Jump to content

Aanvraagtopic TXD/DFF bestanden


Wazuup

Recommended Posts

Zou iemand me de DFF kunnen geven van de zonnepanelen van Lil Probe Inn op dat trailer park? Dankje alvast!

EDIT: En ook dat van de trailers? of van dat trailer park? Dat gebiedje welke dff is dat

De DFF van de Lil' Probe'Inn heet: des_ufoinn.dff. Die draaiende UFO heeft een aparte DFF: des_ufosign.dff. Heel dat trailerpark heeft niet echt één DFF, maar de trailers zijn bijvoorbeeld aparte bestanden, net zoals de autowrakken. Wat namen van DFF bestanden die daar staan: trailer2_01.dff, trailer6_01.dff, glenshit.dff, sm_airstrm_med_.dff en roofstuff16.dff.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    20

  • Bierbuikje

    16

  • Big Boss

    10

  • Beagle

    10

Top Posters In This Topic

Hoe heet de txd van het honkbalstadion in LV (niet de gym!)? En ook hoe je de kleur van een auto verandert. Bijvoorbeeld de politie auto. Weet iemand hoe het bestandje heet waar dat in staat? Ik heb gehoord dat er allemaal nummers bij een kleur horen.

Hier is het plaatje van het stadion (de club heet bandits):

Link to comment
Delen op andere websites

LET OP: Veel TXD namen kun je opzoeken met de MapViewer van Steve-M.

En autokleuren staan in het bestand Carols.dat in de data map.

Bedankt voor de autokleuren _O_ , maar de mapvieuwer werkt niet bij mij. Alsof hij de txds niet gebruikt. Ik zie alleen witte vlakken in de vorm van een gebouw/palmboom enz.

Link to comment
Delen op andere websites

*Bump*, wel bedankt voor het advies van die mapvieuwer, maar die werkt simpelweg niet. Ik heb wel het goeie pad ingetypt en de hele instructie gevolgd met die mapvieuwer, maar het werkt simpelweg totaal niet. Dus ik vraag opnieuw. Wat is het txd bestandje van het "bandits stadium" in LV?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar de TXD waarin de plaatjes zitten van de verschillende radio-stations van GTA SA, zoals je die kan zien bij de audio-options in het menu.

Edit: Uiteraard ben ik intussen zelf ook nog verder op zoek gegaan en heb het al gevonden, voor de geïntereseerde staat er in >dit topic<:

fronten1.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de radio zenders en de muis-cursor in het menu
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Weet iemand soms hoe het txd file heet in de txd workshop hoe de file van het huis van de moeder van cj noemt
Precies voor dit soort vragen bestaat er een tool, genaamd Mapviewer die je antwoord geeft op deze vraag. Ik ben echter niet te lui om het even voor je op te zoeken:

De bestanden die bij het exterieur van dit huis horen zijn carlshou1_LAe2.dff en contachou1_lae2.txd. Ik neem aan dat je het exterieur bedoeld, voor het interieur heb je hoogstwaarschijnlijk andere bestanden nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand soms hoe het txd file heet in de txd workshop hoe de file van het huis van de moeder van cj noemt
Precies voor dit soort vragen bestaat er een tool, genaamd Mapviewer die je antwoord geeft op deze vraag. Ik ben echter niet te lui om het even voor je op te zoeken:

De bestanden die bij het exterieur van dit huis horen zijn carlshou1_LAe2.dff en contachou1_lae2.txd. Ik neem aan dat je het exterieur bedoeld, voor het interieur heb je hoogstwaarschijnlijk andere bestanden nodig.

OK DANK JE WEL :tu::Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...