Jump to content

Hoe snel een Tank te vinden?


NickyHendriks

Recommended Posts

Uit je post kan ik afleiden dat je nog in het eerste level 'Downtown' zit. In dit level zitten er twee Tanks verborgen die gebruikt worden voor de Kill Frenzies. Eentje in het south east Scrap yard en de andere in de buurt University. Ik kan me voorstellen dat dit je niet veel zegt, daarom raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Uit je post kan ik afleiden dat je nog in het eerste level 'Downtown zit. In dit level zitten er twee Tanks verborgen die gebruikt worden voor de Kill Frenzies. Eentje in de Scrap yard en de andere in de buurt University. Ik kan me voorstellen dat dit je niet veel zegt, daarom raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.

eigenlijk heb ik ook niet veel aan die kaart om de reden dat ik de kaart niet ken van GTA:II dus ik kan me moeilijk orienteren in Downtown en hoe kan ik verder levels up komen?

Kan je me vertellen hoe ik simpel een beetje het spel door kan komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Uit je post kan ik afleiden dat je nog in het eerste level 'Downtown zit. In dit level zitten er twee Tanks verborgen die gebruikt worden voor de Kill Frenzies. Eentje in de Scrap yard en de andere in de buurt University. Ik kan me voorstellen dat dit je niet veel zegt, daarom raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.

eigenlijk heb ik ook niet veel aan die kaart om de reden dat ik de kaart niet ken van GTA:II dus ik kan me moeilijk orienteren in Downtown en hoe kan ik verder levels up komen?

Kan je me vertellen hoe ik simpel een beetje het spel door kan komen?

Als je de kaart niet echt kan gebruiken dan is het een kwestie van goed zoeken, dan zul je misschien wel eentje tegen komen.
Link to comment
Delen op andere websites

Uit je post kan ik afleiden dat je nog in het eerste level 'Downtown zit. In dit level zitten er twee Tanks verborgen die gebruikt worden voor de Kill Frenzies. Eentje in de Scrap yard en de andere in de buurt University. Ik kan me voorstellen dat dit je niet veel zegt, daarom raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.

eigenlijk heb ik ook niet veel aan die kaart om de reden dat ik de kaart niet ken van GTA:II dus ik kan me moeilijk orienteren in Downtown en hoe kan ik verder levels up komen?

Kan je me vertellen hoe ik simpel een beetje het spel door kan komen?

Als je de kaart niet echt kan gebruiken dan is het een kwestie van goed zoeken, dan zul je misschien wel eentje tegen komen.

maar iik ben al heel downtown geweest en heb nog geen gevonden maar ik zal ff kijken op WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Om de vragen uit je vorige post te beantwoorden:

In GTA 2 heb je drie levels meer bepaald Districten. Om een volgend District vrij te spelen moet je geld verzamelen. Dit kan je doen door missies te spelen, Kill Frenzies te voltooien of chaos te stichten. Hier een lijstje met de benodigde bedragen om een District uit te spelen en dus het volgende vrij te spelen:

  • Downtown District => $1.000.000
  • Residential District => $3.000.000
  • Industrial District => $5.000.000

Zoals ik al zei kan je geld verdienen door missies te voltooien, maar jij lijkt me niet een persoon die dit met genoegen zal doen. Toen ik laatst op Youtube zat te kijken, kwam ik het volgende filmpje tegen. Dit is een aardige manier om snel aan geld te komen aangezien je de politie achter je aan hebt. Vergeet wel niet dat het saven van je game je $50.000 kost, iets wat na vele keren kan doorwegen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Om de vragen uit je vorige post te beantwoorden:

In GTA 2 heb je drie levels meer bepaald Districten. Om een volgend District vrij te spelen moet je geld verzamelen. Dit kan je doen door missies te spelen, Kill Frenzies te voltooien of chaos te stichten. Hier een lijstje met de benodigde bedragen om een District uit te spelen en dus het volgende vrij te spelen:

  • Downtown District => $1.000.000
  • Residential District => $3.000.000
  • Industrial District => $5.000.000

Zoals ik al zei kan je geld verdienen door missies te voltooien, maar jij lijkt me niet een persoon die dit met genoegen zal doen. Toen ik laatst op Youtube zat te kijken, kwam ik het volgende filmpje tegen. Dit is een aardige manier om snel aan geld te komen aangezien je de politie achter je aan hebt. Vergeet wel niet dat het saven van je game je $50.000 kost, iets wat na vele keren kan doorwegen.

over dat geld is geen probleem want ik cheat hierbij en natuurlijk de infinite Flamthrower ewn dan als ik 4 sterren heb ga ik gewoon all die wagentjes slopen en dan kom ik wel aan geld :7

@BC7: Waar ;igt dat Noord zuiden oosten westen een beetje in welke richting?

PS: ik heb gecheat dat ik in alle levels kan dus alle 3 de gebieden ^_^

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...