Jump to content

Ga jij hem kopen?


Koen729

  

514 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA China Town Wars Kopen?

    • Ja, natuurlijk
      108
    • Nee
      271
    • Weet ik nog niet
      103


Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    7

  • viccie211

    6

  • SubaruFreak

    4

  • the_dan

    3

Ik ga hem kopen, alleen niet voor mezelf. Als cadeau aan de vriend van mijn zus. Ik zelf ga hem niet kopen, omdat:

1) ik heb geen Nintendo DS.

2) Als ik een Nintendo DS had, Zou ik het alsnog niet kopen, omdat ik de graphics niet echt vertrouw.

3) Niets.

Groeten, (:>)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook geen DS en ben ook niet van plan om die te kopen speciaal voor de nieuwe GTA. Verder denk ik wel dat ik eens op WikiGTA ga snuffelen voor screens en andere informatie omdat ik er best wel nieuwsgierig naar ben.

Zij er al screens dan? :duh: Nee dus...

Ik bedenk me net dat ze ook iets gaan doen met het touchscreen, opzich wel leuk, maar ik ben LINKSHANDIG! :-(

Edit: Sorry voor de 2 posts agter elkaar, ik dacht ff niet goed na :bonk:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ga hem kopen en spelen. Ik heb een Nintendo DS die ik eigenlijk wou verkopen, nadat deze GTA werd aangekondigd besloot ik hem uiteraard gewoon te houden. Deze GTA word sowieso niet erg duur, reden te meer om Chinatown Wars aan te schaffen en te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er eerlijk gezegd nog over aan het nadenken. Ik heb geen nintendo, maar GTA Chinatown Wars zou wel erg mooi in mijn GTA collectie passen. Ik heb namelijk alle GTA's, wil er nooit 1 missen. Maar om alleen daarvoor een nintendo in huis te nemen zou erg stom zijn. Ik ga er dus nog erg rustig over nadenken en dan zie ik later wel wat er van komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de volgende keer ook de titels erbij zetten?? Je ziet niet war over het gaat.

En nee, ik ga 'm niet kopen. Dan moet ik een DS kopen en dat is tegen m'n geloof in. Alleen maar Playstation

gelukkig heb ik niet als enige dat geloof...ben streng geloofig XD

PLAYSTATION4LIFE!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...