eindelijkdeman Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hallo allemaal, ik heb er al naar gezocht op google maar kan niet echt iets goeds vinden, daarom mijn vraag : is er voor Gta San Andreas een amfibievoertuig mod ? Zodat je met een amfibievoertuig op het land en op het water kan rijden ? het moet er natuurlijk wel een beetje uitzien als een amfibievoertuig. ik weet dat er een cheat voor is dat auto's op het water rijden, maar ik zoek een echt amfibievoertuig. Alvast heel erg bedankt Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 dat bestaat denk ik niet, behalve een vortex (hovercraft). Misschien kan je de hovercraft naar een leuk dingetje modden en dan in de handling.cfg de handling aanpassen naar die van een auto die je lekker vind rijden. Maar of dat werkt weet ik niet, ik gebruik een trainer om te kunnen drijven op het water: shift+h bijvoorbeeld. een code dus Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Is amfibiecar geen hovercraft? Edit: R[E]/\/\i!i!, was me voor. Bewerkt: 26 augustus 2008 door Ottoman 47 Reageren
Puma Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hmm.. Google ? Ga naar http://www.google.nl, typ "amphibious vehicle san andreas mod" (amfibie voertuig san andreas mod) in, et voilà, wat staat er bovenaan ? Klikkerdeklik. Download Auteur: Pinky Altijd op de bekende Gta-modding sites blijven zoeken heeft zo zijn beperkingen, Google is de alom bekende zoekmachine, dus waarom geen mods zoeken met Google? Reageren
eindelijkdeman Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hmm.. Google ? Ga naar http://www.google.nl, typ "amphibious vehicle san andreas mod" (amfibie voertuig san andreas mod) in, et voilà, wat staat er bovenaan ? Klikkerdeklik. Download Auteur: Pinky Altijd op de bekende Gta-modding sites blijven zoeken heeft zo zijn beperkingen, Google is de alom bekende zoekmachine, dus waarom geen mods zoeken met Google? Heel erg bedankt voor je reactie !!!! ik ga hem meteen instaleren !!! ps : Hallo allemaal, ik heb er al naar gezocht op google maar kan niet echt iets goeds vinden, daarom mijn vraag : is er voor Gta San Andreas een amfibievoertuig mod ? Zodat je met een amfibievoertuig op het land en op het water kan rijden ? het moet er natuurlijk wel een beetje uitzien als een amfibievoertuig. ik weet dat er een cheat voor is dat auto's op het water rijden, maar ik zoek een echt amfibievoertuig. Alvast heel erg bedankt misschien was het toch wel handig geweest om ook in het engels te zoeken Nogmaals bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.