Jump to content

Transfer topic


oostzaan

Recommended Posts

Suarez is opzich wel goed maar heeft soms wel eens van die streken, zoals iemand onderuit duwen of vallen in de 16 om een strafschop te krijgen.

Maar dat heeft hij helemaal niet nodig want hij is opzich al kei goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    15

  • oostzaan

    10

  • Silverbyte

    9

  • GreyFox-Smurf

    8

Suarez is opzich wel goed maar heeft soms wel eens van die streken, zoals iemand onderuit duwen of vallen in de 16 om een strafschop te krijgen.

Maar dat heeft hij helemaal niet nodig want hij is opzich al kei goed.

Suarez is een prima speler, maar maakt helaas nog meer fopduiken dan de gemiddelde speler van het Duitse nationale elftal. Daarnaast is het niet de meest voorzichte speler, en die 2 kritiekpunten gecombineerd maken hem op dat vlak een 'Zo-moet-het-niet'-voorbeeld.

Ron Jans had ook nog met Suarez gewed dat hij dit seizoen minimaal 5 gele kaarten zou krijgen. Suarez zei van niet, en zo ontstond dus een weddenschap. Nou, na een paar speelrondes zit Suarez dus alweer over de 5 heen, dus dat belooft wat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Marseille zet wissel Zenden op transferlijst

Boudewijn Zenden moet in januari op zoek naar een nieuwe werkgever. Olympique Marseille deelde hem mee geen prijs meer te stellen op zijn diensten, meldt de Limburgse zender L1.

Trainer Eric Gerets heeft geen plek meer voor de 32-jarige middenvelder. De Maastrichtenaar past niet in het systeem dat de Belgische coach voor ogen heeft.

Zenden zou open staan voor een terugkeer naar Nederland en in het bijzonder PSV. Deze zomer werd de ervaren linkspoot nog gelinkt aan een overgang naar Feyenoord. Het contract van Zenden loopt nog tot het eind van dit seizoen door. Daardoor hoeft hij waarschijnlijk niet veel te kosten.

Marseille trok Zenden medio 2007 aan. Daarvoor kwam de 54-voudig international uit voor Liverpool, Middlesbrough, Chelsea, Barcelona en PSV.

Kom naar Groningen zou ik zeggen :puh:

zal toch niet komen naar fcg[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Marseille zet wissel Zenden op transferlijst

Boudewijn Zenden moet in januari op zoek naar een nieuwe werkgever. Olympique Marseille deelde hem mee geen prijs meer te stellen op zijn diensten, meldt de Limburgse zender L1.

Trainer Eric Gerets heeft geen plek meer voor de 32-jarige middenvelder. De Maastrichtenaar past niet in het systeem dat de Belgische coach voor ogen heeft.

Zenden zou open staan voor een terugkeer naar Nederland en in het bijzonder PSV. Deze zomer werd de ervaren linkspoot nog gelinkt aan een overgang naar Feyenoord. Het contract van Zenden loopt nog tot het eind van dit seizoen door. Daardoor hoeft hij waarschijnlijk niet veel te kosten.

Marseille trok Zenden medio 2007 aan. Daarvoor kwam de 54-voudig international uit voor Liverpool, Middlesbrough, Chelsea, Barcelona en PSV.

Kom naar Groningen zou ik zeggen :puh:

zal toch niet komen naar fcg[/font]

En dan zeg ik kom naar Ajax.

Eigenlijk hoeft t niet want ze winnen dit seizoen toch wel[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Marseille zet wissel Zenden op transferlijst

Boudewijn Zenden moet in januari op zoek naar een nieuwe werkgever. Olympique Marseille deelde hem mee geen prijs meer te stellen op zijn diensten, meldt de Limburgse zender L1.

Trainer Eric Gerets heeft geen plek meer voor de 32-jarige middenvelder. De Maastrichtenaar past niet in het systeem dat de Belgische coach voor ogen heeft.

Zenden zou open staan voor een terugkeer naar Nederland en in het bijzonder PSV. Deze zomer werd de ervaren linkspoot nog gelinkt aan een overgang naar Feyenoord. Het contract van Zenden loopt nog tot het eind van dit seizoen door. Daardoor hoeft hij waarschijnlijk niet veel te kosten.

Marseille trok Zenden medio 2007 aan. Daarvoor kwam de 54-voudig international uit voor Liverpool, Middlesbrough, Chelsea, Barcelona en PSV.

Kom naar Groningen zou ik zeggen :puh:

zal toch niet komen naar fcg[/font]

En dan zeg ik kom naar Ajax.

Eigenlijk hoeft t niet want ze winnen dit seizoen toch wel[/font]

In eerste instantie zou je denken dat iemand met zo'n reputatie geen zin heeft om bij een eredivisieclubje te gaan ballen. Hij geeft zelf echter aan dat hij openstaat voor een terugkeer naar Nederland, wat mij enigzins verbaasd. Als voetballer aan het eind van je latijn kun je dan beter nog even een Arabisch clubje meepikken, waardoor je portemonnee nog even flink gevuld wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Huntelaar naar Real Madrid'

Uitgegeven: 1 december 2008 20:06

Laatst gewijzigd: 1 december 2008 20:07

MADRID/AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar verhuist in januari van Ajax naar Real Madrid. Dat melden maandagavond diverse Spaanse media.

ANP

De Spaanse topclub maakt de overgang, volgens Spaanse media als El Mundo en AS, binnen enkele uren bekend. Huntelaar staat momenteel bij Ajax buitenspel door een blessure en zou in januari zijn rentree maken.

De trefzekere spits moet bij de Spaanse kampioen de langdurig geblesseerde Ruud van Nistelrooij vervangen.

Dat zijn dan 5 Nederlanders (of zes ) bij Real Madrid.

Link to comment
Delen op andere websites

Huntelaar naar Real Madrid'

Uitgegeven: 1 december 2008 20:06

Laatst gewijzigd: 1 december 2008 20:07

MADRID/AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar verhuist in januari van Ajax naar Real Madrid. Dat melden maandagavond diverse Spaanse media.

ANP

De Spaanse topclub maakt de overgang, volgens Spaanse media als El Mundo en AS, binnen enkele uren bekend. Huntelaar staat momenteel bij Ajax buitenspel door een blessure en zou in januari zijn rentree maken.

De trefzekere spits moet bij de Spaanse kampioen de langdurig geblesseerde Ruud van Nistelrooij vervangen.

Dat zijn dan 5 Nederlanders (of zes ) bij Real Madrid.

Bekijk het van de positieve kant: Ajax heeft dan wel flink wat geld in kas voor een paar mooie

aankopen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Huntelaar naar Real Madrid'

Uitgegeven: 1 december 2008 20:06

Laatst gewijzigd: 1 december 2008 20:07

MADRID/AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar verhuist in januari van Ajax naar Real Madrid. Dat melden maandagavond diverse Spaanse media.

ANP

De Spaanse topclub maakt de overgang, volgens Spaanse media als El Mundo en AS, binnen enkele uren bekend. Huntelaar staat momenteel bij Ajax buitenspel door een blessure en zou in januari zijn rentree maken.

De trefzekere spits moet bij de Spaanse kampioen de langdurig geblesseerde Ruud van Nistelrooij vervangen.

Dat zijn dan 5 Nederlanders (of zes ) bij Real Madrid.

Bekijk het van de positieve kant: Ajax heeft dan wel flink wat geld in kas voor een paar mooie

aankopen. ^_^

Jup.

Link to comment
Delen op andere websites

Huntelaar naar Real Madrid'

Uitgegeven: 1 december 2008 20:06

Laatst gewijzigd: 1 december 2008 20:07

MADRID/AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar verhuist in januari van Ajax naar Real Madrid. Dat melden maandagavond diverse Spaanse media.

ANP

De Spaanse topclub maakt de overgang, volgens Spaanse media als El Mundo en AS, binnen enkele uren bekend. Huntelaar staat momenteel bij Ajax buitenspel door een blessure en zou in januari zijn rentree maken.

De trefzekere spits moet bij de Spaanse kampioen de langdurig geblesseerde Ruud van Nistelrooij vervangen.

Dat zijn dan 5 Nederlanders (of zes ) bij Real Madrid.

Bekijk het van de positieve kant: Ajax heeft dan wel flink wat geld in kas voor een paar mooie

aankopen. ^_^

Jup.

Berichtgeving Huntelaar onjuist

Amsterdam, 01 dec 2008

Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht.

Bron : Ajax.nl

Het is niet waar, Hij gaat niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Huntelaar naar Real Madrid'

Uitgegeven: 1 december 2008 20:06

Laatst gewijzigd: 1 december 2008 20:07

MADRID/AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar verhuist in januari van Ajax naar Real Madrid. Dat melden maandagavond diverse Spaanse media.

ANP

De Spaanse topclub maakt de overgang, volgens Spaanse media als El Mundo en AS, binnen enkele uren bekend. Huntelaar staat momenteel bij Ajax buitenspel door een blessure en zou in januari zijn rentree maken.

De trefzekere spits moet bij de Spaanse kampioen de langdurig geblesseerde Ruud van Nistelrooij vervangen.

Dat zijn dan 5 Nederlanders (of zes ) bij Real Madrid.

Bekijk het van de positieve kant: Ajax heeft dan wel flink wat geld in kas voor een paar mooie

aankopen. ^_^

Jup.

Berichtgeving Huntelaar onjuist

Amsterdam, 01 dec 2008

Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht.

Bron : Ajax.nl

Het is niet waar, Hij gaat niet :N

Hoe laat werd dat op de site gezet dan, want het had ook gewoon ontkenning kunnen zijn

btw, 20 miljoen voor huntelaar vind ik best weinig als je het met sneijder en babel vergelijkt

Link to comment
Delen op andere websites

De overeenkomst is er wel zeker. Kijk eens op vi.nl. Een erge betrouwbare site. Hier een quote:

Klaas-Jan Huntelaar maakt komende transferperiode de overstap naar Real Madrid. Alle grote Spaanse sportkranten meldden een akkoord en wachten alleen nog op de officiële bevestiging. Volgens de berichten hebben Ajax en Real Madrid een akkoord bereikt over een transfersom van twintig miljoen euro.

Op dit moment is Huntelaar herstellende van een gescheurde band in zijn linkerenkel, maar de spits zou weer fit zijn als de transfermarkt weer wordt geopend. Daarbij mag de achttienvoudig international nog voor Real Madrid in actie komen in het Champions League-toernooi.

Real Madrid is op zoek naar een vervanger van Ruud van Nistelrooy, die dit seizoen niet meer in actie komt. De aanvaller heeft de buitenste meniscus van zijn rechterknie gescheurd, bovendien zijn ook de voorste kruisband en het kraakbeen van hetzelfde gewricht beschadigd.

Ook van Vi:

Ajax ontkent dat er een akkoord is bereikt met Real Madrid over de transfer van Klaas-Jan Huntelaar. Spaanse media maakten maandagavond melding van een transfer, maar er is nog niets beklonken, zeggen de Amsterdammers.

Uri Coronel vindt het belachelijk dat overal gesproken wordt over een overeenkomst. 'Wat een onzin zeg', aldus de voorzitter van Ajax in het AD. 'Er is op dit moment geen deal en we zitten deze avond ook niet in de afrondende fase van een deal.'

Een transfer in de komende transferperiode sluit Coronel echter niet uit. 'Omdat het nu onzin is, zeg ik niet dat het op termijn niet tot een transfer kan komen. Maar laat één ding duidelijk zijn: Ajax bepaalt en niet Real Madrid of de media.'

Ook Marco van Basten ontkende de transfer. 'Er is vandaag niet onderhandeld over Huntelaar. Ik heb dus niets te melden', meldde de Ajax-trainer. 'Als het aan mij ligt, maakt Klaas-Jan nog steeds het seizoen af bij Ajax. Precies zoals we dat ook afgelopen zomer zeiden toen er al volop werd gespeculeerd over zijn vertrek.'

'Ik sta er nog hetzelfde in', vervolgt Van Basten. 'Alleen besef ik natuurlijk ook dat alles uiteindelijk zijn prijs heeft. En dat Huntelaar komende zomer een contract heeft dat nog slechts één jaar doorloopt. Maar we zitten nu pas in de winter en dus is het zo dat Ajax bepaalt.'

Ik denk wel dat er een overeenkomst is, maar ze willen er niet over praten.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik Ajax was zou ik hem verkopen, want een nieuw contract wil hij toch niet. Dus het is of nu, of komende zomer. Dan kan je hem net zo goed nu laten gaan voor een flinke zak met geld.

@Cabyon: 20 miljoen vind ik best veel, en als Ajax wil gaat die prijs nog wel omhoog hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik Ajax was zou ik hem verkopen, want een nieuw contract wil hij toch niet. Dus het is of nu, of komende zomer. Dan kan je hem net zo goed nu laten gaan voor een flinke zak met geld.

@Cabyon: 20 miljoen vind ik best veel, en als Ajax wil gaat die prijs nog wel omhoog hoor.

Huntelaar is nu uiteindelijk voor 27 miljoen naar real madrid en staat nu in top 5 van duurst verkochte spelers, 4 spelers van de top 5 zit nu bij real madrid :7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...