Jump to content

Cheatdevice


KillerXL

Recommended Posts

Ik zou wel graag cheatdevice willen hebben voor gta lcs maar ik weet niet hoe ik het moet installeren, welke ik precies nodig heb en hoe je hem moet gebruiken en alles. ik ben op de psp firmware 4.05. is daar ook een versie voor? kan iemand met helpen en uitleggen hoe ik het moet installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Je firmware is veels te hoog. CheatDevice draait alleen op 2.6 of lager, een custom firmware, of Devhook. Er zijn manieren, waarmee we je hier niet gaan helpen, om dit omlaag te krijgen, maar je hebt waarschijnlijk een Europese versie van na 2006..? Dan hoef je geen moeite te gaan doen, want daarop draait hij sowieso niet. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je firmware is veels te hoog. CheatDevice draait alleen op 2.6 of lager, een custom firmware, of Devhook. Er zijn manieren, waarmee we je hier niet gaan helpen, om dit omlaag te krijgen, maar je hebt waarschijnlijk een Europese versie van na 2006..? Dan hoef je geen moeite te gaan doen, want daarop draait hij sowieso niet. :(

Ok. maar ik dacht dat ik had gelzen dat er ook een versie was voor firmware 3.60 en hoger? maar dat kan ik wel fout hebben. en ik heb inderdaad een versie van na 2006 maar ik wist niet dat het daarop ook niet kon. jammer maar bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan met een versie hoger als 2.6 ook wel een Cheatdevice draaien, alleen moet je dan Devhook hebben. Dat is een custom firmware die de patch tegen het cheatdevice niet heeft. Die kun je alleen krijgen tot versie 2.6 Dus als je hoger hebt geupdate kun je hem niet meer installeren. Je kan nog wel downgraden...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...