Jump to content

Eredivisie 2008/2009


Flying Dutchman

Recommended Posts

Goed, ondanks de belachelijke spelfout in de topictitel ga ik hier toch maar 's posten...kan me niet langer meer inhouden. Als één van de Moderators dan zo vriendelijk zou willen zijn om er gewoon Eredivisie 2008/2009 van te maken, ben ik hier voortaan wat vaker te vinden.

Mijn voorspelling na een aantal speelronden te hebben gezien: AZ wordt kampioen. Natuurlijk, lekker makkelijk nu ze bovenaan staan, maar da's natuurlijk niet het enige. Van Gaal heeft AZ al weken op rij op gang en dat zal nog niet zo gauw eindigen. Daarnaast worden de kampioenskandidaten die Europees Voetbal spelen (Ajax en PSV, red.) elke keer in Europa weer zo ontmoedigd door het niveauverschil met hun tegenstanders dat dit gaat meespelen in de competitie. AZ moet zorgen dat het in februari een flinke voorsprong heeft op beide clubs, want anders is 't Europees avontuur van Ajax en PSV weer voorbij en kunnen ze toch nog langszij komen. Natuurlijk gun ik 't Ajax, maar met deze post hoop ik aan 't eind van 't jaar natuurlijk ook m'n gelijk te kunnen halen.

Ajax wordt 2e, PSV wel 3e en daarachter zullen we FC Groningen, NAC Breda, NEC en FC Twente als eerste tegenkomen. FC Groningen en NAC Breda kunnen zich volledig concentreren op de Eredivisie, NEC zal gewoon lekker doorvoetballen met Been als prima coach en ik heb ook alle vertrouwen in het elftal van McClaren. Feyenoord eindigt in het rechterrijtje, Trond Sollied zal z'n faam als kampioenencoach bij Heerenveen absoluut niet waarmaken en bij FC Utrecht gebeurt er veel te veel buiten het voetbal om. Volendam degradeert rechtstreeks en Roda JC en Sparta zullen nacompetitie moeten spelen.

Mijn glazen bol is uitgewerkt nu, ik ben benieuwd in hoeverre ik gelijk ga krijgen...zou er haast geld op gaan inzetten.

Ik weet niet of je het zelf ziet, maar je hele voorspelling is ongeveer gelijk aan de stand nu. Wat ik denk:

Roda JC klimt echt nog wel hoger op. Volendam kan ook nog wel omhoog schuiven, maar zal de nacompetitie niet ontlopen. Ik denk dat NEC een aantal moeilijke maanden krijgt, in de tweede seizoenshelft. Heerenveen en Twente eindigen denk ik als 4e en 5e. Ik denk dat AZ zich nog niet als echte topclub kan waarmaken, dat duurt nog wel even. Ajax en PSV zullen het weer moeten uitvechten, en ik denk dat ze samen de rest redelijk ver achter zich laten. Uiteindelijk, gok ik, dat PSV toch weer aan het langste touwtje trekt. Ondanks dat ze op dit moment in een vormcrisis zitten, staan ze toch op 1 punt van de koploper. Dat is toch wel een voorbode voor de toekomst, als het wél gaat lopen bij PSV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 260
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    37

  • GreyFox-Smurf

    21

  • TomHagen

    17

  • Kai-ShockWave

    16

Mooie wedstrijd van Groningen

heb helaas niet alles goed kunnen zien omdat ik wel normaal op me plek moet staan

had al voorspelt dat het eenzijdig ging worden en uiteindelijk was dit ook het geval tot 10 minuten voor het einde van de wedstrijd toen Volendam toch een doelpunt wou maken maar dat is ze niet gelukt

Link to comment
Delen op andere websites

Damn Huntelaar is gebleseerd :cry: hij kan mischien pas over 3 weken meedoen.

Maar, ze hebben i.i.g. Ruim gewonnen van Sparta :Y

6 weken :7

Of meer mischien, maar ook goed nieuws: Sulejmani kan mischien zondag al meedoen tegen PSV.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn Huntelaar is gebleseerd :cry: hij kan mischien pas over 3 weken meedoen.

Maar, ze hebben i.i.g. Ruim gewonnen van Sparta :Y

6 weken :7

Of meer mischien, maar ook goed nieuws: Sulejmani kan mischien zondag al meedoen tegen PSV.

Zo'n goednieuws vind ik dat niet, PSV moet winnen zodat Groningen weer plekje omhoog schuift (als ze winnen)
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, Feyenoord walst in de tweede helft dus gemakkelijk over de amateurs van HHC Hardenberg heen. In de eerste helft liep het niet echt lekker, mede dankzij het feit dat Luigi Bruins al na een paar minuten van het veld moest, na een aanval van Gerard Kocks, die duidelijk te veel naar films van Bruce Lee gekeken had.

Ik vond het bij vlagen zelfs komisch, en het was vooral ironisch om te zien hoe Feyenoord krap een minuut na de 2-1 al de 3-1 op het scorebord zette.

Link to comment
Delen op andere websites

*Voorspelling*
Ik weet niet of je het zelf ziet, maar je hele voorspelling is ongeveer gelijk aan de stand nu.
Zal prima, maar aan 't eind van 't seizoen heb ik wel gelijk, in tegenstelling tot jou.

Ik denk niet dat de huidige stand representatief is voor de eindstand.
Nou, Feyenoord walst in de tweede helft dus gemakkelijk over de amateurs van HHC Hardenberg heen. In de eerste helft liep het niet echt lekker, mede dankzij het feit dat Luigi Bruins al na een paar minuten van het veld moest, na een aanval van Gerard Kocks, die duidelijk te veel naar films van Bruce Lee gekeken had.

Ik vond het bij vlagen zelfs komisch, en het was vooral ironisch om te zien hoe Feyenoord krap een minuut na de 2-1 al de 3-1 op het scorebord zette.

Maar dat was geen Eredivisie. :7 Ik vind wel dat HHC twee rode kaarten had verdient.
Link to comment
Delen op andere websites

*Voorspelling*
Ik weet niet of je het zelf ziet, maar je hele voorspelling is ongeveer gelijk aan de stand nu.
Zal prima, maar aan 't eind van 't seizoen heb ik wel gelijk, in tegenstelling tot jou.

Ik denk niet dat de huidige stand representatief is voor de eindstand.
Nou, Feyenoord walst in de tweede helft dus gemakkelijk over de amateurs van HHC Hardenberg heen. In de eerste helft liep het niet echt lekker, mede dankzij het feit dat Luigi Bruins al na een paar minuten van het veld moest, na een aanval van Gerard Kocks, die duidelijk te veel naar films van Bruce Lee gekeken had.

Ik vond het bij vlagen zelfs komisch, en het was vooral ironisch om te zien hoe Feyenoord krap een minuut na de 2-1 al de 3-1 op het scorebord zette.

Maar dat was geen Eredivisie. :7 Ik vind wel dat HHC twee rode kaarten had verdient.

Die Kochs ofso had eerste minuut al een rood moeten krijgen
Link to comment
Delen op andere websites

*Voorspelling*
Ik weet niet of je het zelf ziet, maar je hele voorspelling is ongeveer gelijk aan de stand nu.
Zal prima, maar aan 't eind van 't seizoen heb ik wel gelijk, in tegenstelling tot jou.

Ik denk niet dat de huidige stand representatief is voor de eindstand.
Nou, Feyenoord walst in de tweede helft dus gemakkelijk over de amateurs van HHC Hardenberg heen. In de eerste helft liep het niet echt lekker, mede dankzij het feit dat Luigi Bruins al na een paar minuten van het veld moest, na een aanval van Gerard Kocks, die duidelijk te veel naar films van Bruce Lee gekeken had.

Ik vond het bij vlagen zelfs komisch, en het was vooral ironisch om te zien hoe Feyenoord krap een minuut na de 2-1 al de 3-1 op het scorebord zette.

Maar dat was geen Eredivisie. :7 Ik vind wel dat HHC twee rode kaarten had verdient.

Nee, dat niet, maar aangezien het ook geen Europees voetbal is, wist ik

zo gauw niet waar het te posten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...