Jump to content

Welke auto's willen jullie in GTA CW zien?


the_dan

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    10

  • viccie211

    7

  • Zaahed

    5

  • The Hulk

    4

Turismo

Infernus

Cheetah

Rhino

NRG-500

FCR-900

PJC-600

FBI TRUCK

S.W.A.T tank (ja ik weet dat dat geen officiële auto is, maar je kan er toch een hoop lol mee beleven ^^)

en ik hoop natuurlijk ook helikopters en/of vliegtuigen maar ik denk dat dat niet erin gaat komen :N

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De Admiral mag zeker niet ontbreken.

En de Perrennial; hij is niet snel of mooi, maar hij zit in bijna alle GTA's. Dus hier mag hij zeker niet ontbreken!

Bewerkt: door Black Admiral
Link to comment
Delen op andere websites

En hoe zou jij nu kunnen weten dat de Perrennial in het spel zit? Ik heb nog uit geen enkele screen duidelijk kunnen afleiden dat dit voertuig er inzit, wat je denkt is dus mogelijk incorrect of toch juist, maar dat zijn speculaties en we geven niemand graag valse hoop. Maar goed, om even je vraag te beantwoorden. De wagen die op het onderste plaatje staat afgebeeld zou een Banshee, Stinger of enig andere sportwagen kunnen zijn. Opnieuw een typisch voorbeeld van speculatie dus.

Nu ik hier toch een post neerzet wil ik leden die hier al meerdere malen een post met slechts 1 of 2 voertuigen naar keuze hebben neergezet vriendelijk verzoeken een voorgaande post aan te passen, als hun nog een voertuig te binnen schiet dat ze graag in GTA Chinatown Wars zouden zien. Extra berichten zou ik gaan zien als een vorm van postboosten en worden vanaf heden verwijderd. Ik dank u.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...