Jump to content

Las Venturas Planning Department


hendrik14

Recommended Posts

Hallo,

Bij de coördinaten van het Las Venturas Planning Department is een fout gemaakt, namelijk: X = -348,1399.

Dit moet zijn: X = 348,1399

Ik kwam erachter doordat op de 'brothel-hemel' kaart het Las Venturas Planning Department en het Las Venturas Police Department HeadQuarters naast elkaar liggen, terwijl de X-coördinaat van het Las Venturas Planning Department een min voor zijn cijfers had en het Las Venturas Police Department HeadQuarters niet. Even uitgeprobeert met teleporteren en het bleek dat Las Venturas Planning Department dus de verkeerde X-coördinaat heeft.

verder wou ik toch maar even zeggen dat deze site helemaal TOP is! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een klein tikfoutje, maar wel goed gevonden. Maar het zou raar zijn als er een - stond. Want Las Venturas ligt in de positieve X en Y (volgens de kaart die hier onderstaat). En het is handiger als je de volgende keer een foutje vind, dat je dat dan in >>=-DIT-=<< topic plaatst.

SA-paths-map-radar.png

En welkom op het GTAForum. Jij bent wel al veel langer lid dan ik maar bij deze gefeliciteerd met je eerst post.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...