enzo, :D

Edit,ze moesten die licenties kopen en in IV zetten :eten:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Dit word zeker een topper zeker omdat Pro Street zo tegen viel, ik neem bijvoorbeeld de Playstation 3 daar is nog geen één degelijke race game opgekomen waar je kan tunen, free roamen enz. enz. Daarom denk ik dat deze game vrij spel heeft op de PS3 en dat de echte race fanaat de game vanzelf wel kopen. Dit is natuurlijk erg mooi voor Rockstar.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Waneer komt dit spel eigenlijk uit :?
Het spel komt uit op 10 oktober dit jaar, nog even een maandje of twee wachten dus. ;)

Nog een kleine toevoeging hij was gepland voor september, maar door technische foutjes en andere problemen is hij een maandje uitgesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...