Jump to content

Liberty City Grove's


frankyyguy

Recommended Posts

Hey leden, ik ben onlangs begonnen met het recruiteren van een Clan. Liberty City Grove's.

LibertyCitygroves.gif

We zijn al met 7 Leden, en doen aan Team based Death Match, Death Match, (Eigenlijk een beetje Alles)

Maar dan vaak Teamwork. Ook trainen we vaak tegen elkaar in Free Mode en in Party Mode.

Achter Onze Clan zit ook een verhaal. Zie mijn filmpje voor alle info over dat verhaal.

Wij Grove's geven nooit op en gaan er altijd Hardcore tegen aan in matches. Lol is belangrijk, dus als je geintereseert bent in wat lol en actie, sluit je dan aan bij de Liberty City Grove's!

Officiele Gang/Clan Filmpje

Eigen site

GroveIVLife.jpg

Join The Liberty City Grove's, and we will Change the American History

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

kzal komen als ik mijn clan beu ben :7 maar dat kan nog lang duren sorry :sst:

met hoeveel leden zijn julie nu :?

Veel succes met je recruitment, maar volgende keer iets kleiner lettertype svp xD hier kreeg ik hoofdpijn van :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat alle forum members zijn aangesloten bij een clan dus een clan erbij kan geen kwaad zou ik zeggen, hoop dat je clan een beetje stand houd, gezien de geschiedenis zal dat lastig worden, de enige clan die een beetje goed draait zijn de libertykilerz maar toch veel succes

ik zou zeggen zodra je minimaal drie leden bereid hebt speel een keer tegen de musketiers!!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat alle forum members zijn aangesloten bij een clan dus een clan erbij kan geen kwaad zou ik zeggen, hoop dat je clan een beetje stand houd, gezien de geschiedenis zal dat lastig worden, de enige clan die een beetje goed draait zijn de libertykilerz maar toch veel succes

ik zou zeggen zodra je minimaal drie leden bereid hebt speel een keer tegen de musketiers!!!

Thnx ^^ We hebben nu 7 leden.

Uhm wat dachten jullie er van eens een match te spelen tegen de Liberty City Grove's?

Jullie zijn erg goed heb ik gehoord.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

haha leuk filmpje moest wel even lachen:P

Ik wil niet offtopic zijn, maar waarom ben je verbannen ? :?

(Weer Ontopic) Nou kom mensen :puh: Als je lol wilt, niet zo veel regels, Rangen wilt krijgen en aktie, Sluit je dan snel aan, want de Liberty City Grove's houden er van Hardcore tegen aan te gaan. :*D

Zie onze Site &

Gang Video

Link to comment
Delen op andere websites

kzal komen als ik mijn clan beu ben :7 maar dat kan nog lang duren sorry :sst:

met hoeveel leden zijn julie nu :?

Veel succes met je recruitment, maar volgende keer iets kleiner lettertype svp xD hier kreeg ik hoofdpijn van :D

waar heb jij het over ik zit al een tijdje bij de libertykillerz

Link to comment
Delen op andere websites

Succes met je clan, en wij de drie musketiers (GEEN CLAN) nemen graag iedere uitdaging aan.

Kijk even bij de Trefpunt Sectie onder het kopje "War against the Musketeers" en dan waar je een uitdaging kan posten.

Succes iig!

Link to comment
Delen op andere websites

Succes met je clan, en wij de drie musketiers (GEEN CLAN) nemen graag iedere uitdaging aan.

Kijk even bij de Trefpunt Sectie onder het kopje "War against the Musketeers" en dan waar je een uitdaging kan posten.

Succes iig!

Hey, ik zit maar te zoeken alleen ik kan het niet vinden xD

Ik zit overal al te zoeken naar War against the musketiers. Waar staat het? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...