Jump to content

Flight Simulator X vragen !


brentoske

Recommended Posts

Beste mensen,

ik speel nu al een tijdje op Flight Simulator X !

Maar sommige handilingen kan ik niet zoals :

remmen als je land ...

namelijk als ik land kan ik niet remmen ,

hoe moet ik nu remmen als ik land ?

Dan nog een probleem !

IK zou graag eens nieuwe vliegtuigjes hebben !

ik heb namelijk al een boeiing gedownload ..

maar ik kan hem niet op het spel zetten ???

hoe moet ik een gedownload vliegtuig op FSX zetten ??

Nog een vraagje ...

hoe weet ik nu bij een free-flight

dat ik naar dat geselecteerde vliegveld moet ..

ik weet namelijk dat vliegveld niet vanbuiten liggen

hoe kan ik weten welke kant ik kan uit gaan als ik een

vliegveld selecteer in free-flight .. kan ik een gps er bij zetten ??

Graag antwoorden !!!

_O_ Dankuu !! _O_

Bewerkt: door brentoske
Link to comment
Delen op andere websites

Dat van de gedownloade vliegtuigen is simpel als je het weet. Stom dat ik zelf even het spel niet erop heb staan. Ik zal het wel ongeveer uit mijn hoofd proberen te vertellen. (niet mijn gebruikelijke kwaliteit helaas dus) Nadat je het vliegtuig hebt uitgepakt krijg je vaak een paar mappen. Als je daarmee naar de program files gaat van flightsimulator word het hopelijk wel een beetje duidelijk.

Als je de map opent waarin het gedownloade vliegtuig zit zie je vaak een map met de naam van het vliegtuig en nog een paar andere mappen. Voor de map van het vliegtuig moet je even kijken waar de andere mappen van vliegtuigen staan. Dat staat dacht ik ergens onder de map "models".

De mappen van "gauges" en "sound" enzo daarvan moet je de bestantjes eruit halen en zetten in de gelijknamige mappen in program files van fsx.

Als je eenmaal in het spel zit zie je bij bepaalde vliegtuigen wel eens een beveiligingsvraag. Daar moet je dan op accepteren klikken.

Ik hoop dat je het met deze middelmatige uitleg kan redden.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

ik speel nu al een tijdje op Flight Simulator X !

Maar sommige handilingen kan ik niet zoals :

remmen als je land ...

namelijk als ik land kan ik niet remmen ,

hoe moet ik nu remmen als ik land ?

Dan zal ik deze vraag voor je proberen te beantwoorden :) . Je bedoeld met landen dat je snelheid wil afnemen terwijl je nog in de lucht hangt? Je kan inderdaad niet remmen in de lucht, maar door wat gas af te nemen kun je wel langzamer vliegen zodat je preciezer kan landen, zodra je eenmaal de baan met je wielen raakt, kun je de ''brakes'' gebruiken en dus remmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

ik speel nu al een tijdje op Flight Simulator X !

Maar sommige handilingen kan ik niet zoals :

remmen als je land ...

namelijk als ik land kan ik niet remmen ,

hoe moet ik nu remmen als ik land ?

Dan zal ik deze vraag voor je proberen te beantwoorden :) . Je bedoeld met landen dat je snelheid wil afnemen terwijl je nog in de lucht hangt? Je kan inderdaad niet remmen in de lucht, maar door wat gas af te nemen kun je wel langzamer vliegen zodat je preciezer kan landen, zodra je eenmaal de baan met je wielen raakt, kun je de ''brakes'' gebruiken en dus remmen.

Je hebt wel "luchtremmen" hoor. Dan moet je dacht ik op de "/" drukken. Om op de grond te remmen gebruik je dacht ik ".".

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmmmmmm heel simpel hoe je makkelijk kan afremmen, ten eerste vlieg nooit te snel met een boeing 747 bijvoorbeeld, en kijk via de GPS hoever je nog moet vliegen, hoe dichter de bij de landingsbaan bent, hoe slomer je moet gaan vliegen, de perfecte landings snelheid ligt rond de 160/190 knopen per uur.

Wat ook verstandig is, is dat je je flaps gebruikt, door dit rem je ook af in de lucht, en door dit hoef je ook niet zovaak je luchtremmen te gebruiken.

Eenmaal wanneer je aan de grond is, hou je F2 in, en je drukt op "/", als de landingsbaan echt klein is, dan kun je ook beter gebruik maken van "." maar meestal kun je je beter even lekker lang uitlaten rollen, in reality is dat maar ook beter aan te raden, want anders gaan je bandjes een beetje stuk, en niet alleen de banden.

hoe kan ik weten welke kant ik kan uit gaan als ik een

vliegveld selecteer in free-flight .. kan ik een gps er bij zetten ??

ALT -> Views -> Instrumental Views -> GPS

Wat ook handig is, is dat je de gebied al een beetje kent, daarom is topografie ook zo belangrijk in de luchtvaart.

hoe moet ik een gedownload vliegtuig op FSX zetten ??

Ik maak gebruik van FS9, op FS2004, en daar unzip ik gewoon de zip bestand in Flight Simulator 9 folder.

Ik durf het niet zo gauw te zeggen over FSX.

Goodluck, and have fun at Flight Simulator :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik er ook nog maar een vraag tussen stoppen ^_^ Ik heb sinds kort de demo van FS X gedownload, maar iedere keer met het ''watervliegtuig'' krijg ik hem niet aan het rollen, jawel er zitten geen wielen onder, maar volgens mij moet je die kunnen activeren. Alleen heb ik werkelijk bijna alle toetsen + combinatie ingevoerd en niks werkt. Weet iemand hoe ik die wielen tevoorschijn kan toveren? Of is dat gewoon onmogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik er ook nog maar een vraag tussen stoppen ^_^ Ik heb sinds kort de demo van FS X gedownload, maar iedere keer met het ''watervliegtuig'' krijg ik hem niet aan het rollen, jawel er zitten geen wielen onder, maar volgens mij moet je die kunnen activeren. Alleen heb ik werkelijk bijna alle toetsen + combinatie ingevoerd en niks werkt. Weet iemand hoe ik die wielen tevoorschijn kan toveren? Of is dat gewoon onmogelijk?

G = Landings gestel (Oftewel landingsgear)

Dus wanneer je gaat opstijgen, of gaat landen, dan druk je gewoon "G" in, en vervolgens komen je wielen ter voorschijn.

Ik weet niet of je meteen bij dat watervliegtuig de landingsgestel kan activeren als je aan de grond staat, anders moet je eerst even een ander toestel nemen, en dan de lucht invliegen, en dan ga je naar ALT -> Aircraft -> Select en dan kies je daar de Watervliegtuig.

Goodluck.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas maar ook dat werkt niet :N Ik heb al de ''Checklist'' en de ''Keys controls'' uitgebreid doorgelezen en van alles uitgeprobeerd, maar die kist blijft maar op z'n drijf balken (of je het noemt)... Misschien zit er een bug in mijn demo versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas maar ook dat werkt niet :N Ik heb al de ''Checklist'' en de ''Keys controls'' uitgebreid doorgelezen en van alles uitgeprobeerd, maar die kist blijft maar op z'n drijf balken (of je het noemt)... Misschien zit er een bug in mijn demo versie?

Ga eerst eens vliegen met een ander toestel, vervolgens neem je dat watervliegtuig, en probeer dan eens in de lucht om je landingsgear te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas maar ook dat werkt niet :N Ik heb al de ''Checklist'' en de ''Keys controls'' uitgebreid doorgelezen en van alles uitgeprobeerd, maar die kist blijft maar op z'n drijf balken (of je het noemt)... Misschien zit er een bug in mijn demo versie?

Ga eerst eens vliegen met een ander toestel, vervolgens neem je dat watervliegtuig, en probeer dan eens in de lucht om je landingsgear te gebruiken.

Bedankt voor je tip, ik kan nu inderdaad via het switchen van een ander vliegtuig, in dit geval naar het ''watervliegtuig'', inderdaad in de lucht vliegen, maar zodra ik G of een andere toets- combinatie gebruik komt er geen landingsgestel naar beneden. Ik heb weer van alles geprobeerd, maar niets lijkt te werken, ben uiteindelijk geland met wat vuur vonkjes van mijn drijf balken op het vliegveld :D

Link to comment
Delen op andere websites

Watervliegtuig heeft geen wielen in FSX.

@Wesley_GTA, Flaps zijn niet om af te remmen, flaps genereren lift waardoor het toestel op lagere snelheden kan aanvliegen 0_0

Bewerkt: door killerfist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog wat vraagjes over FSX, en dan vooral aan de mensen die FSX ook spelen. Wat is belangrijker, veel intern geheugen en een hele sterke videokaart of is een snelle processor weer belangrijker dan een sterke videokaart?

Alvast bedankt voor het reageren,

Black Force

EDIT: @de persoon van de 1e post, ik raad je aan met een joystick te vliegen, dit is veel betere handling en veel fijner. Succes!!

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

het licht er aan want het is belang rijk dat jen rang goed is want als je een goede videokaart hebt en weinig ram werkt hij maar voor70% dus het beste is denk ik zo 2 gig ram en videokaar van 512 mb en een procecor met duel core

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

oke mijn vraag hoe zorg je er ook al weer voor in fsx dat je een slurf krijgt en dat er grond vervoer komt dus bagage zooi enz.

en hoe doe je je kofer kleppen open? en je andere deuren ik zal wel ff een tut zoeken maar als jullie het weten wil ik het graag horen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...