Jump to content

Wat moet GTA4 eens duidelijk maken?


Mister Fuji

Recommended Posts

Ohh :D geweldig, dit soort mensen...

Je hoeft geen mysteries oplossen van dingen wat je niet weet.

Hoeft idd niet, maar sommigen (zoals ik en wel meerdere zo te zien) vinden het leuk om het op zn minst te proberen...

Laat het liggen wat het is

En dat is aan jou om te bepalen....

Ben je een leerkracht ofzo en het was wel alleen tegen u

Ik ben geen leerkracht ofzo en "wat" was alleen tegen mij (ik mag getutoyeerd worden)?

@Baffie: mss antwoord op je eerste 10 vragen...

Wat is het verhaal (in het spel) achter Pastor Richard?

Pastor Richards was oorspronkelijk een uitgebreider personage. Een vrij commerciele typisch Amerikaanse pastoor die met geld van lieve gelovigen een standbeeld van zichzelf wilde laten maken. Helaas overleed de acteur tijdens de opnamen en is het complete personage ingekort.

Wat voor fraude heeft Georgio Forelli in de missie Jury Fury bedreven?

KEN: Now, look. It's either that, or Forelli's cousin, Giorgio,

KEN: gets five years for fraud

Alles wat bekend is, maar is dit een mysterie?

Hoe is een kneus als Ken Rosenberg in het criminele circuit gekomen?

Hij is een neef van Sonny Forelli, kijk op de vicecity-site.

Hoe komt het dat Kent Paul (net in de stad) al zó veel weet van de Vice City haar onderwereld?

Misschien als je net als hem zoveel in cafetjes en foute buurten rondhangt je als snel veel weet...

Waarom komt het gebouw van Avery Carrington nooit af?

Misschien zijn alle bouwvakkers vermoord bij de ontploffing.

Hoe komt het dat de Greasy Chopper (een toonbeeld van criminaliteit) nooit wordt overvallen door polities?

Wordt het Hells Angels hoofdkwartier ook overvallen door politie?

Wat is het verhaal achter Gonzales?

MERCEDES: That sleeping sweat gland is Papa's right hand gimp, Gonzalez

en

CORTEZ: I'm ashamed to admit that one of the causes of our mutual problem

CORTEZ: appears to have been the loose tongue of a man I used to trust.

CORTEZ: I've been carrying Gonzalez for years,

CORTEZ: but now his incompetence reaches new heights!

Kortom, een soortgelijk gastje als jij. Z'n leven lang klusjes gedaan. Alleen verraad hij zijn opdrachtgever aan het eind.

Wat heeft Gonzales allemaal gedaan om "pappy's righthand" te worden?

Zie vorige...

Waarom moet Tommy Gonzales nu precies met een motorzaag doodmaken?

Niet opgevallen dat Cortez een vrije extravagante smaak heeft?

Waarom komt er geen politie op af als er een heli ergens in de haven landt en daar vervolgens een stel schoten te horen zijn?

Vice City zit vol met criminelen en helikopters vliegen overal. De politie zal misschien heus wel naar de haven gekomen zijn maar toen stond jij waarschijnlijk al naast Kens Kantoor.

Bewerkt: door Mister Fuji
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    9

  • Lantyz

    6

  • Royce Da 5'9''

    5

  • Tha Real G.

    3

  • 4 weken later...

Waarom blijven mensen zeuren over Maria, of ze nou wel of niet word doodgeschoten in GTA III, Als je eindfilmpje ziet, zie je zelf toch ook wel, dat ze beiden gewoon weglopen, met z'n tweeën pratend met elkaar (Nou, met elkaar, maria praat, claude niet natuurlijk.)

Maar ik denk dat ze Catalina bedoelen, Het is onwarschijnlijk dat je zoiets overleeft, worden beschoten met een Rocketlauncher, Helicopter opgeblazen, en met helicopter in het water vallen, ik heb het radio bericht na afloop van GTA III niet goed beluisterd, maar ik denk dat ze gewoon dood is gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de laatste tijd aan het proberen het mysterie GTA3 uit te pluizen, want dit blijft toch het spel van de mysteries. GTA 4 heeft dus nog een hoop om op te lossen:

1. Wie Darkel is weten we.

gta3_character_darkel_02.jpg

Maar waar je Darkel leest, lees je Curtly, een zogenaamde medeterrorist. Ook valt er te lezen dat vanwege 11 september beide figuren uit het spel zijn gehaald, de dodo is gekortwiekt en Love een mysterieuze eind krijgt. Maar overal staan ook verwijzingen naar zwervers. Het vreemde is dus dat Darkel wel een duidelijk verhaal heeft gehad terwijl we over Curtly zo goed als niks weten, en dat er altijd over de zwervers wordt gepraat als het over Darkel gaat.

2. Wat ik verbazend vind is dat El Burro zich niet laat zien. Waarom niet? Sommigen beweren dat hij nog in San Andreas zit (het SA van GTA 1 wel te verstaan)

el_burro.jpg

en dat hij daarom telkens naar LC belt om dingen door te geven. Maar een bendeleider die niet in de stad van zijn bende is én niet weet wat er in de stad van zijn bende gaande is klinkt een beetje raar. Dus waarom kan El Burro zich ineens niet meer vertonen?

(Nog) twee dingen die GTA4 van mij wel duidelijk mag maken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de laatste tijd aan het proberen het mysterie GTA3 uit te pluizen, want dit blijft toch het spel van de mysteries. GTA 4 heeft dus nog een hoop om op te lossen:

1. Wie Darkel is weten we.

gta3_character_darkel_02.jpg

Maar waar je Darkel leest, lees je Curtly, een zogenaamde medeterrorist. Ook valt er te lezen dat vanwege 11 september beide figuren uit het spel zijn gehaald, de dodo is gekortwiekt en Love een mysterieuze eind krijgt. Maar overal staan ook verwijzingen naar zwervers. Het vreemde is dus dat Darkel wel een duidelijk verhaal heeft gehad terwijl we over Curtly zo goed als niks weten, en dat er altijd over de zwervers wordt gepraat als het over Darkel gaat.

2. Wat ik verbazend vind is dat El Burro zich niet laat zien. Waarom niet? Sommigen beweren dat hij nog in San Andreas zit (het SA van GTA 1 wel te verstaan)

el_burro.jpg

en dat hij daarom telkens naar LC belt om dingen door te geven. Maar een bendeleider die niet in de stad van zijn bende is én niet weet wat er in de stad van zijn bende gaande is klinkt een beetje raar. Dus waarom kan El Burro zich ineens niet meer vertonen?

(Nog) twee dingen die GTA4 van mij wel duidelijk mag maken

Ik heb ook in de Liberty Garden gelezen dat El Burro neergeschoten is

Link to comment
Delen op andere websites

Het vreemde is dus dat Darkel wel een duidelijk verhaal heeft gehad terwijl we over Curtly zo goed als niks weten, en dat er altijd over de zwervers wordt gepraat als het over Darkel gaat.

Hier kunnen we kort over zijn. GTA4 hoeft in feite niets duidelijk te maken over Darkel en Curtly. Ze bestaan immers niet. Nergens in het verhaal van GTA III komen ze te voorschijn, aangezien ze uit het spel verwijderd zijn. We weten alleen van ze af via modders en wat 'uitgelekte' informatie. Maar in feite bestaan de twee personages helemaal niet in de GTA-wereld. Uiteraard kan Rockstar besluiten om ze toch ooit te gebruiken, maar ze hoeven niets te verklaren.

Wat ik verbazend vind is dat El Burro zich niet laat zien. Waarom niet?

Waarom wel? Waarom zou El Burro zich moeten laten zien aan Claude? Claude is niet echt een belangrijk iemand in Liberty City.

En misschien wilde Rockstar de connectie met GTA1 een beetje vasthouden door El Burro, net als in de eerste GTA, slechts per telefoon contact op te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...