Jump to content

Unique Stunt Jump 4 vraag


vice

Recommended Posts

Hoi, ik speel regelmatig wel eens GTA LCS ookomdat ik hem nog niet zolang heb, het tot nu toe mijn enigste spell heb en omdat ik het nog niet heb uitgespeeld, maar ik wou me de laatste tijd was bezig houden met unique stunt jumps, maar nr4 lukt me echt NOOIT! Ik heb al vanalles geprobeerd maar waar moet ik ei genlijk landen? Want elke keer staat er dat die mislukt is.

Als je niet weet welke nr 4 is:

180px-USJ4a.JPG

180px-USJ4b.JPG

180px-USJ4c.JPG

Ik vind dit ook wel missende informatie op wikigta, want op heel wat andere Gta's staat gewoon uitgelegd waar je terecht moet komen hier staat zelf geen zinnetje dus vraag i het hier eens!

Alvast bedankt. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het even uitleggen:

Ik heb de Stunt Jump aan deze kant gehaald:

180px-USJ4b.JPG

Achter de Stunt Jump ligt een erg groot grasveld. Ga daar helemaal aan het eind staan met een Sanchez. Rij dan met volle snelheid naar de Stunt Jump ( Houd je analoge joystick lichtjes naar voren, zodat je sneller gaat PSP Versie ) Het is de bedoeling dat je op het dak terecht komt. Als je geen voldoende snelheid hebt, dan kom je onder het dak terecht en is het dus Failed!

Ik heb een klein screentje gemaakt:

( Sorry voor de slechte kwaliteit. Een PSP werkt als een spiegel, dus je ziet de camera nog in beeld ) :7

afbeelding001ek4.th.jpg

Klik hier voor de grote versie.

Als je goed kijkt, dan zie je aan de overkant waar Tony staat een dak. Het is de bedoeling dat je daar met een voertuig op terecht komt. Als dit dus gelukt is, is je Unique Stunt Jump 4 Passed!

Succes ^_^

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

YES!!!! Hij is gelukt :eten: :eten: :eten: :eten: . Sorry ben er echt blij om :puh:.

Heb trouwens ook een bug gevonden terwijl ik bezig was(hij mislukte eerst veel maar toen ik het voorover leunen eindelijk onder de knie had ging ie als een eitje, ik heb het trouwens gehaald met een Freeway, die Sanchez of zo vond ik te moeilijk voor die stunt!).

Omg mijn voeten zitten vast in de grond o_O

EDIT: Ik ben er al uit geraakt lol.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dat niet verwacht dat zo'n knap lastige stunt ook met een Freeway kon worden voltooid. :7 Een Sanchez is eigenlijk een 'Stunt' motor, dus deze was het beste er voor geschikt :puh:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk omdat de freeway meer snelheid heeft dan een sanchez.

( getest in gta vice city met multiplayer)

want de sanchez heeft een iets lagere snelheid als de freeway in liberty city zowel als in vice city

( poe poe in 1 x door getypt )

Link to comment
Delen op andere websites

De freeway is misschien dan wel iets sneller, maar zolang je goed voorover leunt bij elke unique jump (door de analoge stick licht naar voren te duwen), maakt het niet zo veel uit qua snelheid. Het grote voordeel van de sanchez is, is dat hij licht en flexibel is, en daarom is hij ook geschikter voor jumps op het gras of op het zand bijvoorbeeld. De freeway is daarintegen niet echt gemaakt om te stunten, maar meer om gewoon normaal rond te rijden of te racen. Het alternatief voor de Sanchez is daarom ook vaak de PCJ600 in plaats van de Freeway, ook omdat de PCJ600 sneller gaat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukte me trouwens nooit om voor over te leunen met de Sanchez. Ja het ging wel, maar het was vrij lastig, ik weet ook niet hoe het kwam :puh: misschien gewoon geluk hebben. Maar hij is toch allesiends gelukt met de Freeway. Dat voor over leunen ging daar meteen xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...