Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

ik had laatst ook wel iet raar; ik spawn een hydra, ik stijg op, en dan komt het puntje van de linkervleugel tegen een palmboomtak en het hele vliegtuig ontploft :blink:

Dat is niet speciaals denk ik.

Ga maar een voor een boom staan een spawn dan een auto.

Dan staat de auto door de boom en gaat hij in brand schieten en exploderen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

laatst nog iets raars; ik hing zon bagagekarretje aan zon vliegtuigtrap(voor de lol),ik rij wa rond op het vliegveld(easter bay airport)ineens vliegt die trap der af(omda ik te scherp draaide)...en die trap ontploft dan :blink: :rolleyes: (er zit geen motor in)

Link to comment
Delen op andere websites

laatst nog iets raars; ik hing zon bagagekarretje aan zon vliegtuigtrap(voor de lol),ik rij wa rond op het vliegveld(easter bay airport)ineens vliegt die trap der af(omda ik te scherp draaide)...en die trap ontploft dan :blink: :rolleyes: (er zit geen motor in)

Als die trap op zijn kop ligt is het net zoals een auto,omploft ie ook. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook zo iets maar dan veel vervelender bij mij belde cecar op voor die courier missies hij zij sup en toen bleef de telefoon uit hij zij niks meer en ik had hem nog steets aan de lijn dit was zeer vervelend wan ik kon niet in een auto stappen ik kon niet van wapen wissellen en ook niet gewoon slaan de enige manier die ik toen kon bedenken was om dood te gaan aleen kon ik geen wapens paken om ob gangmanbers of de politie te schieten ik kon aleen maar dood door te verdrinken en dast was ook heel raar want ik hioeld mijn mobieltje wel vast

Ik weet waarom dat komt, als Cesar je belt moet je antwoorden, Cesar wacht tot je antwoordt, door op de D-pad te drukken

Links is een negatief antwoord, dwz dat CJ nu niet achter de courier aan gaat

Rechts is positief, CJ krijgt dan een stipje op de radar waar de courier is en je kan ze mollen voor cash

Link to comment
Delen op andere websites

ik was juist met een PCJ-600 aan het rijden en ik reed tegen een winkel(ik weet wel nie waar ergens) en ik viel door de grond en zo'n 20 seconden later stond ik zo'n 100m verder op straat

best wel cool je kan ondertussen zo wat salto's maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook zo iets maar dan veel vervelender bij mij belde cecar op voor die courier missies hij zij sup en toen bleef de telefoon uit hij zij niks meer en ik had hem nog steets aan de lijn dit was zeer vervelend wan ik kon niet in een auto stappen ik kon niet van wapen wissellen en ook niet gewoon slaan de enige manier die ik toen kon bedenken was om dood te gaan aleen kon ik geen wapens paken om ob gangmanbers of de politie te schieten ik kon aleen maar dood door te verdrinken en dast was ook heel raar want ik hioeld mijn mobieltje wel vast

Ik weet waarom dat komt, als Cesar je belt moet je antwoorden, Cesar wacht tot je antwoordt, door op de D-pad te drukken

Links is een negatief antwoord, dwz dat CJ nu niet achter de courier aan gaat

Rechts is positief, CJ krijgt dan een stipje op de radar waar de courier is en je kan ze mollen voor cash

nou nee ik had alle knopjes geprobeert en ik had zelfs proberen op de hangen met driehoekje :(

Link to comment
Delen op andere websites

die trappen zijn gebazeerd p de aanhang trailers van vracht wagen en als daar benzine in zit kunnen ze dus wel ontploffen ;)

er zit toch geen benzine in die trap? :huh:

dan is het toch wel raar dat R* die trap op die trailer baseerd

maja, anders hadde ze misschien te veel werk :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

die trappen zijn gebazeerd p de aanhang trailers van vracht wagen en als daar benzine in zit kunnen ze dus wel ontploffen ;)

er zit toch geen benzine in die trap? :huh:

dan is het toch wel raar dat R* die trap op die trailer baseerd

maja, anders hadde ze misschien te veel werk :rolleyes:

Nee maar die trap is net zoals een gewone auto.

Als je er op schiet staat ie ook te roken of schiet ie in brand. :)

Link to comment
Delen op andere websites

die trappen zijn gebazeerd p de aanhang trailers van vracht wagen en als daar benzine in zit kunnen ze dus wel ontploffen ;)

er zit toch geen benzine in die trap? :huh:

dan is het toch wel raar dat R* die trap op die trailer baseerd

maja, anders hadde ze misschien te veel werk :rolleyes:

nee hij is gebaseerd op die trailer dat je hem ergens aan kan hangen en zijn ze denk ik vergeten om de onplofbaarheid er van af te halen

Link to comment
Delen op andere websites

ik had vandaag ook een rare bug ik viel door de straat met de fiets en ik dacht laat

ik ga wat loopingsmaken cj bleef maar loopings maken en het stopte maar niet er kwam geen einde aan dus heb ik de ps2 maar gereset <_<

Link to comment
Delen op andere websites

ik had vandaag ook een rare bug ik viel door de straat met de fiets en ik dacht laat

ik ga wat loopingsmaken cj bleef maar loopings maken en het stopte maar niet er kwam geen einde aan dus heb ik de ps2 maar gereset <_<

Hoe kan je nu in godsnaam door de straat vallen :huh: , was je gewoon aant fietsen of iets anders?en waar was dat precies?

Link to comment
Delen op andere websites

ik had vandaag ook een rare bug ik viel door de straat met de fiets en ik dacht laat

ik ga wat loopingsmaken cj bleef maar loopings maken en het stopte maar niet er kwam geen einde aan dus heb ik de ps2 maar gereset <_<

Hoe kan je nu in godsnaam door de straat vallen :huh: , was je gewoon aant fietsen of iets anders?en waar was dat precies?

Ik heb het zelfde voor gehad als hem,maar kwam terug terecht.

Had het voor gehad dicht bij de Pig Pen in LS.

PS:heb nog een bug ondekt:

Als je je auto in de tune garage plaatst,kan je soms nog voorruit en achteruit rijden op het tune menu.Als je dan helemaal uit je zicht rijd komt er onderaan op Insane stunt bonus en dan sta je terug buiten. :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je nu in godsnaam door de straat vallen :huh: , was je gewoon aant fietsen of iets anders?en waar was dat precies?

misschie help het als je me ff een map kaart geeft

PS:dragonmaster dat heb ik al 3 keer gehad met de transfender

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...