Jump to content

Geef hier je mening over GTA Chinatown Wars


the_dan

Recommended Posts

Weet je nooit zeker.

Argumenteer je mening, aub.

Bvb. : Ik was eerst geen fan van Gta tot ik het speelde...

Verder ga ik niet in op deze discussie.

MegaPilot.

Omdat ik GTA 4 best teleurstellend vond. Ik heb het free-roamen en dergelijke wel gezien.

Free-roamers beginnen sowieso saai te worden. Laatste goede Free-Roamer was Mercenaries 1, Need for Speed is saai geworden door t free-roamen, GTA begint zn charme te verliezen en wordt saai, Free roaming FPS games zijn meestal al helemaal flut (alhoewel FC2 er wel goed uit ziet) etc etc.

Ze komen maar met wat anders. Als ze zelfs tafeltennis enorm vet kunnen maken, wat kunnen ze al niet meer? Rockstar zijn een stel perfectionisten, alles wat ze maken slaat in als een bom.

Wat ik wel vet zou vinden is al Rockstar een FPS ging maken, of een 3D person shooter zonder dat hele free-roaming gedoe. Mjah dat is MIJN mening, er zijn vast genoeg mensen die het compleet niet eens met me zijn, mjah.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    11

  • viccie211

    7

  • Fyre

    5

  • MegaPilot

    3

Ik denk dat de game, voor het begrip DS, best wel aardig kan worden.

Niets voor mij in ieder geval aangezien ik de game op de DS niet leuk ga vinden maar mijn vermoeden is dat de game best wel eens aardig zou kunnen zijn....

Maar voordat we er echt iets over kunnen roepen moeten we nog even wachten tot dat deze daadwerkelijk uit is.

Want screens zien er nu mooi uit maar zijn ze net zo mooi op de DS tijdens het spelen ??

Dus het zou een best aardig spel kunnen worden maar dat is afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er van uit dat CTW een goed spel word. Waarom zou Rockstar ineens een slecht spel maken?

Alleen omdat de Sony en Microsoft fanboys de DS een kinderachtig apparaat vinden of gewoon een hekel hebben aan Nintendo, zonder te weten waarom? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen omdat de Sony en Microsoft fanboys de DS een kinderachtig apparaat vinden of gewoon een hekel hebben aan Nintendo, zonder te weten waarom? :7

Nu zeggen we niet dat de game slecht zal worden, maar het aanbod aan games op de DS is wel inderdaad slecht. Over de Wii al niet te spreken...

Er is maar 1 game die alle handheld games verslaat without doubt, die is op de DS, en dat is Advance Wars. Wat een gruwelijk goede game! _O_

Als dat niet zo was dan had ik em al verkocht.

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen omdat de Sony en Microsoft fanboys de DS een kinderachtig apparaat vinden of gewoon een hekel hebben aan Nintendo, zonder te weten waarom? :7

Nu zeggen we niet dat de game slecht zal worden, maar het aanbod aan games op de DS is wel inderdaad slecht. Over de Wii al niet te spreken...

Er is maar 1 game die alle handheld games verslaat without doubt, die is op de DS, en dat is Advance Wars. Wat een gruwelijk goede game! _O_

Als dat niet zo was dan had ik em al verkocht.

waardoor overigens (ook door een flamewar) een admin van een forum over Advance Wars is vermoord door een Duitse forum gebruiker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er van uit dat CTW een goed spel word. Waarom zou Rockstar ineens een slecht spel maken?

Alleen omdat de Sony en Microsoft fanboys de DS een kinderachtig apparaat vinden of gewoon een hekel hebben aan Nintendo, zonder te weten waarom? :7

Nu zeggen we niet dat de game slecht zal worden, maar het aanbod aan games op de DS is wel inderdaad slecht. Over de Wii al niet te spreken...

Het aanbod Nintendo DS games is helemaal niet slecht, het is waarschijnlijk gewoon het gerne die jou blijkbaar niet aan staat. Op de DS is het allemaal wat minder ''Die Hard'', ja inderdaad meer wat softere spellen. Maar dat is nog niet een reden om bijna alle games op de DS slecht te vinden. Hij word niet voor niets zo goed verkocht, als het echt een ramp was dan hadden de makers inclusief die van de games wel een financiële daling :7

Ik sluit me volledig aan bij Sdajafol, kan me niet voorstellen dat Rockstar games opeens een slechte game gaat produceren.

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst zien dan geloven. Ik zal wel ff Metacritic en de [N]Gamer gaan checken. Ik denk wel dat het een leuke game wordt. Mensen onderschatten de functies van de DS. Rockstar zou toch anders geen game voor de DS maken? Ze hebben toch een goede reputatie? Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst zien dan geloven. Ik zal wel ff Metacritic en de [N]Gamer gaan checken. Ik denk wel dat het een leuke game wordt. Mensen onderschatten de functies van de DS. Rockstar zou toch anders geen game voor de DS maken? Ze hebben toch een goede reputatie? Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn.

*kuch Gta Advance kuch*

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen omdat de Sony en Microsoft fanboys de DS een kinderachtig apparaat vinden of gewoon een hekel hebben aan Nintendo, zonder te weten waarom? :7

Nu zeggen we niet dat de game slecht zal worden, maar het aanbod aan games op de DS is wel inderdaad slecht. Over de Wii al niet te spreken...

Er is maar 1 game die alle handheld games verslaat without doubt, die is op de DS, en dat is Advance Wars. Wat een gruwelijk goede game! _O_

Als dat niet zo was dan had ik em al verkocht.

waardoor overigens (ook door een flamewar) een admin van een forum over Advance Wars is vermoord door een Duitse forum gebruiker

Wat is dat nou weer voor'n vage reactie, wat heeft dat in godsnaam te maken met wat mijn post? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem denk ik niet leuk vinden, het beeld ziet er naar mijn ogen niet echt geweldig uit. De kwaliteit van het spel vind ik overgens ook niet echt supah.. Dus nee ik ga het spel niet echt leuk vinden.

(PS: DS vind ik ook niet echt veel aan, komt beetje door de kwaliteiten van de games erop)

Conclusie: GTA 1 vind ik nog beter :puh:

Hoe kan je nou weten dat de kwaliteit van het spel tegen valt als je het niet gespeeld heb of überhaubt niets anders dan lage kwaliteit screens hebt gezien? :7

Eerst zien dan geloven. Ik zal wel ff Metacritic en de [N]Gamer gaan checken. Ik denk wel dat het een leuke game wordt. Mensen onderschatten de functies van de DS. Rockstar zou toch anders geen game voor de DS maken? Ze hebben toch een goede reputatie? Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn.

Even los van het geheel, [N]Gamer vind ik als blad niet echt super... Janken over het slechte verhaal in Red Steel (iets met een chick die ontvoerd word en dat het cliché is), maar ondertussen de nieuwe Mario en Zelda compleet aanbidden. En dat terwijl ze zelfs een verwijzing naar Mario maakten terwijl ze het plot van RS afzeken. "Onafhankelijk" my ass.

Ik snap trouwens niet wat iedereen tegen GTA Advance heeft. Hebben jullie het spel ooit góed gespeeld? (en dan bedoel ik niet 2 minuutjes bij je kleine neefje oid)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap trouwens niet wat iedereen tegen GTA Advance heeft. Hebben jullie het spel ooit góed gespeeld? (en dan bedoel ik niet 2 minuutjes bij je kleine neefje oid)

Idd ik speel het nu op m'n DS in opwachting tot CW maar het is ondanks de graphics een best goed spel. Dus ik denk dat CW (door de zeker wel mooie screens) best wel goed wordt.

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...