Jump to content

Geef hier je mening over GTA Chinatown Wars


the_dan

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    11

  • viccie211

    7

  • Fyre

    5

  • MegaPilot

    3

Ik denk wel dat het in hetbegin nog wel goed draait, maar dat het al gauw minder verkocht gaat worden. Want dan ga je + punten en - punten van anderen horen, en omdat het op een Nintendo is(beetje zoals Game Boy dus) zijn ernooit veel functies, dus als daarvan al veel - punten komen zal het gauw slecht verkocht worden. (denk ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Als zelfs GTA4 mij ietwat teleurstelde en ik het snel saai vond... Tjah, dan vind ik deze game al geen zak aan.

Waarom vergelijkt iedereen Gta: CW met Gta: 4 ? :duh:

Een game beoordelen als " geen zak aan" zonder 'm gespeeld te hebben... :duh:

Daar is pas geen zak aan...

Mvg;

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het ook wel zeker dat het een goed spel wordt, maar ik denk dat ik in het begin even moet wennen aan het isometrisch zicht. Ik speel liever 3D of Top Down. Maar als ik zo de screens zie, zal het zeker een geslaagd spel worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als zelfs GTA4 mij ietwat teleurstelde en ik het snel saai vond... Tjah, dan vind ik deze game al geen zak aan.

Waarom vergelijkt iedereen Gta: CW met Gta: 4 ? :duh:

Een game beoordelen als " geen zak aan" zonder 'm gespeeld te hebben... :duh:

Daar is pas geen zak aan...

Mvg;

MegaPilot.

GTA CW zal wss toch wel erg lijken op zijn voorgangers (O.A. GTA4) dus dan weet ik al genoeg.

Voorbeeld: Ik ben geen fan van voetbal, en vind Fifa ook niet leuk. Als ik dan zeg dat ik Fifa 09 ook niet leuk zal vinden, krijg ik dan ook gezeur aan mn kop zoals nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Als zelfs GTA4 mij ietwat teleurstelde en ik het snel saai vond... Tjah, dan vind ik deze game al geen zak aan.

Waarom vergelijkt iedereen Gta: CW met Gta: 4 ? :duh:

Een game beoordelen als " geen zak aan" zonder 'm gespeeld te hebben... :duh:

Daar is pas geen zak aan...

Mvg;

MegaPilot.

GTA CW zal wss toch wel erg lijken op zijn voorgangers (O.A. GTA4) dus dan weet ik al genoeg.

Voorbeeld: Ik ben geen fan van voetbal, en vind Fifa ook niet leuk. Als ik dan zeg dat ik Fifa 09 ook niet leuk zal vinden, krijg ik dan ook gezeur aan mn kop zoals nu?

Weet je nooit zeker.

Argumenteer je mening, aub.

Bvb. : Ik was eerst geen fan van Gta tot ik het speelde...

Verder ga ik niet in op deze discussie.

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit spel niet zo goed word als de meeste mensen denken, OMDAT ik de graphics van het spel niet mooi vind, en omdat de camera op isometrisch standpunt vind staan en dat vind ik niet prettig.

^_^

lees de titel eve

Ik heb de titel gelezen maar aangezien er meer meningen zijn gegeven van mensen die denken dat het spel niets word, heb ik dat ook even gedaan.

BTW, je bent nu én aan het spammen, én je speelt voor moderator. Deze twee dingen mogen ook allebei niet. Je ziet wel de splinter in mijn oog, maar de balk in je eigen oog zie je niet!

En je hoeft ook niet meteen een PB te sturen hoor, ik lees het topic gewoon door hoor, opdringerig ventje! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem denk ik niet leuk vinden, het beeld ziet er naar mijn ogen niet echt geweldig uit. De kwaliteit van het spel vind ik overgens ook niet echt supah.. Dus nee ik ga het spel niet echt leuk vinden.

(PS: DS vind ik ook niet echt veel aan, komt beetje door de kwaliteiten van de games erop)

Conclusie: GTA 1 vind ik nog beter :puh:

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...