Jump to content

Droomtransfer Mark van Bommel nadert afronding


bennovg

Recommended Posts

Droomtransfer Mark van Bommel nadert afronding

21/3/2005 20:45

Mark van Bommel speelt komend seizoen zo goed als zeker voor Barcelona. Maar bij het vertrek van de Nederlandse international blijft het niet voor PSV. Ook aan spelers met doorlopend contract worden gevolgd.

Van Bommel (27) staat kort voor de overgang naar Barcelona. Op korte termijn zal zijn zaakwaarnemer Rob Jansen de transfer afronden, waarmee de wens van de international eindelijk in vervulling gaat. De PSV'er zag in de afgelopen jaren een transfer naar een Europese topclub steeds mislukken.

Om het verlies op te vangen oriënteert PSV zich breed op de transfermarkt. Daarbij kijkt de Eindhovense club niet alleen naar een potentiële opvolger van Van Bommel. Johann Vogel lijkt ook bezig aan zijn laatste seizoen. De Zwitserse middenvelder weigert voorlopig zijn aflopende contract te verlengen.

Maar ook aan spelers met een doorlopend contract wordt getrokken. Zo is Ji-Sung Park met zijn optredens in de Champions League in beeld gekomen bij enkele Engelse clubs. PSV wil de Koreaan graag langer aan zich binden dan tot 2006 en heeft hem een contract tot 2009 aangeboden.

Een van de mogelijk interessante spelers voor PSV is Zoltán Gera (25). Trainer en technisch directeur Guus Hiddink bekeek vorige week de Hongaarse middenvelder die met West Bromwich Albion aantrad tegen Chelsea.

bron: www.vi.nl

kan die ajax tenminste niet meer pesten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Net te laat, als hij nu een paar maanden eerder weg was geweest had Ajax zondag jl. misschien nog een kans gehad. Maar hij heeft er nog best lang gespeeld, ook gestoord. Meneer moet ook "Europees avontuur" beginnen, zal wel net zo eindigen als Edgar Davids. Beetje zielig, waarom gaan ze niet op Nederlands Avontuur door alle amateurploegen enzovoort. Dán pas kunnen ze NL omhooghalen op Europees vlak. Maarja, hij zal er zelf wel achter komen...

Link to comment
Delen op andere websites

Net te laat, als hij nu een paar maanden eerder weg was geweest had Ajax zondag jl. misschien nog een kans gehad. Maar hij heeft er nog best lang gespeeld, ook gestoord. Meneer moet ook "Europees avontuur" beginnen, zal wel net zo eindigen als Edgar Davids. Beetje zielig, waarom gaan ze niet op Nederlands Avontuur door alle amateurploegen enzovoort. Dán pas kunnen ze NL omhooghalen op Europees vlak. Maarja, hij zal er zelf wel achter komen...

tja in het buitenland verdienen ze meer + plus betere team dus meer kans om cl te winnen en kampioen van spanje is ook fantastisch natuurlijk maar jee hebt glijk, dan zou de nederlandse competitie nog is mee kunnen doen in europa

Link to comment
Delen op andere websites

voor psv is het wel jammer dat Mark weggaat maar zo zijn zaken!

Wat me tegenvalt is dat psv naar het buiteland gaat voor een midden velder, hier in NL zijn er genoeg! en spreken ook nederlands, hoe meer(vind ik) spelers je uit het buiteland haalt hoe langzamer de niveaus om hoog gaan van het Nl voetbal en zijn spelers

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik dacht dat Mark bij Borussia Dortmund ging spelen :blink:

Ja, ik vind hem ook meer een typ voor het Duitse voetbal (net als Makaay niet in het Engelse voetbal kan..)

Maar ja wat zoekt hij bij Barcelona wil hij Xavi's plek afpakken ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Van bommel zei altijd: ''Ik wil binnenkort graag naar een échte Topclub,"

Daar zit hij nu toch al in :)

Ik vind het wel jammer dat van bommel weggaat...Maar guus kennende komen er weer goede spelers bij..

Kezman was in het begin niet goed, maar nu speelt hij bij Chelsea, of kijk naar Gomes...Die is echt goed...

Oftewel...De spelers die Guus aantrekt, worden wereldspelers..(vind ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat Mark bij Borussia Dortmund ging spelen :blink:

Ja, ik vind hem ook meer een typ voor het Duitse voetbal (net als Makaay niet in het Engelse voetbal kan..)

Maar ja wat zoekt hij bij Barcelona wil hij Xavi's plek afpakken ofzo?

ik denk dat ze dan beter Riquelme van Vilarreal hadden kunnen terughalen, spaans voetbal is denk ik niet Mark zijn styl in het duits voetbal zou hij beter passen, het zou een groot voordeel zijn voor het duits voetbal met Mark van bommel in de gelederen!

Link to comment
Delen op andere websites

hadden ze niet gezegd dat Real Madrid Van Bommel ging kopen ?

Ja Real Madrid had interesse in verschillende Nederlandse spelers waaronder: Kromkamp, van Bommel en Landzaat.

Dit schijnt dus niet door te zijn gegaan :lol:

Bovendien hebben ze al Zidane, Figo en Beckham op het middenveld.

ps. verschrikkelijke sig! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

was wel te verw8te en tis ook jammer voor PSV maar guus vind er wel weer een oplossing voor :) ik vertrouw op die man :D

edit deze hak al gedaan excuseer :huh:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
van Bommel gaat waarschijnlijk helemaal niet naar Barcelona omdat hij daar geen basisplaats heeft en weinig aan spelen komt.Hij gaat waarschijnlijk naar Tottenham Hotspurr :(

en wat is dan je informatiebron?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...