Jump to content

Hoofdpersonage


Jesperkaj

Recommended Posts

Hehe, lekker vroeg op de ochtend ^_^

Ik denk dat het zoals in Gta 3 is en dat het personage een wraakactie gaat uitvoeren, (als eindmissie) :)

Maar ik denk niet dat hij emotieloos zal zijn,

ik zou willen dat iemand z'n vriendin doodschiet, en als eindmissie lekker wraak uitvoeren!

Zou vet zijn :puh:

Tot zover mijn gedachten :7

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

oke omdat ik denk dat het topdown word dat het een breed rondje word als ik gta2

Als het 3d is denk ik dat hij van chineese afkoms is en iets met yakuza te maken heeft.

En hij zoald alle gta hoofdpersonages de vuile klusjes van zijn luie baas moet doen.

Dat heb ik gebaseerd op Chinatown wars.

Link to comment
Delen op andere websites

oke omdat ik denk dat het topdown word dat het een breed rondje word als ik gta2

Als het 3d is denk ik dat hij van chineese afkoms is en iets met yakuza te maken heeft.

En hij zoald alle gta hoofdpersonages de vuile klusjes van zijn luie baas moet doen.

Dat heb ik gebaseerd op Chinatown wars.

China = Triads

Japan = Yakuza

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat het iemand is waarbij je zijn kleren niet kan veranderen. En die eerst niet eens zo moord lustig is maar later pas echt mensen gaat doden voor missies. Eerst auto's stelen enzo. En het is wel iemand van de triats. Hij zal vast een beedje gaan lijken op zo een uit sanandreas. Dat denk ik

gr.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk aan een jonge man van chineese afkomst die bij de triads zit.

On topic: ik denk een jonge man van chineese afkomst die bij de triads zit. En iets met gangwars, zoals bij SA.

Het zal wel iemand zijn die net en beleefd is (voor de verandering :puh:) maar tog niet terugdeinst voor een vuurgevecht. En als het 2D is denk ik gwn een chinees gesproken versie van GTA2 ofzo :puh:

Mvg, M² :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is enkel maar van wat ik in mijn gedachten heb. Hier kan dus evengoed volledig niks van kloppen als het hoofdpersonage bekend gemaakt word.

Naam: Ying Wang

Afkomst: Chinees

Gang: De gele spin (The Yellow Spider)

Verhaal: Hij is leader van de gele spin, een erg beruchte gang in GTA Chinatown. Hij wilt laten zien dat GTA Chinatown van hem is en zal daarvoor samen met zijn gangleden alle andere gangs doen oprollen in ChinaTown door allerlei missies uit te voeren.

Bewerkt: door TheGuardian
Link to comment
Delen op andere websites

'Ying Wang', hoe kom je erbij. :7

Ik denk dat het inderdaad een chinees of in ieder geval een buitenlander zal zijn die deze rol zal vervullen. Ook zal dit personage vast en zeker al vanaf het begin in een gang zitten, net zoals San Andreas bijvoorbeeld. Ik denk niet dat alle missies alleen om de gang draaien, maar dat hij net zoals in SA en IV klusjes moet opknappen voor andere partijen en zich hier later uit zal werken.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is enkel maar van wat ik in mijn gedachten heb. Hier kan dus evengoed volledig niks van kloppen als het hoofdpersonage bekend gemaakt word.

Naam: Ying Wang

Afkomst: Chinees

Gang: De gele spin (The Yellow Spider)

Verhaal: Hij is leader van de gele spin, een erg beruchte gang in GTA Chinatown. Hij wilt laten zien dat GTA Chinatown van hem is en zal daarvoor samen met zijn gangleden alle andere gangs doen oprollen in ChinaTown door allerlei missies uit te voeren.

Ik denk eerder dat het iemand is die ook al vanaf het begin bij de gang zit, maar niet de leider is. In de storyline zal het er denk ik om gaan om de top te BEREIKEN.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit leek mij wel logisch:

Naam: Ping Pang

Beroep: Professioneel tafeltennisser

Afkomst: Chinees

Verhaal: Ping Pang doet mee aan een groot tafeltennis toernooi in Chinatown, hij gaat lekker en komt in de finale. Dan wordt hij gechanteerd door de maffia; hij moet de finale verliezen of anders vermoordt de maffia zijn moeder. Ping Pang is natuurlijk Chinees en gaat voor de winst, hierdoor word zijn moeder bruut vermoord door de maffia. Dan gaat Ping Pang op wraak uit! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit leek mij wel logisch:

Naam: Ping Pang

Beroep: Professioneel tafeltennisser

Afkomst: Chinees

Verhaal: Ping Pang doet mee aan een groot tafeltennis toernooi in Chinatown, hij gaat lekker en komt in de finale. Dan wordt hij gechanteerd door de maffia; hij moet de finale verliezen of anders vermoordt de maffia zijn moeder. Ping Pang is natuurlijk Chinees en gaat voor de winst, hierdoor word zijn moeder bruut vermoord door de maffia. Dan gaat Ping Pang op wraak uit! :Y

haha geweldige lol

waarom zijn chinezen nou nooit japans:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

oke omdat ik denk dat het topdown word dat het een breed rondje word als ik gta2

Als het 3d is denk ik dat hij van chineese afkoms is en iets met yakuza te maken heeft.

En hij zoald alle gta hoofdpersonages de vuile klusjes van zijn luie baas moet doen.

Dat heb ik gebaseerd op Chinatown wars.

China = Triads

Japan = Yakuza

Het is al wel zowiezo bekend dat de Triads een grote rol zullen spelen in GTA Chinatown wars. De triads bevinden zich in Liberty City in Chinatown. Het gaat ook daadwerkelijk afspelen in Chinatown van Liberty City die ze in GTA:IV gebruiken.

Bewerkt: door TheGuardian
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...