Jump to content

Ik Krijg geen Missies Meer!


NICK_GTA_LC

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb net een missie gedaan op het eerste eiland (Zit al op 3de). De Missie was dat ik met S (die ik eerst vrij heb gelaten). Ik moest dus met een auto naar land 2. Daar stond en boot enz toen moest ik boten vernietegen. Daarna een Helikopter uit de lucht. Nou die missie was het. De missie was afgelopen en ik kreeg een half miljoen Doller$ sinds toen heb ik geen missies meer. Ik kreeg wel een berichtje van het spel dat ik ondergoed aan moest doen dat heb ik geddan maar nog steeds geen missies gekregen. Wie Kan Mij HELPEN??

MVG NICK

Link to comment
Delen op andere websites

het kan goed kunnen dat je geen missie meer krijgt...het was namelijk de laatste missie (gefeliciteerd :puh: )....dat je op 45% ben komt omdat je ook nog veel dingen naast de missie moet doen voor de volle 100%....zoals submissies (denk aan taxi, ambulance en politie) maar je moet ook dingen bijv. verzamelen zoals de hidden packages...

hier is een ''100% checklist'': http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_...y_City_Stories)

onderaan staan ook collectables ...als je er op klikt krijgt je een uitlegt en als je naar beneden scrolt ook waar alles ligt (maar ik vind het persoonlijk leuker om alles zelf te zoeken)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Hallo,

Ik heb net een missie gedaan op het eerste eiland (Zit al op 3de). De Missie was dat ik met S (die ik eerst vrij heb gelaten). Ik moest dus met een auto naar land 2. Daar stond en boot enz toen moest ik boten vernietegen. Daarna een Helikopter uit de lucht. Nou die missie was het. De missie was afgelopen en ik kreeg een half miljoen Doller$ sinds toen heb ik geen missies meer. Ik kreeg wel een berichtje van het spel dat ik ondergoed aan moest doen dat heb ik geddan maar nog steeds geen missies gekregen. Wie Kan Mij HELPEN??

MVG NICK

hey,

volgens mij ben je dan klaar met je spel!

ik ben nog niet zover maar ik denk dan dat dat het is

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dit heb ik ook met san andreas, mar dan erger:

Ik kan nergens misies zien, want bij slot 1 staat: Freeway, maar dat is een motor, geen missie, en bij slot 2 staat er Up, Up and way, maar ik kan cailgua's place (hoe je het ook spelt) niet vinden, please help me hierbij

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook met san andreas, mar dan erger:

Ik kan nergens misies zien, want bij slot 1 staat: Freeway, maar dat is een motor, geen missie, en bij slot 2 staat er Up, Up and way, maar ik kan cailgua's place (hoe je het ook spelt) niet vinden, please help me hierbij

Ik wil je wel helpen, maar je zit in de LCS-forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...