Jump to content

Far Cry 2


Denimo

Wat vind jij van Far Cry 2?  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van Far Cry 2?

    • BESTE GAME OOIT!!
      17
    • Hele goede game, ga ik zeker halen
      55
    • Ziet er wel leuk uit
      21
    • Kan wel leuk zijn, maar ik ga hem niet halen
      7
    • Vind het niet echt een leuk spel.
      7
    • Vind het een heel erg stom spel.
      5


Recommended Posts

Ik heb gelezen in OPM. Hij krijgt 87% van OPM. Nadeel is dat je moet steeds spuit nemen tegen malaria dus rap vervelend en meeste missies zijn herhaling maar rest zijn goed vooral actie.

Ligt er denk ik aan dat ze niet genoeg variatie hebben (kunnen) gebruiken. Ik denk dat deze game zeer veel gaat beloven. Vooral door de vrijheid qua omgeving, wie je laat leven / sterven, het doen van je missie.

Overigens is dat Welcome to the Jungle een zeer mooi filmpje over hoe je een missie kunt doen, al is die "Sneaky"-manier niet helemaal sneaky.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Velaro

    16

  • studio dewolf

    13

  • Dvt

    7

  • Denimo

    7

Top Posters In This Topic

Als mijne heren het nog kunnen uithouden.. Ubisoft heeft gisteren inmiddels al een teasertje vrijgegeven. De Far Cry 2 expierence site , >Alhier te vinden< laat je even kort inleiden in een missie. Maak zelf je keuzes en kijk hoe die uitlopen. Erg mooi gemaakt imho :).

Ik ben niet bekend met Far Cry, maar ik persoonlijk denk wel dat het erg leuk is. In de zin dat je eigenlijk een soort doen en laten hebt, net zoals Crysis (?). Maar goed, ik denk wel dat ik deze game wel eens meehap.

Link to comment
Delen op andere websites

is het spel een beetje leuk?

Tja, beetje algemene vraag. Hangt er wel vanaf wát je leuk vindt. Maar als je GTA IV leuk vindt, vind je dit ook heel leuk, denk ik!

Hier een aantal video's en weetjes van de eerste post:

  • Er zitten geen monsters meer in (Far Cry 1). Er komt wel nog een update met roofdieren, die er vanaf het begin in FC2 nog niet in zitten
  • Het wordt ook gemaakt door Ubisoft i.p.v Crytek.
  • Het is een stuk mooier dan zijn voorganger.
  • Er zijn heel veel wapens, meer dan in GTA IV.
  • Je hebt een enorme vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Je kunt met voertuigen door de savanne crossen, Of met je kapmes door de jungle..
  • Er zit een hele vette map-editor in die heel makkelijk te gebruiken is, maar waar je toch hele mooie maps mee kunt maken (het is ongeveer de editor waar het productieteam mee heeft gewerkt). Ook kun je die maps delen met anderen.
  • Je ziet alles vanuit First person, dus er zijn geen vaste camera's (zoals je zou verwachten bij een auto).. je ziet alles gewoon uit de virtuele ogen van de hoofdpersoon.
  • En natuurlijk heeft het een multiplayer, zodat het niet saai wordt na verloop van tijd (zoals bij Assassin's Creed)

Nou wat vind jij?

Game video's:

KLIK

Denimo:

"Ik vind het niet de beste game ooit, maar wel een hele goede game die ik zeker voor de ps3 ga halen" :Y

Nu jullie! :tu:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Dat spel ziet er zo vet uit. Jammergenoeg lagt mijn pc al bij FarCry 1. :7 Ik kwam nooit voorbij de boot. Mijn spel crashte altijd tijdens het laden. :cry:

http://nl.youtube.com/watch?v=aPuj9HQlpm4

De IA is alleen best wel bagger als je naar dat filpje kijkt. Aan het begin hebje een mooi voorbeeld van iemand die op je af komt rennen, ziet dat je een granaat gooit, en loopt vervolgens recht op de granaat af. Of dat stukje in dat huisje waar hij in een piepklijne kamer een granaat naar je gooit. Lekkere suicidale soldaten daar. :7

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem niet gespeeld op de PC (nee dit is GEEN grap) het is GEWELDIG!!!!

Sterker nog: Ik speel hem op dit moment op de 360! Heb hem namelijk net gekregen.

En het is idd echt geweldig! Die open ruimtes, de realistische wapens _O_

Alleen denk ik dat ik hem van Hardcore niveau af haal, dat is nog wel wennen... :puh:

Trouwens, bij mij zit er wel een map in het doosje, zoals bij GTA, maar ik heb niet de Limited Edition.. :)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem niet gespeeld op de PC (nee dit is GEEN grap) het is GEWELDIG!!!!

Sterker nog: Ik speel hem op dit moment op de 360! Heb hem namelijk net gekregen.

En het is idd echt geweldig! Die open ruimtes, de realistische wapens _O_

Alleen denk ik dat ik hem van Hardcore niveau af haal, dat is nog wel wennen... :puh:

Trouwens, bij mij zit er wel een map in het doosje, zoals bij GTA, maar ik heb niet de Limited Edition.. :)

Ik heb wel de LE, en daar zitten dus inderdaad 2 maps in bij elkaar, maar die speciale stelt niet heel veel voor, alleen anders gedrukt, dus dat het mooier lijkt.. Het houte doosje is wel vet en het shirt ook!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem niet gespeeld op de PC (nee dit is GEEN grap) het is GEWELDIG!!!!

Sterker nog: Ik speel hem op dit moment op de 360! Heb hem namelijk net gekregen.

En het is idd echt geweldig! Die open ruimtes, de realistische wapens _O_

Alleen denk ik dat ik hem van Hardcore niveau af haal, dat is nog wel wennen... :puh:

Trouwens, bij mij zit er wel een map in het doosje, zoals bij GTA, maar ik heb niet de Limited Edition.. :)

Wat is volgens jou beter voor mij om te kopen: FARCRY 2 of COD: World at War?

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh hoor, zie niet in waarom het moeilijker zou zijn. Plus je kunt de controls veranderen. Netzoals je op een PC een gamepad kunt aansluiten kun je op een console inderdaad een muis aansluiten, zie echter niet in waarom je dat zou moeten doen. ^^

't Rock overigens zwaar. :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh hoor, zie niet in waarom het moeilijker zou zijn. Plus je kunt de controls veranderen. Netzoals je op een PC een gamepad kunt aansluiten kun je op een console inderdaad een muis aansluiten, zie echter niet in waarom je dat zou moeten doen. ^^

't Rock overigens zwaar. :-)

Je kunt de controls niet customizen hoor, alleen kiezen uit 4 Controller presets.

BTW Ik had ergens gelezen dat de PS3 standaard muis- en toetsenbordondersteuning heeft.. Dus mss moet je dat ff proberen?

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

vette shit, heb de game net gehaald en nu een uurtje gespeeld, zeker een heel mooi spel, grafisch echt heel mooi, ik gooie vanmiddag een handgranaat in de bosjes en ik zie gewoon ineens 2 bomen heel langzaam omvallen dat was echt cool, ook met je vlammen werper het gras in de brand steken en kijken waar de wind vandaan komt is erg mooi gemaakt, dan zie je gewoon het vuur verspreiden, en het is heel veel vrijheid op 50km2, heb nou net twee missies gedaan op de normal mode maar goed te doen tot nu, wat ook vet cool is dat je gun, vooral een ouwe ak47 het gewoon ineens niet meer doet, en in het ergste geval gewoon in je handen ontploft, erg goed spel, ben benieuwd wat de meesten hiervan gaan vinden straks

heb trouwens de LE gehaald, was maar 15 euro duurder en zat een making off dvd, een farcry boekje, een t shirt en een speciale map bij en dat alles in een mooi houten doosje, vond het wel grappig

Bewerkt: door Leagle
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...