Jump to content

Haaien


Robienske

Recommended Posts

Ik heb ooit eens in de zee gewandeld zodat mijn hoofd net boven water steekt. Plots zag ik een haai aankomen zwemmen. Toen ik begon te schieten erop met mijn UZI zwom de haai naar me toe en beet hij naar me. Toen zag je heel veel bloed in het water en stond er Wasted ! :blink: Kan je eigenlijk wel haaien vermoorden ?

srry hoor,maar je lult uit je nek...een haai kan je NIET opeten,ze zijn zuiver achtergrond zoals de zeppelin

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ironfist

    21

  • Lantyz

    19

  • 8-Ball

    17

  • Arjen

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ooit eens in de zee gewandeld zodat mijn hoofd net boven water steekt. Plots zag ik een haai aankomen zwemmen. Toen ik begon te schieten erop met mijn UZI zwom de haai naar me toe en beet hij naar me. Toen zag je heel veel bloed in het water en stond er Wasted !   :blink: Kan je eigenlijk wel haaien vermoorden ?

srry hoor,maar je lult uit je nek...een haai kan je NIET opeten,ze zijn zuiver achtergrond zoals de zeppelin

het staat in het Vice City boekje! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

oh,gewoon een bug dus...ik denk dat die "lieftallige" beestjes randomized(geen route hebben om te volgen)zijn,ze zouden niet zomaar verdwijnen als ze scripted zijn

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben voor dee gezelligheid op zoek gegaan naar een haai en vond er eentje,daarna ben ik van de boot gesprongen recht voor de haai,en dat rotbeest zwom gewoon door mij heen!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hebben verscheidene mensen het hier al vol passie geprobeerd om als haaienvoer te eindigen, maar het is niemand nog gelukt. :lol:

Dus laat 's een screenshot zien, dan weten we waar we het voor doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...