Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuke, oké, je kunt naar de garage gaan met een willekeurig voertuig, daar aangekomen zal Lance arriveren in een witte Infernus, nou, dan ga je samen met hem met een willekeurig voertuig naar de plaats van de deal, daar zal Diaz je ontmoeten in een witte kogelvrije Admiral, na een tijdje zal er een Cuban Hermes aankomen om de deal te sluiten, dan komen de Haïtians met een Voodoo, en nog een keer met een Pony, ik dacht dat ze met beide voertuigen vaker dan één keer kwamen, maar dat weet ik ook niet zeker, de voertuigen heb ik in ieder geval dan. Dan na een tijdje zullen er twee Haïtians aan komen rijden op een Sanchez, die heb je neergeschoten, verder zitten er geen "bindende" voertuigen in deze missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou maar één fout weten en dat is dat de Cubanen niet in een Pony, maar in een Burrito, of een ander soort van die soort auto komen, met een willekeurig voertuig, dan zeg ik geen voertuig, die kan je dus niet fout rekenen. In ieder geval komen de Voodoo en de Pony of Burrito, allebei meer dan 1 keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...