Jump to content

3D of Topdown.


.Sharingan

3D of Topdown  

140 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat denken jullie ?

    • 3D.
      58
    • Topdown.
      74


Recommended Posts

Waarom maken ze het niet op de XBOX 360 of PS3 of een andere die wel 3D heeft . :duh:

Dat ze het alleen op De NDS doen dat vind ik gewoon een domme zet van ROCKSTAR! :bonk:

En 3D hoop ik maar ik denk ook geen topdown ik denk gewoon het beeld van Gta2 alleen dan niet topdown of zo

iets .

Ik hoop dat ze er nog over na gaan denken voor op de 360 ik ben trouwens een 360 gamer de meesten niet op dit

forum maar ja . ;)

Greetz Liberty-city10 :D

Amai, waarom zouden ze GTA: CWS op de 360 uitbrengen?

Eindelijk nog eens iets voor de handHELDEN.

Als ze GTA: CWS ook voor de 360 zouden maken, dan maak je een nieuwe gta IV,

en dan krijgen ze Sony op hun dak omdat er ook een PS3-versie moet zijn.

Wees toch eens blij met GTA IV, en gun de handHELDEN ook eens iets.

Waarschijnlijk zijn ze aan het wachten om GTA IV op de PC uit te brengen :clown:

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    28

  • nintendo5998

    23

  • Loekoe

    19

  • MegaPilot

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom maken ze het niet op de XBOX 360 of PS3 of een andere die wel 3D heeft . :duh:

Omdat daar nog niet zo lang gelden Gta IV op is uitgekomen :)

Dat ze het alleen op De NDS doen dat vind ik gewoon een domme zet van ROCKSTAR! :bonk:

Volgens mij is dat gewoon de doelgroep vergroten en nog een extra porsie winst eruit te halen. Ten eerste kan de Nintendo DS geen zware graphics aan, dat is dus ook al niet zo veel werk voor de makers, dit zal vast wel een toetje zijn na het hoofdgerecht Gta IV :) Tevens denk ik dat ze willen laten zien, dat Gta ook leuk kan zijn op een minder zware gadget: de Nintende DS, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Daarnaast hoop ik nog altijd dat het een Topdown view word, maar dan met een mooie aankleding en mogelijkheden. Door in de fout te gaan met 3D verpest je niet alleen de grote van de map, maar ook de uitstraling, aankleding en de mogelijkheden, dat zou dus pas een slechte zet zijn van Rockstar, want iedere gamer weet dat Nintendo dat gewoon niet aan kan op het gebied van Gta en free roaming. Zeg nou zelf, liever nog een hand vol mogelijkheden een ruime map, dan een oer lelijke 3D view met weinig ruimte en hoekige personages enz. (zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic ^_^ ).

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Hier animal crossing voor de ds.

ook een spel wat volledig in 3d is weergegeven. en ik vindt het er aardig mooi uitzien.

38961lg9.th.jpg

dus het zou best wel 3d kunnen worden.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Hier animal crossing voor de ds.

ook een spel wat volledig in 3d is weergegeven. en ik vindt het er aardig mooi uitzien.

38961lg9.th.jpg

dus het zou best wel 3d kunnen worden.

Lolz dat spel heb ik ook nog :puh:.

Ik denk eerder dat ze topdown gaan doen. Je verneukt gta gewoon als je op de NDS 3d-gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het 3D wordt, maar ik weet het gewoon niet... (:7)

Reken er maar niet op... ;)

Ik wil nu een verklaring waarom dat niet zou kunnen!!

Hey, ik ben Jack Thompson niet, hoor :{. Ook geen advocaat. Dat is mijn verklaring waarom ik geen verklaring afleg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, waarom kan het geen 3D worden, is de DS grafisch dan lelijk? Ten tweede, hebben je enig bewijs dat CTW niet mooi is?

Moet je nagaan, dat de PSP al moeite heeft met LCS en VCS, kijk dit specificatie lijstje maar eens even in vergelijking met wat de DS aan kan:

PSP specificaties CPU en grafische engine:

PSP De CPU van de PSP is een MIPS R4000 die op snelheden tot 333 MHz kan draaien met een bus die een kloksnelheid tot en met 166 MHz

De grafische engine zal een 512-bit interface kennen, welke in staat is om 664 miljoen pixels of 35 miljoen polygonen per seconde te verwerken. De grafische core die draait op 166 MHz zal voorzien worden van 2 MByte aan videogeheugen.

DS specificaties CPU, resolutie ect.

DS CPU: ARM946E-S 67MHz (belangrijkste) + ARM7TDMI 33MHz

ROM: MEGACHIPPUSU flash geheugen, vervaardigd door haar eigen normen. 1G wat meer dan (128 M bytes).

3D-rendering: 120.000 polygonen / sec

2D tekening: 30.000.000 dots / s

Resolutie: 256 × 192,26 miljoen kleuren

@Powerpats, over Animal Crossing gesproken, dit is natuurlijk maar een hele kleine speel wereld/map, tevens is de bedoeling dat je in Gta ook verschillende wapens hebt en vrijheid om mensen af te schieten (or whatever), missies uit te voeren en in voertuigen rond te kunnen rijden, als ik dan naar AC kijk, kan ik dit er nou niet echt mee vergelijken, het is gewoon hartstikke klein, daarom dat ook de 3D graphics er redelijk goed uitzien, maar zoiets kan je echt niet in een Gta game verwachten. Daarnaast heb je in AC helemaal niet zoveel missies en die stellen ook niet veel voor, verder zijn de mogelijkheden: spulletjes kopen, rond lopen, met bewoners praten, huisje inrichten en daar houdt het dan ookwel zo'n beetje bij op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop 3D. Als Rockstars nu GTA: CTW in Top Down view gaat doen, is dat een enorme achteruitgang en loopt Rockstars geld mis. Aan de andere kant, als je het 3D gaat doen ziet het er niet al te mooi uit, omdat GTA van zich zelf ookal een groot spel is. Neem bv. DTM Race Driver 3 DS, dat is een groot spel, 3D, een paar bugs zoals achterkant in de grond.. Het is een leuk spel, maar niet de mooiste. Ik denk dat dit dan het zelfde zal zin als bij CTW. Dus het wordt moeilijk wat Rockstars gaat kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden het beter op de PSP kunen doen, die kan tenminste nog wat.. :schater:

Mja, ik hoop Top down view anders wordt Rockstars reputatie te schande gedaan..

Gelijk heb je, anders heb je de hele tijd last van irritante bugs, glitches en lags. Dat vinden we niet leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je nagaan, dat de PSP al moeite heeft met LCS en VCS, kijk dit specificatie lijstje maar eens even in vergelijking met wat de DS aan kan:

(...)

Dat zal best, maar dat komt ook omdat de engine die bij die games werd gebruikt ook al voor de PC, XBOX en Playstation 2. Voor de DS maken ze speciaal engine voor het spel en omdat het spel exclusief voor de DS is, heeft het geen last van andere consoles/handhelds.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je nagaan, dat de PSP al moeite heeft met LCS en VCS, kijk dit specificatie lijstje maar eens even in vergelijking met wat de DS aan kan:

(...)

Dat zal best, maar dat komt ook omdat de engine die bij die games werd gebruikt ook al voor de PC, XBOX en Playstation 2. Voor de DS maken ze speciaal engine voor het spel en omdat het spel exclusief voor de DS is, heeft het geen last van andere consoles/handhelds.

Dat klopt, maar je moet wel weten dat de DS op zijn specificaties niet hoog scoort, aangezien ik nog nooit een DS game heb gezien die de grootte of de vergelijking van een gta game heeft, je moet nagaan wat de functies in een Gta game zijn om deze een Gta game te benoemen:

  • Free roaming
  • vele voertuigen
  • Vele computer gestuurde personages (voetgangers, rijdende auto's en dat zonder bugs of schokkende bewegingen)
  • map grootte
  • functie bij het hoofdpersonage (wapen arsenaal kiezen, functies als vechten, schieten)
  • Aangeklede wereld (je moet dus voor elkaar zien te krijgen, om alles mooi uit te werken als: Gebouwen, bomen, water ect.)
  • Ammu-nation shops, hospitals, spray shops, bomb shops, politie stations (wat ook over de nodige functies moet beschikken, zoals in Ammu-nation shop verschillende wapens en natuurlijk weer de aankleding op grafisch gebied)
  • Verhaallijn (geprogrammeerde filmpjes waarin personages, eigenlijk dus de opdrachtgevers die jou een opdracht geven, zou natuurlijk kunnen dat ze deze alleen met een stilleven plaatje en tekst doen)

Als je dit lijstje neemt, zal dat knap lastig worden wil je alles geheel in 3D en dan ook nog mooi over laten komen, zonder hoekige personages en/of gebouwen, daarnaast moet de desbetreffende stad ook vloeiend lopen, dus geen schrokkerige auto's of voetgangers, ik ben zelf van mening dat dat gewoon niet gaat lukken op een DS, kijk dat het met Animal Crossing, sims 2 (sims is eigenlijk al een beetje hoekig) ect. Wel kan ligt puur aan de kleine map en missies, dat is dus zo klein gemaakt om het nog een beetje redelijk mooi over te laten komen op een Nintendo DS systeem. Maar een free roaming game, dat zal echt niet lukken in mijn ogen. Daarom ga ik er al automatisch vanuit dat deze een Topdown view wordt, wil je de extra leuke functies, aankleding enzovoort behouden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit Top Down View gaat worden. Want er is een gerucht erover dat je de touch screen moet gebruiken. En dat gaat bijna niet in 3D :-(

Vertel, waarom zou je het Touchscreen niet kunnen gebruiken in 3D??

Het kan opzich wel 3D worden. Maar de besturing + Gameplay zal hiervan enorm achteruit gaan.

Als je het spel niet hebt gespeeld kan je dat niet weten ;) Stel dat je net als in bv. Metroid Prime: Hunters de stylus als een soort cursor of vizier kan gebruiken dan werkt dat hetzelfde als je muis in de 3D GTA's.

Een mix tussen top down view en 3D zou ook interessant zijn, net zoals in Phantom Hourglass.

thelegendofzeldaphantomwb7.jpg

De echte 3-d wereld daarin is trouwens nog redelijk groot, en het varen ziet er best gelikt uit :)

thelegendofzeldaphantomjd2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@Sdajafol, Daar wil ik toch even op reageren, ik heb dit spel zelf ook, maar het grote verschil met Zelda: Phantom Hourglass is:

- De mappen zijn opgesplitst in kleine eilandjes (kwa oppervlak valt het nog best mee)

- in een dorpje lopen maar enkele personages

- je hebt er geen computer gestuurde voertuigen, drukte, stads leven en dus ook geen grote getale voetgangers ect. En dat lijkt me er toch wel bij horen?

- Je kan maar in één enkele boot

- In Zelda PH heb je een heel klein wapenarsenaal, een Gta game bevat dat toch veel uitgebreider

- Aankleding moet ook veel meer zijn in Gta, zo zie ik het hoofdpersonage nog niet over de zee, of allerlei groene landschappen struinen, de aankleding van gebouwen en alle voertuigen komt er natuurlijk ook nog is bij, wat de graphics zeker zal belasten.

- Volgens mij is Zelda echt op het uiterste van de DS graphics ontwikkeld, het ziet er prachtig uit, maar een echt Gta game bevat veel meer onderdelen.

Zoals ik al opnoemde, Zelda is nog redelijk beperkt, het is echt aan adventure game, het is gebaseerd op één hoofdpersonage met nog enkele andere personages maar die grote is al nihil. Verder is het redelijk kaal, je komt er geen voetgangers tegen die van alles aan het doen zijn, of andere voertuigen, de zee is zowat voor jou alleen, een gta game bevat toch leven en realiteit, computergestuurde personages, voertuigen die de stad/plaats doen leven als in het echt, wat ontbreekt in Zelda. Tevens zijn er in Gta een stuk meer gevarieerde shops, zoals ik al eerde opnoemde, bij Zelda heb je een enkel winkeltje, met wat Health drankjes en enkele verdedigings/gevechts spulletjes. Daarnaast kun je de game ook niet constant op een plaats save, ik heb vaak genoeg gehad dat ik hem ergens wou save en dat ik de missie geheel weer opnieuw mocht gaan beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...