Jump to content

Probleem met de strike bij portland.


DannyVCS

Recommended Posts

Ik weet niet of deze topic al bestaat , ik heb gezocht , maar er was niks..maar het gaat over de strike bij portland..bij die docks/haven.Zodra ik in de haven ben , komen die mannetjes toch normaal om je aan te vallen? bij mij niet..dan loop ik naar de ingang en dan staan ze daar te roepen ( ze schreeuwen en roepen niet ) zodra ik voor de ingang sta , DAN hoor je ze pas roepen..en bij de Ferry's , daar is ook een strike , daar vallen ze WEL aan..weet iemand hoe dit komt?? zou graag willen weten..ik vind het wel jammer..

Link to comment
Delen op andere websites

Vielen ze je dan eerst wel aan bij de haven? Naar mijn weten vallen ze je alleen aan als je op hun terrein komt, dus eens een paar rondjes te rijden in de hoop dat ze je aanvallen. Maar zo een ramp lijkt het me trouwens sowieso niet, want het is alleen maar irritant tijdens bepaalde missies, en bij een bepaalde missie van Salvatore moet je de staking laten stoppen door iemand af te persen. Geniet er dus gewoon van. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vielen ze je dan eerst wel aan bij de haven? Naar mijn weten vallen ze je alleen aan als je op hun terrein komt, dus eens een paar rondjes te rijden in de hoop dat ze je aanvallen. Maar zo een ramp lijkt het me trouwens sowieso niet, want het is alleen maar irritant tijdens bepaalde missies, en bij een bepaalde missie van Salvatore moet je de staking laten stoppen door iemand af te persen. Geniet er dus gewoon van. :7

Ja , ze vielen me eerst aan , maar nu niet meer...ik vind het wel leuk dat ze naar je toe komen met knuppels enzo...ik vin het leuk ze dan een lesje te leren...

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ja dat is inderdaad wel leuk, maar dat zou ik dan gewoon even bij de andere stakingsplek doen, bij de Ferry. Daar staan ook genoeg mannetjes die je spontaan aanvallen, en aangezien het daar zo afgelegen is heb je ook minder snel last van de politie. Have fun ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Vielen ze je dan eerst wel aan bij de haven? Naar mijn weten vallen ze je alleen aan als je op hun terrein komt, dus eens een paar rondjes te rijden in de hoop dat ze je aanvallen. Maar zo een ramp lijkt het me trouwens sowieso niet, want het is alleen maar irritant tijdens bepaalde missies, en bij een bepaalde missie van Salvatore moet je de staking laten stoppen door iemand af te persen. Geniet er dus gewoon van. :7

Ja , ze vielen me eerst aan , maar nu niet meer...ik vind het wel leuk dat ze naar je toe komen met knuppels enzo...ik vin het leuk ze dan een lesje te leren...

Als het alleen is om z n lesje te leren ga j tog gwn alleen nr de ferry. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

tja , dat is waar , maar bij de 'docks' is het veeeel groter!..maar aan de ene kant . het is wel een voordeel ja..maar als ik bij die ferry plek ga , en ik vermoord alle mannetjes , komen er geen een meer , of duurt dat een tijdje?

ik hoop wel dat die bug snel weggaat..

Bewerkt: door DannyVCS
Link to comment
Delen op andere websites

tja , dat is waar , maar bij de 'docks' is het veeeel groter!..maar aan de ene kant . het is wel een voordeel ja..maar als ik bij die ferry plek ga , en ik vermoord alle mannetjes , komen er geen een meer , of duurt dat een tijdje?

ik hoop wel dat die bug snel weggaat..

Nee dan blijven ze gewoon komen hoor, ze zullen misschien even dood blijven liggen, maar dan moet je gewoon een ommetje maken, dan zodat ze vervolgens weer helemaal normaal zijn en overnieuw kunnen vechten. Je kan het dus zo vaak doen als je wilt, maar houdt er wel rekening mee dat ze na een bepaalde missie van Salvatore Leone voorgoed zullen verdwijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

tja , dat is waar , maar bij de 'docks' is het veeeel groter!..maar aan de ene kant . het is wel een voordeel ja..maar als ik bij die ferry plek ga , en ik vermoord alle mannetjes , komen er geen een meer , of duurt dat een tijdje?

ik hoop wel dat die bug snel weggaat..

Nee dan blijven ze gewoon komen hoor, ze zullen misschien even dood blijven liggen, maar dan moet je gewoon een ommetje maken, dan zodat ze vervolgens weer helemaal normaal zijn en overnieuw kunnen vechten. Je kan het dus zo vaak doen als je wilt, maar houdt er wel rekening mee dat ze na een bepaalde missie van Salvatore Leone voorgoed zullen verdwijnen.

ja weet ik , ik heb LCS overnieuw gedaan omdat ik prongelijk met een cheat savede :schater::duh: ...

maarja..ik vind het wel klote ( srry ) dat die bug niet verdwijnt , want ik vermaakte me het meest daar , bij de docks ( met de strike )

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je tenminste een uitdaging: hun allemaal verslaan in een melee fight.

Jep , dat vind ik zo leuk ^_^

Ooit van rampages gehoord? Dit zijn niet alleen gruwelijke uitdagingen, maar je moet ze ook binnen een bepaalde tijd voltooien wat het alleen nog maar leuker maakt. En je verdient er naarmate je er meer doet steeds grotere bedragen mee, altijd handig :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je tenminste een uitdaging: hun allemaal verslaan in een melee fight.

Jep , dat vind ik zo leuk ^_^

Ooit van rampages gehoord? Dit zijn niet alleen gruwelijke uitdagingen, maar je moet ze ook binnen een bepaalde tijd voltooien wat het alleen nog maar leuker maakt. En je verdient er naarmate je er meer doet steeds grotere bedragen mee, altijd handig :*D

ja weet ik , heb er al een paar gedaan , erg leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...