Jump to content

[gez] Ps2 spel [gez]


Donald-Duck

Recommended Posts

Hallo iedereen. Er zijn zat games voor de ps2 maar het probleem is dat ik er veel niet leuk vind. Althans lijken niet leuk. Nou lijkt mij het spel mario karts wel leuk (is miss kinderachtig maar wel grappig). Maar die is alleen voor nintendo. Zijn er voor de ps2 ook van die leuke spellen inplaats van serieuzere games. Het hoet niet perse een racespel te zijn. Andere spellen zijn ook goed als ze maar grappig zijn ^_^

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen. Er zijn zat games voor de ps2 maar het probleem is dat ik er veel niet leuk vind. Althans lijken niet leuk. Nou lijkt mij het spel mario karts wel leuk (is miss kinderachtig maar wel grappig). Maar die is alleen voor nintendo. Zijn er voor de ps2 ook van die leuke spellen inplaats van serieuzere games. Het hoet niet perse een racespel te zijn. Andere spellen zijn ook goed als ze maar grappig zijn ^_^

Ken je bijvoorbeeld rayman, crash bandicoot, sonic, of ratchet & clank? Allemaal niet al te realistische franchises, met veel delen er van op de PS2. Ik weet niet of je dat bedoelt, maar ik denk het wel. Typ het eens in op IGN en lees eens wat reviews door zou ik zeggen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je eens kijke voor de Crash Bandicoot serie, Of Rayman. Crash Bandicoot was mijn eerste spel. Het is niet te serieus, een soort cartoon game...

Edit: Je bent al geholpen zie ik

Bewerkt: door Masturmind
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...