Jump to content

Dutch-Killah-Clan (PC)


Fbi-Crew

Recommended Posts

ik ben nu 1 van jullie ik ben ook een libertykiller

Erik :7 Je post in het verkeerde Topic :puh:

Onze clan heet LibertyKillerZ :puh: Te herkennen aan de 75-pagina's tellende topic :puh:

Dit is ons topic

Excuses aan de leider van de clan dat ik hier post ^_^

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu 1 van jullie ik ben ook een libertykiller

je zit verkeert dit is een andere clan :td: die onze naam gepikt heeft :duh::erm:

en dat noem ik copyright schending copyright :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu 1 van jullie ik ben ook een libertykiller

je zit verkeert dit is een andere clan :td: die onze naam gepikt heeft :duh::erm:

en dat noem ik copyright schending copyright :muur:

Je hebt idd wel gelijk. Deze clannaam lijkt nogal veel op die van de onze :l

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu 1 van jullie ik ben ook een libertykiller

je zit verkeert dit is een andere clan :td: die onze naam gepikt heeft :duh::erm:

en dat noem ik copyright schending copyright :muur:

Je hebt idd wel gelijk. Deze clannaam lijkt nogal veel op die van de onze :l

oke oke ik heb de naam verandert kijk maar op de eerste pagina die bestaat toch nog niet of wel

Link to comment
Delen op andere websites

hmm heb niet zoveel verstand van pc games, want ik sluit me bij gemertenaar aan, maar lees ik nou goed dat een goede pc game 1000 euro kost, of kost een goed pc 1000 euro? dat lijkt me waarschijnlijker...

en dan ene gozertje dan "ik ben nu één van jullie" dude... :schater: nou daar moet je trots op zijn... tis meer een thee kransje, de meesten spenderen meer tijd op het forum dan achter de playstation volgens mij, lijkt me wel weer es tijd voor een battletje als je het mij vraag, of niet Kai?

Link to comment
Delen op andere websites

hmm heb niet zoveel verstand van pc games, want ik sluit me bij gemertenaar aan, maar lees ik nou goed dat een goede pc game 1000 euro kost, of kost een goed pc 1000 euro? dat lijkt me waarschijnlijker...

Dat lees je verkeerd, ik heb het over een goede game pc, niet een goede pc game.

En dat je bij gemertenaar aansluit, komt vast omdat je niet doet gamen op een pc, en er dus geen verstand van hebt en wat het kost.

Maar gemertenaars reactie slaat nergens op, en dat vind iedere pc-gamer.

En wat maakt het uit dat we meer tijd achter de forum zitten dan de PS3.

Alsof jij 24/7 achter je ps3 zit.

En tevens, zit je nu ook al de Liberty Killerz te beledigen of juist de clan van FBI Crew?

@ Hieronder, das beter, nu kunnen mensen daar niet meer over zeuren(Wat ik ook deed :engel: )

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

oke dan is dat duidelijk, maar dat een goede game pc 1000 euro kost geloof ik ook wel ja, maar des al niet te min sluit ik me nog steeds bij gemertenaar aan omdat ik gewoon van mening ben dat een pc meer bestemd is voor andere zaken zoals internetten, office, cad programmas etc. etc. de spelletjes die voor de pc geschikt zijn zijn solitaire, mijneveger en patiance haha ach ieder zn eigen, ik heb wel veel gegamed op de pc maar ik blijf erbij dat de playstation, wii en xbox geschikter zijn voor games omdat de console daar speciaal voor gemaakt is

Link to comment
Delen op andere websites

gta op pc is voor wannabee's die geen ps3 kunnen betalen!!! ik hoop eerlijk gezegd heel erg dat de GTA IV op de pc dat wanneer die uitkomt dat het dan volgend jaar kerstmis is :):cya:

Moet je een ps3 kopen dan om Gta te kunnen spelen. Er bestaan ook nog andere console's die mensen weer leuker vinden, Op de pc kan een server veel meer mensen houden dna op de X360, Ps3

Link to comment
Delen op andere websites

oke dan is dat duidelijk, maar dat een goede game pc 1000 euro kost geloof ik ook wel ja, maar des al niet te min sluit ik me nog steeds bij gemertenaar aan omdat ik gewoon van mening ben dat een pc meer bestemd is voor andere zaken zoals internetten, office, cad programmas etc. etc. de spelletjes die voor de pc geschikt zijn zijn solitaire, mijneveger en patiance haha ach ieder zn eigen, ik heb wel veel gegamed op de pc maar ik blijf erbij dat de playstation, wii en xbox geschikter zijn voor games omdat de console daar speciaal voor gemaakt is

hiermee ben ik het volkomen mee eens. @ Ferry die eerste reactie van mij in dit topic daarmee wilde ik dit duidelijk mee maken wat Leagle zojuist postte. Ik wist nadat ik dat gepost had dat ik meteen wat negatieve reacties teruggeslamed kreeg over dit ;) haha

Ik heb zelf ook héél veel gegamed achter de PC maar daarmee ben ik gestopt omdat de PS3 niet zo verslavend is als World of Warcraft op de PC.

@ hierboven: succes Team deathmatch in bohan (bijvoorbeeld) met xx aantal personen meer dan 30 ofzo. Ik weet zeker dat er véél mensen zijn die dan wel lag hebben. Niet iedereen heeft GTA IV op de PC met de juiste systeemeisen die zoveel mensen tegelijk aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

oke dan is dat duidelijk, maar dat een goede game pc 1000 euro kost geloof ik ook wel ja, maar des al niet te min sluit ik me nog steeds bij gemertenaar aan omdat ik gewoon van mening ben dat een pc meer bestemd is voor andere zaken zoals internetten, office, cad programmas etc. etc. de spelletjes die voor de pc geschikt zijn zijn solitaire, mijneveger en patiance haha ach ieder zn eigen, ik heb wel veel gegamed op de pc maar ik blijf erbij dat de playstation, wii en xbox geschikter zijn voor games omdat de console daar speciaal voor gemaakt is

hiermee ben ik het volkomen mee eens. @ Ferry die eerste reactie van mij in dit topic daarmee wilde ik dit duidelijk mee maken wat Leagle zojuist postte. Ik wist nadat ik dat gepost had dat ik meteen wat negatieve reacties teruggeslamed kreeg over dit ;) haha

Ik heb zelf ook héél veel gegamed achter de PC maar daarmee ben ik gestopt omdat de PS3 niet zo verslavend is als World of Warcraft op de PC.

@ hierboven: succes Team deathmatch in bohan (bijvoorbeeld) met xx aantal personen meer dan 30 ofzo. Ik weet zeker dat er véél mensen zijn die dan wel lag hebben. Niet iedereen heeft GTA IV op de PC met de juiste systeemeisen die zoveel mensen tegelijk aankan.

Nee, daar bedoelde je iets anders mee, je zei, PC is voor wannabe's die geen ps3 kunnen betalen, nu zeg je weer iets anders.

PC, dat het eerst bedoeld was voor tekstverwerken en calculeren, ok, maar betekend niet dat het daarom geen gameapparaat is.

Wellicht komt het door WoW en niet door de pc?

Je zou niet de eerste zijn die aan WoW verslaafd is/was.

Misschien moest je daarom maar andere spellen op de pc spelen.

Maar als je nog weat heb toe te voegen, PB me, want anders gaan we veel te veel offtopic, wat in dit topic al te veel is gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, daar bedoelde je iets anders mee, je zei, PC is voor wannabe's die geen ps3 kunnen betalen, nu zeg je weer iets anders.

Ja en met die uitspraak kan je toch van te voren al stellen dat het wat reacties gaat losmaken _O_

:cya:

edit: was verslaafd, op het einde werd het meer een "chatprogram" lol..

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, daar bedoelde je iets anders mee, je zei, PC is voor wannabe's die geen ps3 kunnen betalen, nu zeg je weer iets anders.

Ja en met die uitspraak kan je toch van te voren al stellen dat het wat reacties gaat losmaken _O_

:cya:

edit: was verslaafd, op het einde werd het meer een "chatprogram" lol..

Misschien een stomme vraag hoor, maar is WoW ook voor ps3?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...