Jump to content

The Sims 3


AXIO

Recommended Posts

Weet iemand of die ook op de XBOX 360 gaat verschijnen?
Ik denk dat hij alleen op de PC zal uitkomen omdat het toch een grote game word

Maar GTA 4 is toch ook groot...

ik heb eigenlijks niet zoveel verstand van dat soort dingen maar toch denk ik dat sims3 nog groter is dan gta iv
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    30

  • .NightFlower

    17

  • AXIO

    16

  • gammie_

    8

Ik weet niet of ik hem ga kopen.

Mijn eerste Sims was deel 2. Ik vond het op den duur irritant dat die simpele zielen niet eens zelf voor hun eten konden zorgen en gingen douchen enzo :puh:

Ik vond eigenlijk alleen huizen bouwen leuk.

Maar ik zag op de site dat je echt alles aan kan passen enzo. En als de Simsjes zelf ffies wat zelfstandiger worden, is het misschien wel de moeite waard ^_^ .

Greetzz

GTAgangsta

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik hem ga kopen.

Mijn eerste Sims was deel 2. Ik vond het op den duur irritant dat die simpele zielen niet eens zelf voor hun eten konden zorgen en gingen douchen enzo :puh:

Ik vond eigenlijk alleen huizen bouwen leuk.

Maar ik zag op de site dat je echt alles aan kan passen enzo. En als de Simsjes zelf ffies wat zelfstandiger worden, is het misschien wel de moeite waard ^_^ .

Greetzz

GTAgangsta

In principe als je vrijewil aanzet dan doen ze wel redelijk wat dingen zelfstandig (al is dat ook soms irritant)

Maar inderdaad het Bouwen was het leukst... Het echte spelen is even grappig maar daarna ging ik toch maar weer een nieuwe familie maken en een nieuw huis bouwen etc...

Maar goed we zullen zien of wij ook overstappen naar de Sims3.... Maar denk dat mijn pc het niet aankan!!!

Ach we wachten het af. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Ik hoop dat ik snel weet wat voor specs er nodig voor zijn om de game knap te laten draaien. De PC waar ik nu opzit kan The Sims 2 met moeite dragen. Nou krijg ik eind januari een betere, maar het is nog steeds afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...