Jump to content

The Sims 3


AXIO

Recommended Posts

Sims blijft lachen een soort free roaming in een realistisch gestoken menselijk jasje (de aliens ect. dan even weggelaten ^_^ ). Ik denk dat ik het ook wel ga kopen, zijn trouwens de specs al bekend gemaakt?
ik weet eigenlijks niet wat specs zijn als je even zegt heb ik misschien het antwoord voor je ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    30

  • .NightFlower

    17

  • AXIO

    16

  • gammie_

    8

Sims blijft lachen een soort free roaming in een realistisch gestoken menselijk jasje (de aliens ect. dan even weggelaten ^_^ ). Ik denk dat ik het ook wel ga kopen, zijn trouwens de specs al bekend gemaakt?
ik weet eigenlijks niet wat specs zijn als je even zegt heb ik misschien het antwoord voor je ^_^

Specs is de afkorting van ''specificaties'' oftewel de systeemvereisten wat de Sims 3 gaat vragen. Wil wel graag weten of mijn pc'tje dat aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je sims 2 hebt of had met wat uitbreidingen kan je pc het vast wel aan

Ja die heb ik :Y Maar ik denk toch dat de Sims 3 hogere specs (specificaties) vraagt. Zo was dat natuurlijk ook met de Sims 1 naar 2. Nog een voorbeeld bij de Gta series blijven de specs ook niet van Gta 1, bij iedere uitbreiding vraagt deze meer van je computer, dus vandaar dat ik dat toch wel graag wil weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je sims 2 hebt of had met wat uitbreidingen kan je pc het vast wel aan

Ja die heb ik :Y Maar ik denk toch dat de Sims 3 hogere specs (specificaties) vraagt. Zo was dat natuurlijk ook met de Sims 1 naar 2. Nog een voorbeeld bij de Gta series blijven de specs ook niet van Gta 1, bij iedere uitbreiding vraagt deze meer van je computer, dus vandaar dat ik dat toch wel graag wil weten.

je hebt een vrije buurt waar je door kan lopen zonder laden, volgens mij vraagt dat al meer van je pc of juist minder
Link to comment
Delen op andere websites

Sims 1 - Geweldig.

Sims 2 - Eindelijk gewoon een echte VERBETERING dan een hele irritante shitlading aan uitbreidingen.

Sims 3- - Zo is het wel genoeg geweest, doe maar eens wat origineels, The Sims word oud.

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Sims 1 - Geweldig.

Sims 2 - Eindelijk gewoon een echte VERBETERING dan een hele irritante shitlading aan uitbreidingen.

Sims 3- - Zo is het wel genoeg geweest, doe maar eens wat origineels, The Sims word oud.

Vrij door buurt lopen, meer opties familie maken, alles is beter
Link to comment
Delen op andere websites

Sims 1 - Geweldig.

Sims 2 - Eindelijk gewoon een echte VERBETERING dan een hele irritante shitlading aan uitbreidingen.

Sims 3- - Zo is het wel genoeg geweest, doe maar eens wat origineels, The Sims word oud.

Vrij door buurt lopen, meer opties familie maken, alles is beter

ik hou de sims 2 en ik speel de sims 3 op een andere PC :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vind het niet echt een vooruit gang t.o.v. De Sims 2. Zo te zien denken ze bij EA nog steeds dat lampen en televisies geen elektriciteit nodig hebben. Jammer dat er dus weer weinig aandacht in kleine details is geweest. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Sims 1 complete collectie en ik heb ook alles van de Sims 2.

Alles uit de bieb gehaald en daarna "wat aangepast" zodat ik hem zonder de schijf kan spelen. :*D

Ik speel het echter niet zo vaak meer; school enzo. Ook raad ik het niet aan om alles van de Sims 2 te installeren, de laadtijden duren uren.

Hopelijk hebben ze dat aangepast in De Sims 3, dan ga ik hem wel even uitproberen. :)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Sims 1 - Geweldig.

Sims 2 - Eindelijk gewoon een echte VERBETERING dan een hele irritante shitlading aan uitbreidingen.

Sims 3- - Zo is het wel genoeg geweest, doe maar eens wat origineels, The Sims word oud.

Vrij door buurt lopen, meer opties familie maken, alles is beter

Maakt me geen fuck uit, het is als het ware een stand-alone expansion pack met meer extra's dan de vorige delen boden met betere graphics.

Laat me niet lachen, Sims was leuk, en heb er ook aardig wat uren aan verslonden, maar nu is het gewoon dikke overhypde zooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt me geen fuck uit, het is als het ware een stand-alone expansion pack met meer extra's dan de vorige delen boden met betere graphics.

Dat is toch met alle opvolgers van games? De Gta serie zitten ze toch ook iedere keer weer te verbeten op graphics gebied en extraatjes? Nou weet ik dat je de Sims 3 niet kan vergelijken met de Gta delen, omdat hier simpelweg geen storyline in zit, maar voor de rest is het toch wel het zelfde bekende verhaaltje. Nog een voorbeeld is Age Of Empires, hier zitten ze ook om de zoveel jaar een verbeterde versie van te ontwikkelen.

Tevens vind ik de graphics er zeker verbeterd uit zien, zo ziet alles er net even gelikter uit.

desims31tv7.png

desims32tr4.png

desims33ha5.png

Nou, ik vind het niet echt een vooruit gang t.o.v. De Sims 2. Zo te zien denken ze bij EA nog steeds dat lampen en televisies geen elektriciteit nodig hebben. Jammer dat er dus weer weinig aandacht in kleine details is geweest.

Hoe zie je dat dan voor je? Dat ze aan al die elektronica elektrische draden gaan ontwerpen? Ik vind het wel een beetje ver gezocht, dat zijn zulke kleine details daar let je toch niet zo snel op? Als ze zich op alle kleine details gaan richten, dan mag je ook wel een meester bak pc hebben, omdat allemaal vlekken loos en mooi te laten draaien, idem voor de verbeterde graphics...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch met alle opvolgers van games? De Gta serie zitten ze toch ook iedere keer weer te verbeten op graphics gebied en extraatjes? Nou weet ik dat je de Sims 3 niet kan vergelijken met de Gta delen, omdat hier simpelweg geen storyline in zit, maar voor de rest is het toch wel het zelfde bekende verhaaltje.

Ik heb, toevallig vandaag nog gezegd op het forum dat ik GTA 4 tegen vond vallen, vond het niet zo interessant meer als de vorige delen. Daarom denk ik dat GTA4 mijn laatste GTA zal zijn. In ieder geval, voor een lange, lange tijd.

Kortom, je argument is dus niet zinvol voor mij.

Nog een voorbeeld is Age Of Empires, hier zitten ze ook om de zoveel jaar een verbeterde versie van te ontwikkelen.

Age of Empires 3... Hmm.... Wanneer kwam hij uit.... September 2005?

En is er al een opvolger aangekondigd? Neen.

Je argument faalt nogmaals.

Tevens vind ik de graphics er zeker verbeterd uit zien, zo ziet alles er net even gelikter uit.

desims31tv7.png

desims32tr4.png

desims33ha5.png

Maar nog steeds kut.

Sure, ik ben ook het persoon die zegt 'gameplay boven graphics', maar als je wilt zeggen dat Sims 3 een echte verbetering is qua graphics, is dikke BS.

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een grote vooruitgang dat je gwn een hele wijk zit te bekijken en te besturen inplaats alleen van een huisje. Het ziet er simpel uit maar t is ook sneller gemakkelijker maar vast en zeker heel moeilijk te maken. Ik weet zeker dat er ingame ook heel veel nieuwe dingen zullen komen , dat kan ik je bijna verzekeren. Maar dat zie je niet meteen op het eerste gezicht maar het komt wel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een grote vooruitgang dat je gwn een hele wijk zit te bekijken en te besturen inplaats alleen van een huisje. Het ziet er simpel uit maar t is ook sneller gemakkelijker maar vast en zeker heel moeilijk te maken. Ik weet zeker dat er ingame ook heel veel nieuwe dingen zullen komen , dat kan ik je bijna verzekeren. Maar dat zie je niet meteen op het eerste gezicht maar het komt wel. :Y
je kon wel in de buurt kijken, moest je naar opties enz enz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...