Jump to content

Far Cry 2


Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

    • BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5


Recommended Posts

Net als dat vliegen heb ik maar 1 keer gedaan omdat er bij die plek overal ouposts staan. Dus gaat dat allemaal weg wanneer je 100% heb of moet je dan alsnog overal alles overhoop schieten om erlangs te gaan?

Kun je dan vliegen.

Je kan vliegen met een zogenaamde 'hang-glider'. Natuurlijk blijf je niet constant in de lucht, maar je vliegt toch een tijdje.

far-cry-2-hang-glider-screenshot.jpg

Je kan er in ieder geval één vinden als je de eerste afslag rechts neemt als je van bovenaan de map naar Fresh Fish rijdt. De hang-glider is gericht naar het Slaughter House. Verder heb je er nog één bij het savehouse links van Mosate Selao, de hoofdstad van Act 2.

Veel plezier! :Y

Kan je van die hangglider misschien een snapmap of een kaartje maken, ik wil die namelijk heel graag gebruiken.

Ik wou zelf ook weten waar die hangliders zijn en ik heb een groot kaartje gevonden op megaupload waarbij ook de locatie van de hangliders opstaan. Hier is de link: http://www.megaupload.com/?d=RRO8GQ1J

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Velaro

    16

  • studio dewolf

    13

  • Dvt

    7

  • Denimo

    7

Top Posters In This Topic

Kan je van die hangglider misschien een snapmap of een kaartje maken, ik wil die namelijk heel graag gebruiken.

Als ik me het goed herrinner kan je er op deze locatie een vinden: (er spawnt een bij het safehouse) Zoals je ziet is dit vlakbij de zuidelijke hoofstad.

Veel plezier! :Y

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...