Jump to content

Far Cry 2


Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

    • BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5


Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Velaro

    16

  • studio dewolf

    13

  • Dvt

    7

  • Denimo

    7

Top Posters In This Topic

Op de screenshots ziet het er al een veelbelovend spel uit. Enkel denk ik dat we moeilijk hierop al kunnen gaan stemmen omdat het spel nog niet uitgebracht is. Wat je wel kunt doen is al de screenshots raten die vrijgegeven zijn, maar het spel zelf zal ergens rond oktober 2008 zijn wanneer deze uitgebracht word. In elk geval is er al aangekondigt dat Far Cry 2 zal zeker een stuk realistischer zijn dan de eerste Far Cry. Ik ben dus benieuwd.

Mijn stem zal ik geven wanneer het spel uitgebracht is, en ik het ergens heb kunnen spelen.

Daarom heb ik ook in de begin post een link gezet waarbij je gameplay trailers kunt bekijken. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Er zitten geen monsters meer in. Het wordt ook gemaakt door Ubisoft i.p.v Crytek.
  • Het is een stuk mooier dan zijn voorganger
  • Er zijn heel veel wapens, meer dan in GTA IV
  • Je hebt een enorme vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Je kunt met voertuigen in de savanne. Of met je kapmes door de jungle..
  • Er zit een hele vette map-editor in die heel makkelijk te gebruiken is, maar waar je toch hele mooie maps mee kunt maken (het is ongeveer de editor waar het productieteam mee heeft gewerkt). Ook kun je die maps delen met anderen.
  • Je ziet alles vanuit First person, dus er zijn geen vaste camera's (zoals je zou verwachten bij een auto).. je ziet alles gewoon uit de virtuele ogen van de hoofdpersoon
  • En natuurlijk heeft het een multiplayer, zodat het niet saai wordt na verloop van tijd (zoals bij Assassin's Creed)

Dat zijn zo'n beetje de sterke punten die het spel heeft.. Ik ga hem zeker kopen (mss zelfs de Limited Edition), heb ik al gezegd. En er zijn zat gameplay video's, dus je hebt niet te klagen over te weinig beelden etc. :)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Er zitten geen monsters meer in. Het wordt ook gemaakt door Ubisoft i.p.v Crytek.
  • Het is een stuk mooier dan zijn voorganger
  • Er zijn heel veel wapens, meer dan in GTA IV
  • Je hebt een enorme vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Je kunt met voertuigen in de savanne. Of met je kapmes door de jungle..
  • Er zit een hele vette map-editor in die heel makkelijk te gebruiken is, maar waar je toch hele mooie maps mee kunt maken (het is ongeveer de editor waar het productieteam mee heeft gewerkt). Ook kun je die maps delen met anderen.
  • Je ziet alles vanuit First person, dus er zijn geen vaste camera's (zoals je zou verwachten bij een auto).. je ziet alles gewoon uit de virtuele ogen van de hoofdpersoon
  • En natuurlijk heeft het een multiplayer, zodat het niet saai wordt na verloop van tijd (zoals bij Assassin's Creed)

Dat zijn zo'n beetje de sterke punten die het spel heeft.. Ik ga hem zeker kopen (mss zelfs de Limited Edition), heb ik al gezegd. En er zijn zat gameplay video's, dus je hebt niet te klagen over te weinig beelden etc. :)

precies, dat's is een handige post :Y ik zal de punten gelijk in de begin post zetten. thnx :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ziet er geweldig uit :D

ga hem zkkr halen maar zag ik het nou goed dat je geen richtkruis hebt??

Nee dat viel mij ook al op, wellicht dat je het kan instellen bij opties. Wel kan je gewoon uitgebreid richten, zodat je goed door zo een loepje of over een streepje heen kan kijken (dat aan het wapen vast zit), en zo kun je alsnog vrij precies richten. Geen probleem dus, lijkt me :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...