Jump to content

Weer een probleem..


DannyVCS

Recommended Posts

Hey , ben ik weer ... Met de missie ''a walk in the park'' krijg je toch de outfit ''sweats'' als je het gehaald heb?

Nou , ik heb de missie gehaald en kreeg de sweats..ik deed toen de missie ''Making Toni'' en ik wou kleren veranderen , GEEN sweats in de klerenkast..raar!

en als je de missie ''making toni'' voltooid heb , krijg je de outfit '' Antonio '' , dus ik heb ''making toni'' voltooid en ik krijg de outfit ''Sweats''!!

WEER een bug??

srry als ik het verkeerd geplaats heb , ben nieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt denk ik doordat je in de missie wilde omkleden. Aangezien je de missie eindigt in het Leone Outfit kan het zijn dat je niet kunt omkleden in de missie. Dat het Sweats outfit beschikbaar kwam na de missie en niet het Antonio outfit is gemakkelijk te verklaren. Na de missie hing het Sweats outfit namelijk wel weer in je kleding kast (Waarschijnlijk net zoals voordat je de missie deed), en je krijgt het Antonio outfit pas nadat je moeder gebeld heeft. Dit doet ze snel een keer na deze missie, Making Toni.

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt denk ik doordat je in de missie wilde omkleden. Aangezien je de missie eindigt in het Leone Outfit kan het zijn dat je niet kunt omkleden in de missie. Dat het Sweats outfit beschikbaar kwam na de missie en niet het Antonio outfit is gemakkelijk te verklaren. Na de missie hing het Sweats outfit namelijk wel weer in je kleding kast (Waarschijnlijk net zoals voordat je de missie deed), en je krijgt het Antonio outfit pas nadat je moeder gebeld heeft. Dit doet ze snel een keer na deze missie, Making Toni.

Oh ja...nu weet ik het weer! als Toni's mam belde , kreeg je pas ''Antonio'' outfit!

hier kan een :slotje: op

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...