Jump to content

Rockstar Creativiteit-off?


MrKooKie

Recommended Posts

Ik vraag me af of Rockstar zijn beste tijd heeft gehad, want er zijn/komen 3 spellen, met Liberty City als stad... Beetje creativiteitloos vind ik dus. Wat vinden jullie hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo is dat meteen weer niet creatief?

Als het bijv. in een andere tijd afspeelt kan er nog genoeg gedaan worden aan het stadsbeeld.

Alsof het verzinnen van een verhaallijn, personages ed. geen creativiteit kost <_<

Ja, we zitten straks weer in dezelfde stad, maar who cares? Je speelt een heel ander verhaal!

En binnen het tijdsbestek dat ze de game willen publishen halen ze het echt nooit om een nieuwe stad te 'verzinnen'.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat ze genoeg creativiteit hebben en ze zijn volgens mij nog lang nietklaar, een heel nieuwe game bouwen kost ontzettend veel tijd en als je al een goeie game laar het liggen kun je hem zo gebruiken, wel een beetje modifieen natuurlijk.

We zullen verder zien wat ze in de toekomst nog meer gaan doen.

Ik wacht af

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat R* goed op gang gaat

meer spellen op meer platformen

liberty city zit hier telkens bij omdat ze daar het meest trots op zijn

dat zei ik dus ook al

lees andermans posts ook ff B)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk helemaal niet dat hun creativiteit 'off' is.

Zoals Funktipus al zei:Alsof het verzinnen van een verhaallijn, personages ed. geen creativiteit kost

Dus dat vergt dus ook al een hoop creativiteit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist heel leuk dat Liberty City terug komt. In GTA1 had je ook Liberty City, zeg eerlijk, in GTA3 was Liberty City beter dan in GTA1. Dus wordt de nieuwe Liberty City nóg mooier en beter. Natuurlijk niet te hopen dat ze daarna weer komen met een GTA:vc PSP en GTA:sa PSP. Ik vind juist dat Rockstar de spanning erin houdt door Liberty terug te laten komen, natuurlijk niet te hopen dat ze té lang bezig blijven met één serie namen, maar een herhaling ervan is nooit verkeerd. GTA3 (:Liberty City) was de eerste 3D GTA, GTA3 PSP (:Liberty City) is de eerste op de PlayStationPortable. Ik vind dus dat Rockstar nog creatief genoeg is door het op de PSP uit te laten komen, hebben ze meteen een hoop speelcomputers vertegenwoordigd. (PC, PS1, PS2, X-Box, PSP)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je niet te snel mag oordelen

want het spel is niet eens uit

misschien hebben ze wel dingen bij gedaan

offuh de verhaal lijn is anders

fouten eruit gehaald

enz enz

Sommige mensen komen te vroeg me conclusies trekken

zolang de grappen droog zijn van r* vind ik het best

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ze zitten misschien in een klein dipje, maar ze moeten dingen afmaken, releasen etc, die gasten hebben haast nooit rust, geen wonder dat ze out of ideas zijn, maar ik vergeef het ze

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zeg eerlijk, 4x Liberty City?? Kan toch niet! Maar okee Rockstar brengt wel steeds de knallers naar voren!

4x Libert City

- GTA 1

- GTA 3

- GTA Advanced

- GTA PSP

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zeg eerlijk, 4x Liberty City?? Kan toch niet! Maar okee Rockstar brengt wel steeds de knallers naar voren!

4x Libert City

- GTA 1

- GTA 3

- GTA Advanced

- GTA PSP

ik wil niet lullig doen hoor maar hoe weet je zo zeker of gta PSP een knaller word, hij is nog niet eens uit ( in nl dan, in andere landen weet ik niet) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...