Jump to content

Iets raars


DannyVCS

Recommended Posts

Als ik met een sportwagen ( bijvoorbeeld een V8 Ghost ) van Staunton Island naar Portland Island rijd , dan laad die als je over de brug gaat , en eenmaal ik benenden ben , zie ik ALTIJD sportwagens rijden..meestal 2...maar dat kan niet , want er rijden alleen luxe wagens op Staunton en Shoreside Vale..is dit een foutje in het spel?

Link to comment
Delen op andere websites

Is niet raar hoor. :)

Als je van Portland naar Staunton gaat, als je van Staunton naar Shoreside gaat, ga maar door..., dan laadt het

spel. :)

Ohja, en dat je plotseling sportwagens ziet rijden, dat is ook niet raar! :)

Staunton is 'bekend' om z'n sportwagens. :)

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel gelijk, megapiloot, maar hij bedoelt dat hij Portland binnenrijd. ;)

In dat geval is dat een bekende gebeurtenis, dat gebeurd heel vaak dat je als je in een auto rijdt dat je heel veel dezelfde ziet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel gelijk, megapiloot, maar hij bedoelt dat hij Portland binnenrijd. ;)

In dat geval is dat een bekende gebeurtenis, dat gebeurd heel vaak dat je als je in een auto rijdt dat je heel veel dezelfde ziet ;)

Heb je m'n 3 puntjes niet gezien? :bonk:

Komt toch op hetzelfde neer...

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt: Staunton staat bekend om zijn sportwagens...

Terwijl de topicstarter het raar vind dat er sportwagens in Portland rijden ;)

Pardon...:$

Mijn excuses. :D

Btw: Dit is een bekende Bug die in veel Gta's voorkomt. :puh:

MP.

Edit: Zoveelste typfout verbetert.

@ hieronder: Haast en spoed is zelden goed idd.

Ik kan niet goed typen, sorry. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dat je meer sportwagens ziet is gewoon omdat je zelf in zo'n sportwagen rijd. Al sinds GTA III heeft het spel de neiging om veel dezelfde auto's te laden, en dus ook degene waar jij mee rijd. Het is zelfs nog steeds zo in GTA IV maar in GTA III enzo viel het meer op omdat er bijvoorbeeld 3 taxi's na elkaar kwamen aangereden etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet raar hoor, net als in IV. In die oude wijken, met vieze huizen enz. Zie je vaak roestige auto's rijden, en in Algonquin waar het luxer is zie je dan ook luxere wagens Bijv. Infernus, Cognescenti enz. Is gewoon normaal, geen fout in het spel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...