Jump to content

Geef hier je mening over GTA Chinatown Wars


the_dan

Recommended Posts

Ik heb er zo mijn twijfels over... De DS besturing is toch meer een soort puzzelachtig ding dan echt GTA. Vooral met hotwiren, dat past eigenlijk niet echt bij GTA vind ik. Maar ik wil toch eens kijken of ik hem eens kan spelen als hij uit is, misschien is het wel een heel stuk leuker dan ik nu denk...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    11

  • viccie211

    7

  • Fyre

    5

  • MegaPilot

    3

Wat ik er van heb gespeeld ( 30/60min) bevalt het me erg goed.

De sfeer van GTA2 zit erin alleen met een 2009 look en features.

De mini-games werken geweldig en voelen helemaal niet nep aan.

Zodra hij hier word verkocht ga ik hem zeker spelen. :)

Van het begin heb ik altijd al gezegd dat GTA op een DS zeker kan werken, i.t.t de mensen die al meteen riepen dat het niet ging werken, Rockstar heeft iig strak werk afgeleverd. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eerlijk: GTA Chinatown Wars heeft me helemaal weggeblazen. Het is ronduit fenomenaal dat een Handheld zoals de DS met 'maar' 100 MHz zo'n prachtige game aankan! Het is nauwelijks te geloven dat dit spel zo mooi is! Het is helemaal in 3D en een beperkt aantal cutscenes ook. Het is gewoon fantastisch in elkaar gestoken.

Waarvan ik ook schrok, is dat je zelfs kan zwemmen en varen! Oke, misschien is het aantal voertuigen beperkter dan in vorige GTA's en de graphics zijn natuurlijk een hele verandering tegenover GTA IV, maar dat maakt het spel zo uniek. Ik kan echt niet met woorden uitleggen hoe mooi ze het spel hebben gemaakt. Neem nu de intro: je kan zelfs het vliegtuig zien landen op de luchthaven, helemaal in 3D. En vergeet niet, cutscenes zijn filmpjes, maar in die situatie is alles per robot gestuurd. Dus als dat vliegtuig land, land het dan ook! Ik vind de graphics sowieso toppie, ook al is de DS. Ik ben echt bijna van m'n stoel gevallen. Het is echt bijna creepy in hoever Rockstar het beste uit een systeem kan halen. Iedere keer.

Ik heb het er niet voor over, maar ik raad gewoon iedereen aan het spel te kopen. Dit wordt echt het spel van het jaar! :tu: Tegenstanders krijgen nu echt een klap in het gezicht.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een goeie game, erg tof. Graphics ben ik niet weg van, maarja het is de DS, en voor de DS vind ik het nog heel netjes gedaan. Maarja toch de camera en het perspectief, en het rijden gaat nog wat moeizaam bij mij. Het is echt steeds botsen en knotsen als je ergens door wil komen, en shortcuts zijn moeilijker te zien dan in GTAIV bijvoorbeeld, en ik vind het met zo'n topdown view altijd heel moeilijk om bekend te worden met de stad. De minigames zijn dan wel erg tof, hoe je je eigen molotovs kan maken enzo dat is gewoon echt cool. Ook hoe je alles kan tracken op de radar vind ik heel erg handig, zo hoef je niet urenlang te zoeken naar dealers of safe houses. Het verhaal is wel tof en het is leuk om eens bij de Triads te horen.

Voor een DS game is dit een geweldige topper, voor een GTA game kan hij niet opboksen tegen zijn grotere broertje GTAIV, hoewel dit wel dé perfecte GTA is om onderweg te spelen. Een coole GTA in je broekzak is nooit weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag maar is gekocht en ik moet zeggen dat de graphics best meevallen ten opzichte van wat ik verwacht had. De camera beweegt helaas niet soepel mee en ik erger me eerlijk gezegd mateloos aan de top down view. Wellicht moet ik er nog aan wennen maar het is in ieder geval niet prettig om bijvoorbeeld mee te rijden.

Inderdaad, voor een DS game is dit zeker een van de betere. Denk ook dat de meeste vaste DS-ers er erg blij mee zijn.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...