Jump to content

''Welke Auto's Heb Je Voor De Deur Staan?''


LordSm0ke

Recommended Posts

Huh, blijft de auto kogelvrij voor altijd als je hem kogelvrij maakt. Ik d8 dat dat wegging ofso nadat je een keer je savegame hebt gereload. :puh: Nooit geweten.. tnx

Als je het tegen mij had.. Hij is niet kogelvrij, alleen explosie-vrij. ;) Maar het blijft wel ja :)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    27

  • Gta Bram

    13

  • Melvin_123

    10

  • Nissan

    8

Bij Hove Beach (Roman's afgebrande appartement) : Een Hellfire (soort harley davidson) met paars metallic lak.

In Bohan (Gore appartement van Mallorie's neef) : Sentinel XS en Sultan RS (zwart met gouden trim :tu: )

In Alqonquin (Playboy X, mijn favoriete safehouse) : Infernus (Goude kleur krijg je alleen als je alle Missies van Stevie hebt gedaan) En een zilvere Infernus met spoiler.

In Alqonquin (Roman's nieuwe appartement) : Shaufter GT (Kan je krijgen bij de eerste missie van Pegorino) en een verlaagde rood met zwarte Cognoscenti. (Stond bij Pegorino voor de deur, had nog nooit die 2 kleuren samen gezien)

En in Alderney (17dehandse appartementje van P. Bell) : Banshee (Zwart met rode lijn, open dak) en Calvalcade Dub edition.

En dat waren mijn auto's.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een tip die jullie tegek gaan vinden!! De speciaalste huntley die er is!!!!Je kan hem krijgen door brucie op te bellen om te gaan powerboten! Dan komt hij met die auto. Hij heeft: Een Goude bovenkant en bruine onderkant met spierwitte velgen.. Anders dan normale! Blingbling chrome bar aan voorkant en achterkant.. Interieur met tv in de hoofdsteunen!! Als je me niet geloofd kijk je op youtube.. Ik zend later een link.. Ik heb em voor me deur staan. Dan doe ik meteen mijn rijdje:

Broker

- Zwarte Cavalcade met zwarte chrome velgen. (Alleen verkrijgbaar bij de missie: Deconstruction!)

- Witte cognoscenti. (Alleen verkrijgbaar bij Gracie als je haar ontmoet als random Character in Alderney!)

Playboy's crib

- Feroci GT

- Intruder GT

Crib van Ray Bocino

- Presidente v10 supercharged

- Zwarte Dukes met luchthapper met 750PK

Romans Crib algonquin

- Special huntley van Brucie

- Infernus

Link to comment
Delen op andere websites

Bohan Safehouse:

- een zwart Futo

- een zwarte Rancher (de open versie)

Algonquin Safehouse:

- een donkerrode SuperGT

- een zwarte Stretch

Playboys Crib:

- een zwart met gele Huntly Sport

- een zwart met gele SultanRS

Alderney Safehouse:

- een rode Burrito

- een groene Perennial

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb :

witte congsenetie

sultan RS

feroci gt

intruder gt

maffia sentiel

infernus

maffia shafter ( zo'n zwarte ) vet !

en een geld wagen

die gaan echt zeer moeilijk kapot en richte veel schade aan !

en natuurlijk v10 supercharged presidente

Bewerkt: door maus1994
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een tip die jullie tegek gaan vinden!! De speciaalste huntley die er is!!!!Je kan hem krijgen door brucie op te bellen om te gaan powerboten! Dan komt hij met die auto. Hij heeft: Een Goude bovenkant en bruine onderkant met spierwitte velgen.. Anders dan normale! Blingbling chrome bar aan voorkant en achterkant.. Interieur met tv in de hoofdsteunen!! Als je me niet geloofd kijk je op youtube.. Ik zend later een link.. Ik heb em voor me deur staan. Dan doe ik meteen mijn rijdje:

Broker

- Zwarte Cavalcade met zwarte chrome velgen. (Alleen verkrijgbaar bij de missie: Deconstruction!)

- Witte cognoscenti. (Alleen verkrijgbaar bij Gracie als je haar ontmoet als random Character in Alderney!)

Playboy's crib

- Feroci GT

- Intruder GT

Crib van Ray Bocino

- Presidente v10 supercharged

- Zwarte Dukes met luchthapper met 750PK

Romans Crib algonquin

- Special huntley van Brucie

- Infernus

die special huntley van brucie is wel vet !

maar ik heb goed gekeken en er zitten toch echt geen tv schermpjes in hoor !

ik heb hem trouwens ook hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Eigenlijk alleen een FBIcar, en politie voertuigen. Die rijden lekker, en handig te gebruiken, want iedereen gaat voor je aan de kant. Ik heb alleen nog maar bohan, maar bij het huis van Plaboy zal ik wel wat fatsoenlijks neerzetten..

Link to comment
Delen op andere websites

Infernus - ondertussen is hij gejat dus heb ik niet meer :duh:

In mijn New Game: Broker Safehouse: Toch wel, een mooie Huntley Sport,

de gangcar van de East Island Posse :tu:

Bohan Safehouse: Playboy X' Patriot en een mooie

rode... Comet :tu:

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Auto's voor je huis???

Ik heb GTA IV al voor 90% uitgespeeld, en in al die tijd wist ik niet eens dat het kon :o

Vertel me, hoe laat je daar een auto staan :eten:

Wow je maakt en grapje zkr. heb jij echt nooit auto's voor je huizen gehad.:?

Nou dan ff de uitleg je moet ze gewoon in het gele parkeervlak voor je huis zetten.

Dan blijven ze staan todat je hem weer verplaatst ook krijg je bij je 2de safehouse volgens mij een banshee.

En die gele comet enzo die wil je toch ook stallen?

gewoon in je parkeervlak zetten. Ook worden je auto's gerepareed .

Als je een tijdje weg bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...