Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Als het regent in San Andreas dan hoor ik bij de pc-versie alleen nog maar het geluid van de regen en vallen alle andere geluiden weg.

Zijn er meer mensen met dit probleem of is het al bekend?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat vaag worden van het beeld heb ik ook. Alsof er een soort ruis is.

Maar dat heeft met de afstellingen te maken. Ik heb een beetje crappy videokaart dus daarom staat alles best wel op low.

"ik heb er niet veel last van maar het is wel bijzonder irri" ik denk dat dit mijn onderschrift word :D

Volgens mij hoort dat vaag worden bij de weerseffecten.

Met regen zie je wat 'ruis' en als het heel erg warm is krijg je zo'n trillerig beeld (waziger).

Bewerkt: door Hoppah
Link to comment
Delen op andere websites

Dat vaag worden van het beeld heb ik ook. Alsof er een soort ruis is.

Maar dat heeft met de afstellingen te maken. Ik heb een beetje crappy videokaart dus daarom staat alles best wel op low.

"ik heb er niet veel last van maar het is wel bijzonder irri" ik denk dat dit mijn onderschrift word :D

Volgens mij hoort dat vaag worden bij de weerseffecten.

Met regen zie je wat 'ruis' en als het heel erg warm is krijg je zo'n trillerig beeld (waziger).

Ja dat weet ik met dat warm worden maar ik zal er wel een keer een screen van maken. Als R* het zo bedoeld heeft vind ik het heel erg van ze tegen vallen :blink: !

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dit is een rare iets bij mij ik vermoord een aardig vrouwtje [ze was aardig daarom kilde ik haar ja] Later stond ze op kwil haar weer neerschieten maar het is zwart en niet groen dus ik gooi een molotov cocktail ze is nog steeds levend kgooi maar een handgranaat ze is nog steeds leven en se staat rustig te staan en daarna vlucht ze weg dus ik vermoord haar met een bazooka eindelijk ze is dood maar ze hing in de lucht in een Matrix Actie 0o

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, kheb al ZOVEEL bugs gezien, maar stoor me er echt nie zo aan.

Vliegende mensen enzo vet wazig.

Mja, vanaf het moment dat er territories kwamen, ben ik ze al aan het overnemen.

Nu, na zo'n 8 uur werk daar aan, gebeurd er geen zak.

Is geen bug, maar ik dacht alleen zal vast wel 'iets' krijgen ofzo...

Mja et blijkt dat ik alleen maar respect krijg, zie hier:

gtarespect19in.jpg

en dit:

gtarespect24bg.th.jpg

Ook zeggen me 'stats' nu dat de grootse Gang "Ballas" is, met daarbij de waarde 0 :puh: wazigg.........

Ohja en nog iets, ook geen bug maar wel mega irritant:

Gang members gaan vaak bij en tegen auto's staan....Soms lopen ze je garage in en gaan ze daar lekker staan. <_<

Bewerkt: door LouNGeR
Link to comment
Delen op andere websites

Dat vaag worden van het beeld heb ik ook. Alsof er een soort ruis is.

Maar dat heeft met de afstellingen te maken. Ik heb een beetje crappy videokaart dus daarom staat alles best wel op low.

"ik heb er niet veel last van maar het is wel bijzonder irri" ik denk dat dit mijn onderschrift word :D

Volgens mij hoort dat vaag worden bij de weerseffecten.

Met regen zie je wat 'ruis' en als het heel erg warm is krijg je zo'n trillerig beeld (waziger).

Ja dat weet ik met dat warm worden maar ik zal er wel een keer een screen van maken. Als R* het zo bedoeld heeft vind ik het heel erg van ze tegen vallen :blink: !

uhm die ruis is echt sneeuw als op de tv en daar doorheen het spel zeg maar, bij een vriend van me zag ik echt verticale strepen en een soortemet regendruppels op de grond.

de warmte trillingen zie ik wel

trouwens ik heb ook een ati9200 64 mb

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is dan een screen van hoe ik de regen zie:

screen12xz.th.jpg

Ik hoop dat dit een hoop duidelijk maakt en graag ff zeggen of jullie regen er ook zo uit ziet ;)

Euh.. volgens mij hoort dat zo, dat geeft het regeneffect, ik hep het spel niet maar een vriend van mij wel, daar is het ook zo.

Link to comment
Delen op andere websites

(ik weet niet of deze al gepost is:)

Als je de shooting range inloopt worden je kogels verdubbeld....dus als je van elk wapen een paar kogels koopt...kan je ze vermenigvuldingen.

Dit was idd al bekend :)

Maar tis wel handig om dat een aantal keren te doen zo ben je minder geld kwijt voor meer kogels, altijd handig

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is dan een screen van hoe ik de regen zie:

screen12xz.th.jpg

Ik hoop dat dit een hoop duidelijk maakt en graag ff zeggen of jullie regen er ook zo uit ziet  ;)

Euh.. volgens mij hoort dat zo, dat geeft het regeneffect, ik hep het spel niet maar een vriend van mij wel, daar is het ook zo.

Nou ik vind het anders heel lelijk, en als het regent hoor ik ook geen stemmen als ik een missie doe :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het bekend is:

voor makkelijk Taxie Missies:

-Ga in een taxi.

-Doe de taxie missies tot en met 5 pers.

-bëeindig ze dan zelf

-doe met dezelfde taxi terug tot 5 pers.

-en ze doen alsof je er al 50 hebt gedaan!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik stond in dillimore.. en stapte in een rancher en die vloog opeens verticaal in de lucht en daarna horisontaal zoals een hydra :huh: vaag :puh:

Bewerkt: door eggie123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...