Jump to content

[GAME] Stemmen op Gtagames GT4 foto contest


Silverwing

Wie gaat er winnen?  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie gaat er winnen?

    • Mazzeltje
      7
    • Darts
      10
    • RTS
      3
    • BMW
      6


Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Darts

    25

  • Spacecraft

    9

  • Silverwing

    7

  • Mazzeltje

    6

@darts volgende keer edit knop gebruiken, en die kun je winnen in een van de professional races, ik weet niet meer precies welke.

Oh sorry ben een beetje laat BMW was me al voor.

Bewerkt: door zerocooll
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem kopen bij de Mercedes Dealer, kijk maar eens goed, het is bij new cars en het is de laatste "gewone Mercedes" hij kost 610,000 , maar is zo vet.

Trouwens die Streamline = 500,000

Le mans cars = 4 x 2,500,000

Dat heb ik sinds vrijdga even gekocht, en nee ik gebruik geen ARMAX.

(Heb Armax alleen voor die USB Stick)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem kopen bij de Mercedes Dealer, kijk maar eens goed, het is bij new cars en het is de laatste "gewone Mercedes" hij kost 610,000 , maar is zo vet.

Trouwens die Streamline = 500,000

Le mans cars = 4 x 2,500,000

Dat heb ik sinds vrijdga even gekocht, en nee ik gebruik geen ARMAX.

(Heb Armax alleen voor die USB Stick)

Dankje ik zal strax eens kijken..... Bij mij doet hij het met mijn mp3 speler dus ik hoef geen speciale usb stick ofzo te kope :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem kopen bij de Mercedes Dealer, kijk maar eens goed, het is bij new cars en het is de laatste "gewone Mercedes" hij kost 610,000 , maar is zo vet.

Trouwens die Streamline = 500,000

Le mans cars = 4 x 2,500,000

Dat heb ik sinds vrijdga even gekocht, en nee ik gebruik geen ARMAX.

(Heb Armax alleen voor die USB Stick)

Dankje ik zal strax eens kijken..... Bij mij doet hij het met mijn mp3 speler dus ik hoef geen speciale usb stick ofzo te kope :puh:

Check meteen even op welke dag je bent, want bij dag 694 komen er in de verschilende Used cars lijsten 4 zwarte Le mans auto's(die ik dus ook heb) en dan kan je die 4 voor 8,500,000 kopen.

Doe gewoon het Deutsche Touren Meistershaft heel vaak opnieuwe met B-spec, verkoop de auto en je hebt 900,000 (prijzengeld al meegerekend) zo heb ik het gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem kopen bij de Mercedes Dealer, kijk maar eens goed, het is bij new cars en het is de laatste "gewone Mercedes" hij kost 610,000 , maar is zo vet.

Trouwens die Streamline = 500,000

Le mans cars = 4 x 2,500,000

Dat heb ik sinds vrijdga even gekocht, en nee ik gebruik geen ARMAX.

(Heb Armax alleen voor die USB Stick)

Dankje ik zal strax eens kijken..... Bij mij doet hij het met mijn mp3 speler dus ik hoef geen speciale usb stick ofzo te kope :puh:

Check meteen even op welke dag je bent, want bij dag 694 komen er in de verschilende Used cars lijsten 4 zwarte Le mans auto's(die ik dus ook heb) en dan kan je die 4 voor 8,500,000 kopen.

Doe gewoon het Deutsche Touren Meistershaft heel vaak opnieuwe met B-spec, verkoop de auto en je hebt 900,000 (prijzengeld al meegerekend) zo heb ik het gedaan.

Waar kun je kijken welke dag je bent?? (geld speelt geen rol zoiets heet ARMAX ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Is het misschien niet eens tijd om Ronde 1 af te sluiten en verder te gaan met een nieuwe Contest/Ronde 2?

Misschien met een andere opzet, om te voorkomen dat er 30 000 wordt gestemd op iemand die nog geen fatsoenlijke foto heeft.(die BMW was echt niet zichtbaar en had een kleur om te kotsen)

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

Is het misschien niet eens tijd om Ronde 1 af te sluiten en verder te gaan met een nieuwe Contest/Ronde 2?

Misschien met een andere opzet, om te voorkomen dat er 30 000 wordt gestemd op iemand die nog geen fatsoenlijke foto heeft.(die BMW was echt niet zichtbaar en had een kleur om te kotsen)

Hij heeft het over de BMW van Mazzeltje volgens mij.

En ronde 1 wordt nog niet afgesloten.

Er moeten nog wat meer foto's komen door Mazzeltje enzo. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten nog wat meer foto's komen door Mazzeltje enzo. :(

Ja , ik kan er ook niks aan doen.

Ik heb alles geprobeerd om de foto's goed te krijgen met een normaal formaat.

Maar het lukt me gewoon niet.

Ik heb het ook aan andere mensen gevraagd en die wisten het ook niet.

Het spijt me. :( ik had het ook anders gewilt.

Link to comment
Delen op andere websites

(die BMW was echt niet zichtbaar en had een kleur om te kotsen)

??? :huh:

Waar heb jij het over?

:lol: Ik had het over het plaatje van Mazzeltje.

@Dragonmaster: Aangezien Mazzeltje het niet lukt foto's te leveren, lijkt het me toch beter ronde 1 af te sluiten, want het begint een beetje dood te worden hier.

Bewerkt: door Darts
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...