Jump to content

naar de overkant


Game-Fan

Recommended Posts

hey, ik heb pas mijn gta gekocht (liberty city stories) maar ik wil de brug over of naar de andere kant maar hoe graak ik daar bij mij is de brug kapot :7

Je kan na de missie Driving Mr Leone, gegeven door Salvatore Leone, naar het tweede eiland van Liberty City, Staunton Island. Na de missie Love on the Rocks van Donald Love kun je naar het allerlaatste eiland, Shoreside Vale.

Wanneer je geen zin hebt om missies te doen kun je hier een savegame downloaden. Dit is echter voor GTA Liberty City Stories op de PSP, op de PS2 zul je het zelf moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb pas mijn gta gekocht (liberty city stories) maar ik wil de brug over of naar de andere kant maar hoe graak ik daar bij mij is de brug kapot :7

Je kan na de missie Driving Mr Leone, gegeven door Salvatore Leone, naar het tweede eiland van Liberty City, Staunton Island. Na de missie Love on the Rocks van Donald Love kun je naar het allerlaatste eiland, Shoreside Vale.

Wanneer je geen zin hebt om missies te doen kun je hier een savegame downloaden. Dit is echter voor GTA Liberty City Stories op de PSP, op de PS2 zul je het zelf moeten doen.

dankje! ik heb zojuist de missie Driving Mr Leone uitgespeelt ^^ ik ben nu op het andere eiland dankje voor de info,

Mvg Game-fan

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nu ook al zonder cheats naar Shoreside vale gaan. om even gond te kijken wapens te halen. hidden packages.

  1. regel een snelle boot (speeder aan te raden)
  2. ga daarmee naar het ferrystation van portland
  3. vaar dan richting het ferry station van statuon island.
  4. Net links van de weg is een stukje rots
  5. vaar daar recht tegenop
  6. nu zou je in de lucht moetten vliegen en terechtkomen op land
  7. met geluk glijd je door totdat je in het water aan de andere kant komt. als dat niet het geval is duw dan je boot het water in aan de ander kant richting shoreside vale.
  8. of gebruik een auto om te duwen.
  9. vaar dan richting shoreside vale
  10. ga aan land
  11. regel een auto
  12. en ga rondzoekken

Je kan aleen niet opslaan op shoreside vale dus je zou met een boot terug moetten. om op te slaan.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...