Jump to content

Aanvraagtopic TXD/DFF bestanden


Wazuup

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    20

  • Bierbuikje

    16

  • Big Boss

    10

  • Beagle

    10

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...
Ik zoek de .txd en .dff naam van skin ID 272
We hebben het toch wel over GTA San Andreas hier hè? De standaardinstallatie van GTA SA bevat naar mijn weten helemaal geen Ped met ID 272. Als ik in mijn peds.ide kijk zie ik in elk geval geen enkel model staan met een ID van 272. Open anders even je eigen peds.ide (dit bestand staat in de 'data' map in je GTA SA map) in Kladblok en scroll naar beneden en kijk of je een nummer 272 tegenkomt. Bij mij is dat niet het geval, maar misschien heb je met mods ooit een ped toegevoegd. Hoe dan ook, als je in peds.ide inderdaad een Ped tegenkomt met ID=272, dan zijn de twee namen daarna de namen van het model respectievelijk de texture. Voorbeeldje:

223, SHMYCR,   SHMYCR , CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, man, (...)

Deze ped heeft ID=223 en je moet hier zoeken naar de bestanden SHMYCR.dff en SHMYCR.txd

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dit is de San Andreas Dinghy.

Download:

Over de fxp: Daar is volgens mij een mogelijkheid voor, maar deze weet ik niet.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Jullie zitten in het verkeerde topic! Dit topic is voor wanneer je niet weet hoe het TXD/DFF bestand heet dat bij een bepaald object hoort (hoewel de titel inderdaad een beetje ongelukkig gekozen is), dit topic is om bestanden aan te vragen. Al zie ik dat dexter909 het juiste topic inmiddels gevonden heeft..

Thanks! Ja ik zat zo te zoeke en alle effects zitte in dat bestand (effects.fxp) Zoals nitro etc dus daarom was mij vraag hoe ik dat meschien kon openen :)
Probeer Kladblok eens. :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...