Jump to content

beste clan van gtaforum


HoutwormNL

beste clan van gtaforum? nog niet open komt binnenkort  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. poll nog even stilgezet wordt binnenkort opengezet met een verassing erbij

    • 3
    • 0
    • 0
    • 1
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    • 1


Recommended Posts

ik wil graag weten welke clan nou echt het beste is

ik kijk elke week weer en elke week ga ik de nummer 1 uitdagen ik ben bezig om een vast team samen te stellen

om wars te winnen

nog 1 ding niet je eigen clan posten mag wel maar alleen als jij vind dat die ook echt het sterkste is

wil je 1 tot 3 vs mij spelen kijk dan bij uitdagingen onder mijn sig:D

groet danny houtworm

weer ff gesloten ben met iets leuks bezig horen jullie binnenkort

Bewerkt: door HoutwormNL
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag weten welke clan nou echt het beste is

ik kijk elke week weer en elke week ga ik de nummer 1 uitdagen ik ben bezig om een vast team samen te stellen

om wars te winnen

nog 1 ding niet je eigen clan posten mag wel maar alleen als jij vind dat die ook echt het sterkste is

wil je 1 tot 3 vs mij spelen kijk dan bij uitdagingen onder mijn sig:D

groet danny houtworm

De Beatdown en Wilde Ganzen natuurlijk ^_^

Je moet eigelijk instellen dat je meer keuze hebt, en niet dat je persé een kan kiezen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

heb et aangepast ik denk dat de meeste op hun eigen clan stemmen maar dat is niet altijd de beste er zijn altijd betere

altijd daarom wil ik tegen iedereen opgewassen zijn tegen elke taktiek tegen elk wapen ik wil een god worden in dit spel:D

Link to comment
Delen op andere websites

heb et aangepast ik denk dat de meeste op hun eigen clan stemmen maar dat is niet altijd de beste er zijn altijd betere

altijd daarom wil ik tegen iedereen opgewassen zijn tegen elke taktiek tegen elk wapen ik wil een god worden in dit spel:D

Het stijgt je echt naar je kop toe.

Link to comment
Delen op andere websites

heb et aangepast ik denk dat de meeste op hun eigen clan stemmen maar dat is niet altijd de beste er zijn altijd betere

altijd daarom wil ik tegen iedereen opgewassen zijn tegen elke taktiek tegen elk wapen ik wil een god worden in dit spel:D

Het stijgt je echt naar je kop toe.

ja alles stijgt me naar mijn kop toe vooral jouw domme idiote reacties overal op:D

Link to comment
Delen op andere websites

heb et aangepast ik denk dat de meeste op hun eigen clan stemmen maar dat is niet altijd de beste er zijn altijd betere

altijd daarom wil ik tegen iedereen opgewassen zijn tegen elke taktiek tegen elk wapen ik wil een god worden in dit spel:D

Het stijgt je echt naar je kop toe.

ja alles stijgt me naar mijn kop toe vooral jouw domme idiote reacties overal op:D

Jep, weet ik, daarom vind ik het juist leuk, want jij stuurt een nog meer idiote reactie op mijn minder idiote reactie.

Link to comment
Delen op andere websites

heb et aangepast ik denk dat de meeste op hun eigen clan stemmen maar dat is niet altijd de beste er zijn altijd betere

altijd daarom wil ik tegen iedereen opgewassen zijn tegen elke taktiek tegen elk wapen ik wil een god worden in dit spel:D

Het stijgt je echt naar je kop toe.

ja alles stijgt me naar mijn kop toe vooral jouw domme idiote reacties overal op:D

Jep, weet ik, daarom vind ik het juist leuk, want jij stuurt een nog meer idiote reactie op mijn minder idiote reactie.

volgens mij heb je thuis heel wat aandacht tekort doe je ook wel eens diertjes pijn? of plaag je vliegen spinnen

als je erover wil praten kan je altijd naar mij toe komen dat is mijn werk

maargoed als dat jouw mening is maar het is de bedoeling dat je hier je meing geeft om wat de beste clan is niet om negatief commentaar te hebben op mijn uitspraken dus post wat zinnigs of ga ergens anders iemand lastig vallen

Bewerkt: door HoutwormNL
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...