Jump to content

Eerste beelden Chinatown Wars


Reinier93

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nintendo5998

    13

  • the_dan

    8

  • viccie211

    8

  • MegaPilot

    7

Is deze site wel te vertrouwen?...

MegaPilot.

EDIT: Je hebt geen radar, zelfs in Gta: Advance had je een radar, de screens zijn vals, naar mijn mening.

Er staat toch echt een bron bij en die bron is Nintendo Power tijdschrift, dat lijkt me dus wel te vertrouwen.

En over het feit dat je geen radar ziet: de DS heeft 2 schermen, het lijkt me dus wel logisch dat de radar op het tweede scherm zit en daarom niet te zien is op de screen.

Link to comment
Delen op andere websites

Screens van de DS zien er altijd slechter uit dan als je het speelt, dan beweegt het gewoon en merk je er een stuk minder van. Ik vind het er wel grappig uitzien, alleen jammer dat die auto's wat te klein zijn. Ik ben benieuwd naar filmpjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het er ook wel grappig uit zien. Het heeft zich toch een cartoon achtige stijl aangenomen (is weer eens wat anders) en een topdown view, maar dan met wat 3d aspecten erin. Valt mij ook op dat die auto's wel erg klein zijn in vergelijking met de personages, dat maakt het wel wat onrealistisch...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...