Jump to content

''WTF Momenten''


LordSm0ke

Recommended Posts

Ik was online bezig, en was bezig in de wc's vlakbij het museum met mensen die ik niet ken

friendly fire off en police on we zitten lekker tegen spiegels te schieten en elkaar te bewerken met een mes

komen er schoten uit een wc waar geen cop stond en zag voor me iemand doodgaan door die schoten daarna waar

iemand en toen ik zelf

dat was een WTF? moment van me

excuses als je me verhaal niet begrijpt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het in GTA IV met een hoer en ik dacht WTF, waarom heb ik mijn laatste geld hier aan besteed.
Dit topic thumbsup2.gif

Nee geintje, uhm tja...

LoL dat wou ik ook schrijven.

Je had de hoer daarna ook kunnen vermoorden ,dan had je t geld ook weer terug kunnen pakken :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het in GTA IV met een hoer en ik dacht WTF, waarom heb ik mijn laatste geld hier aan besteed.
Dit topic thumbsup2.gif

Nee geintje, uhm tja...

LoL dat wou ik ook schrijven.

Je had de hoer daarna ook kunnen vermoorden ,dan had je t geld ook weer terug kunnen pakken :bonk:

Daar kwam ik later achter :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het in GTA IV met een hoer en ik dacht WTF, waarom heb ik mijn laatste geld hier aan besteed.
Dit topic thumbsup2.gif

Nee geintje, uhm tja...

LoL dat wou ik ook schrijven.

Je had de hoer daarna ook kunnen vermoorden ,dan had je t geld ook weer terug kunnen pakken :bonk:

Daar kwam ik later achter :7

Maar heb je je geld toen wel terug gekregen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het in GTA IV met een hoer en ik dacht WTF, waarom heb ik mijn laatste geld hier aan besteed.
Dit topic thumbsup2.gif

Nee geintje, uhm tja...

LoL dat wou ik ook schrijven.

Je had de hoer daarna ook kunnen vermoorden ,dan had je t geld ook weer terug kunnen pakken :bonk:

Daar kwam ik later achter :7

Maar heb je je geld toen wel terug gekregen?

Weet ik veel.

Volgende keren heb ik de hoeren wel afgemaakt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het in GTA IV met een hoer en ik dacht WTF, waarom heb ik mijn laatste geld hier aan besteed.
Dit topic thumbsup2.gif

Nee geintje, uhm tja...

LoL dat wou ik ook schrijven.

Je had de hoer daarna ook kunnen vermoorden ,dan had je t geld ook weer terug kunnen pakken :bonk:

Daar kwam ik later achter :7

Maar heb je je geld toen wel terug gekregen?

Weet ik veel.

Volgende keren heb ik de hoeren wel afgemaakt :D

Nu kan je het vast vaak met een hoer doen, als je de storyline hebt gecompleted ^_^

Mijn WTF moment, toen een glitcher ons beschoot, meeste weten wel waar ik het over heb. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven

laat het een keer rusten :7

Had gister een WTF moment waar ik hardop what the fuck van zei :7

er reden 2 auto's weg van een vuilnisbuild, ik schiet ze beiden door de kop waardoor ze dood waren, ik wil in de voorste auto stappen beukt de auto erachter tegen de voorste aan(blijkbaar had de dode z'n voet op de gaspendaal) vond het wel grappig :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...