Jump to content

nieuwe clan


superbommie

Recommended Posts

ik wil een nieuwe clan oprichten voor de gta4 op de ps3.

ik wil niet dat deze clan te groot word,dus een paar man is voldoende lijkt me.

zo hebben we meer aandacht en tijd voor elkaar en kunnen we elkaar beter helpen lijkt me.

als het te druk word,kan het onoverzichtelijk worden.

dus als je intresse hebt hoor ik het wel.

mijn psn is trouwens : superbommie_nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit een flop gaat worden. In iedergeval, probeer je post een beetje op te poetsen met wat design. Dit trekt mensen aan. Natuurlijk moet je een Talk en Recruiment topic aan maken.

Hopelijk zijn dit goede tips!

Link to comment
Delen op andere websites

zo wordt die hele clan niks he:p

begrijp me niet verkeerd maar ik wil je helpen

ik denk dat je eerst een naam nodig hebt

schrijf wat info regels kijk maar es bij The Holland Play onder me sig kan je wel als voorbeeld gebruiken NIET KOPIEREN!!!

maar zo trek je tenminste wat mensen en hopelijk groei je groot uit en kunnen we je een keer uitdagen voor een clanwar

groet danny

Link to comment
Delen op andere websites

Zo krijg je maar één persoon, jezelf. Als je een clan wilt aanmaken, moet je wat meer kleur en fleur in je post hebben. En veel meer info geven over de clan zelf. En ook natuurlijk een Recruiment topic aanmaken.

En bekijk de regels ook goed: >Klikkie<

Als je het echt niet weet, vraag een tutorial aan een van de moderators/ administrators

Hier kan je alle moderators/ administrators vinden. >Hier! Klikkie< Je hoeft alleen maar één uit te kiezen en rechts op pm te drukken ;)

Veel plezier met je clan.

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

haha bedankt voor jullie reacties maar ik had ook al door dat het zo niks word joh.

ik hoef ook niet echt een speciale clan of wat dan ook,maar dacht meer gewoon met een paar mensen af entoe team spellen spelen op gta.

vandaar.

julliehebben het echt heel uitgebreid ja.

maar van mij hoeft dat niet.

interesseert me ook niet hoe hoog of laag ik zou staan in de ranking van een groep.

ik wilde het alleen omdat het alleen spelen zo saai word na een tijdje.

maar in ieder geval bedankt.

Bewerkt: door superbommie
Link to comment
Delen op andere websites

haha bedankt voor jullie reacties maar ik had ook al door dat het zo niks word joh.

ik hoef ook niet echt een speciale clan of wat dan ook,maar dacht meer gewoon met een paar mensen af entoe team spellen spelen op gta.

vandaar.

julliehebben het echt heel uitgebreid ja.

maar van mij hoeft dat niet.

interesseert me ook niet hoe hoog of laag ik zou staan in de ranking van een groep.

ik wilde het alleen omdat het alleen spelen zo saai word na een tijdje.

maar in ieder geval bedankt.

Dan pb je toch een paar mensen of ze met je willen spelen? Maar alsvast veel pelzier verder!

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

ik wilde het alleen omdat het alleen spelen zo saai word na een tijdje.

maar in ieder geval bedankt.

Waarom join je dan niet gewoon een clan met niet al te veel mensen of zoek je gewoon hier op het forum wat mensen om mee te spelen, maar niet als clan.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat lijkt me ook het beste.ik haal deze topic dan maar beter weg,en ik zie wel wie er dan wilt spelen of wat dan ook.

maar axio, ik heb the hollandplay bekeken, maar heb de indruk dat het alleen voor nederlanders is?

of klopt dat niet?

want ben het zelf niet daarom.

Bewerkt: door superbommie
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat lijkt me ook het beste.ik haal deze topic dan maar beter weg,en ik zie wel wie er dan wilt spelen of wat dan ook.

maar axio, ik heb the hollandplay bekeken, maar heb de indruk dat het alleen voor nederlanders is?

of klopt dat niet?

want ben het zelf niet daarom.

als je turks bent ofzo maakt niet uit, als je meer in nederland woont of gewoont hebt
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat lijkt me ook het beste.ik haal deze topic dan maar beter weg,en ik zie wel wie er dan wilt spelen of wat dan ook.

maar axio, ik heb the hollandplay bekeken, maar heb de indruk dat het alleen voor nederlanders is?

of klopt dat niet?

want ben het zelf niet daarom.

als je turks bent ofzo maakt niet uit, als je meer in nederland woont of gewoont hebt

haha,ben hier geboren en getogen.

en woon hier al heel me leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...