Jump to content

Een kaart mod?


Wanted

Recommended Posts

Bestaat er een soort van mod om een kaart te openen in het spel, dus net zoiets als in GTA:SA. Dat zou namelijk wel handig zijn als je hidden packages aan het 'zoeken' bent (ik doe het via WikiGTA).

Alvast bedankt!

MVG, Wanted

P.S. Als dit topic hier verkeert staat, verplaats hem maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Verken de stad, na een tijdje heb je de radar zelfs niet meer nodig :)

In het begin is het echt moeilijk om je te oriënteren, maar het lukt, echt waar :)

Succes!

Het is idd gwn het beste als j de stad lekker gaat verkennen, en j kunt er een beetj geld mee verdienen met de

Taxi-Driver mode.

Mvg, M²

@ Hieronder: Ik weet heus wel dat missies meer opleveren hoor ^_^ (vooral in GTA III, hierbij zijn de beloningen enorm hoog! :7) Maar ik bedoel gwn tijdens het verkennen.

Bewerkt: door Masturmind
Link to comment
Delen op andere websites

Verken de stad, na een tijdje heb je de radar zelfs niet meer nodig :)

In het begin is het echt moeilijk om je te oriënteren, maar het lukt, echt waar :)

Succes!

Het is idd gwn het beste als j de stad lekker gaat verkennen, en j kunter een beetj geld mee verdienen met de

Taxi-Driver mode.

Missies verdienen nog altijd beter he ;)

Maar nu ontopic:

Hierboven word gesproken over de zijmissie Taxi-Driver.

Doe deze in een "Taxi" .

Die gaat het snelst.

Doe 100 Fares,

nu ken je de streek wel,

en je hebt nu een Borgnine vrijgespeeld :)

Meer info van de Taxi:

http://nl.wikigta.org/wiki/Taxi_Driver_%28GTA_III%29

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
Bestaat er een soort van mod om een kaart te openen in het spel, dus net zoiets als in GTA:SA. Dat zou namelijk wel handig zijn als je hidden packages aan het 'zoeken' bent (ik doe het via WikiGTA).

Alvast bedankt!

MVG, Wanted

P.S. Als dit topic hier verkeert staat, verplaats hem maar.

geen idee ik kijk meestal op de kaart die bij de cdrom steekt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik weet dat er een bestaat, maar daar houd het mee op.. ik ken die stad al sinds m'n 8e uit m'n kop ^_^ Dan word de stad btw wel net zo zonnig als Vice City.. En of je daar nou op zit te wachten? I don't think so.. 0_0 Maar ik zou zeggen: Google is your friend.. Zoek maar op GTA III Map Mod 'fzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom bump je dit? Het is echt al maanden geleden dat er om hulp werd gevraagt..

>>> Door Flying Dutchman: Inderdaad, maar het is mijn taak om daarop te letten. Laat dit topic nu maar rusten, behalve als je een echt nuttige vraag of toevoeging hebt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom bump je dit? Het is echt al maanden geleden dat er om hulp werd gevraagt..

>>> Door Flying Dutchman: Inderdaad, maar het is mijn taak om daarop te letten. Laat dit topic nu maar rusten, behalve als je een echt nuttige vraag of toevoeging hebt.<<<

offtopic: klinkt meschien dom hoor maar waarom verwijder je het niet gewoon, of kan da niet???

>>> Door Flying Dutchman: Omdat de forum leden dan zien waarom hun post is verwijderd en welk gedrag niet gewenst is. ;) En nu echt ophouden met posten, als je nog een vraag hebt over mijn handelen, stuur dan maar een PM ;) . <<<

Link to comment
Delen op andere websites

is gta 3 echt zo groot dan volgens mij niet veel groter dan half vice city

(ik speel het niet dus ik speel aleen sa sa-mp en IV en vc toen die net uit was

ik weet wel dat het egt een doorbraak was de 1e 3d gta)

Link to comment
Delen op andere websites

is gta 3 echt zo groot dan volgens mij niet veel groter dan half vice city

(ik speel het niet dus ik speel aleen sa sa-mp en IV en vc toen die net uit was

ik weet wel dat het egt een doorbraak was de 1e 3d gta)

Het is volgens mij net zo groot als Vice City (Als je het over Vice City uit het GTA3-era hebt, maar daar ga ik vanuit..) Maar persoonlijk vind ik er de weg makkelijker te leren kennen dan in Vice City..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...