Jump to content

Problemen met saven op ps2


rafke182

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje dat jullie wel weten op te lossen.

Als ik een spel opsla op mijn ps2 en ik zet mijn ps2 wat later af en achteraf terug wil spelen ben ik alles kwijt wat ik nieuw had uitgespeeld.

O ja ik speel met cheats maar ook als ik ze niet gebruik en ik slaag op heb ik hetzelfde probleem maar de melding is ook dat er cheats zouden kunnen gebruikt zijn die eventueel opslaan beïnvloeden.

Zeg het eens mannen ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat er wat mis is met je Memory Card. Om dit vast te stellen moet je even kijken of het probleem zich ook voordoet met andere spellen. Als daar hetzelfde probleem plaatsvind, zal het waarschijnlijk aan je Memory Card liggen. Kijk dan ook even of je andere Memory Card tot je beschikking hebt, en probeer het dan ook gelijk hiermee. Daarnaast had ik nog even een vraagje, als je dan een procedure laad, moet je dan helemaal bij het begin op 0% beginnen?

Dat van cheats klopt trouwens ook. Bij het saven word er altijd een melding gegeven; dat het beter is om niet te saven omdat je gebruik hebt gemaakt van cheats. Ookal had je op dat moment niet gecheat, de melding blijft gegeven worden. Als er bij het laden 'Savegame corrupted' word aangegeven, dan zal het waarschijnlijk aan het cheaten liggen. Wat ook kan is dat je tijdens het saven de PlayStation al hebt uitgeschakeld of gereset. Of dat je de Memory Card eruit hebt getrokken.

Probeer even wat meer informatie te geven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast had ik nog even een vraagje, als je dan een procedure laad, moet je dan helemaal bij het begin op 0% beginnen?

Neen, ik begin terug waar ik over een maandje of 3 ben gestopt (tal van missies al uitgevoerd end.)

Als ik een tal nieuwe missies doen en ik save het spel (zoals ik altijd deed) en ik start na een tijdje terug de ps2 terug op, kom ik terug op dat van een paar maand terug uit.

Wat ook kan is dat je tijdens het saven de PlayStation al hebt uitgeschakeld of gereset. Of dat je de Memory Card eruit hebt getrokken.

Neen daar ben ik niet aangeweest, had ik wel geweten.

Bedankt voor je reply

Probeer even wat meer informatie te geven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt eerst even een lesje quoten nodig. :puh: Je bericht loopt zo uit de hand. Neem dit even door. ^_^

Back to the problem:

Daarnaast had ik nog even een vraagje, als je dan een procedure laad, moet je dan helemaal bij het begin op 0% beginnen?
Nee, als je een savegame laad, is het de bedoeling dat je begint op de plek waar je op die savegame voor het laatst hebt gesaved. Er zal dan helemaal niks gewijzigd zijn aan je spel, behalve dat de GTA tijd 6 uur vooruit is gegaan.
Als ik een tal nieuwe missies doen en ik save het spel (zoals ik altijd deed) en ik start na een tijdje terug de ps2 terug op, kom ik terug op dat van een paar maand terug uit.
Weet je wel 100% zeker dat je de juiste savegame laad? De savegames worden genoemd naar de missie die je voor het laatst op die savegame hebt gedaan. Denk is goed na welke missie je voor het laats hebt gedaan, en laad de procedure die zo heet. Deze pagina kan je daarbij helpen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...