Jump to content

The Sicilian Gambit Problemen


Rinaldootje

Recommended Posts

Oke het is geen missieprobleem maar een probleem nadat ik deze missie heb gedaan.

Ik speel eens een keertje zonder cheats door de verhaallijn ik dacht leuk eindelijk The Sicilian Gambit.

Ik doe de missie helemaal zonder problemen. Rij ineenkeer door naar het stadshuis, dan naar de haven, schiet richting The lighthouse, Schiet iedereen neer op The lighthouse, Haal Helicopter neer met RPG. Zoals het moet.

Maar dan krijg ik die 2 filmpjes Met de burgermeester en die oom (ofzoiets). Dan komt het probleem. Hij laadt dan echt lang dacht ik eerst maar tijdens het laden drukte ik eenkeertje op start (tijdens het laden) en kreeg ineens de kaart (Pauzemenu). toni stond op die kaart aangegeven op The lighthouse. Ik heb toen het spel maar uit gedaan. De volgende dag dee ik de missie weer zonder problemen Maar nu kwm het probleem weer.

Mijn Vragen zijn dus.

Weet iemand wat dit is.

Heeft iemand anders dit probleem ook (gehad).

Zo ja is het verholpen en hoe?

MvG. Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het wel ook eens gehad, waarschijnlijk heefthet spel erg veel moeite met het laten van de cutscenes, en de velen credits die daarna volgen. Toen ik dit zelf een keer had, haalde ik de umd er even uit om hem schoon te blazen en ik ging er even met dat doekje over heen (die je als het goed is bij je PSP krijgt, anders voldoet een schoon t-shirt meestal ook wel). Klinkt erg simpel, maar het helpte bij mij wel, ook op andere momenten dat het laadscherm vastloopt. Anders zou ik gewoon even een savegame downloaden waar de storyline voltooid is, op die manier mis je enkel de credits die je waarschijnlijk ook op youtube kan bekijken als dat je interesseert ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is je UMD nog helemaal goed?

Nou niet helemaal de bovenkant van mijn umd is een beetje opengescheurt. maar een vriend van me zij dat dat gewoon de slechte kwaliteit is van de umd en hij heeft een geschueurde umd ook.

Ik heb het wel ook eens gehad, waarschijnlijk heefthet spel erg veel moeite met het laten van de cutscenes, en de velen credits die daarna volgen. Toen ik dit zelf een keer had, haalde ik de umd er even uit om hem schoon te blazen en ik ging er even met dat doekje over heen (die je als het goed is bij je PSP krijgt, anders voldoet een schoon t-shirt meestal ook wel). Klinkt erg simpel, maar het helpte bij mij wel, ook op andere momenten dat het laadscherm vastloopt. Anders zou ik gewoon even een savegame downloaden waar de storyline voltooid is, op die manier mis je enkel de credits die je waarschijnlijk ook op youtube kan bekijken als dat je interesseert ;)

Bedankt voor deze tip ik zal hem gelijk gaan uitproberen.

Maar een savegame downloaden is niet echt handig voor mij omdat ik al bijna alle zijmmissies heb gedaan. Maar als hij het na jou tip nog niet doet dan vraag ik wel aan iemand of hij hem kan doen.

Rinaldootje :tu:

Meer info en reacies zijn altijd welkom als ze me kunnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...