Jump to content

nieuwe gta al uit ?


dark_father0

Recommended Posts

mijn maat beweerd hier dat er al een nieuwe gta uit moet zijn in china , ik kan dat niet geloven want anders zou ik het al gelezen hebben op de officieele rockstar site . ik denk dat hij het over een chinese hack van san heefd ? ik wil meer hulp plz wat denken jullie ervan ? heefd hij gelijk ja of nee ?

hij zegt dat hij het heefd zien staan op een site en dat het ook in het nieuws is geweest

grtz dark :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn maat beweerd hier dat er al een nieuwe gta uit moet zijn in china , ik kan dat niet geloven want anders zou ik het al gelezen hebben op de officieele rockstar site . ik denk dat hij het over een chinese hack van san heefd ? ik wil meer hulp plz wat denken jullie ervan ? heefd hij gelijk ja of nee ?

hij zegt dat hij het heefd zien staan op een site en dat het ook in het nieuws is geweest

grtz dark :blink:

De nieuwe GTA al uit? :blink:

Hij zal het dan idd over een sorrt van hack hebben.

Want dan zou het al op de officele site moeten gestaan hebben.

En dat is dus niet zo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lol!, het hele Rockstar team heeft vakantie, en het spel komt pas over 2 - 3 jaar uit... Je vriend lult maar wat :) En wat moet China nou met een GTA spel... Begrijp me niet verkeerd hoor maar zo'n spel hoort echt niet in China thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is puur onzien.

1. ze kunnen nooit zo snel een nieuw spel maken.

2. ze werken idd aan gta psp

Dus 1 zin.

Het is puur onzin dat er zoiets wordt gezegd.

En het zal vast pas over anderhalf jaar komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...