Jump to content

Couldn't open file for keyboard type


grasmanek94

Recommended Posts

ok ik zal beginnen bij het begin...

Ik had een trainer gedownload voor gta 2 9.6F en toen ik de cheats uit wouw zetten lukte dat niet...dus ik heb systeem restore gedaan..(aleen 3 uur terug ;p).. en toen ik gta 2 wouw opstarten kreeg ik een error message:

"Couldn't open file for keyboard type"

dus heb ik gta opnieuw geinstaleerd en toen deed die het... en toen ben ik achter gekomen dat de gta 2 manager alles regelde... dus geen error.. en na een paar keer spelen krijg ik het zelf als ik met de manager opstart:/ nu kan ik geen gta 2 meer spelen :( (ps ik voer de applicaties uit als administrator)..

______________

mijn kasje:

windows vista home premium x86

3gh x2 8mb cache

2gb ram ddr2 533mhz

nvidia gforce 8600 GT 512 mb ddr2

Link to comment
Delen op andere websites

@ nintendo5998: gelieve niet te posten als je ergens geen verstand van hebt.

@ grasmanek94: Allereerst, om welke trainer gaat het? Veel trainers passen geen originele bestanden aan waardoor het voldoende is om de trianer te verwijderen om ze geheel te deïnstalleren. System restore is een nogal rigoreuze stap om een programma te verwijderen.

Daarnaast snap ik niet wat je bedoelt met "de GTA2 Manager regelde alles". Wat werd er 'geregeld'?

Link to comment
Delen op andere websites

@ nintendo5998: gelieve niet te posten als je ergens geen verstand van hebt.

@ grasmanek94: Allereerst, om welke trainer gaat het? Veel trainers passen geen originele bestanden aan waardoor het voldoende is om de trianer te verwijderen om ze geheel te deïnstalleren. System restore is een nogal rigoreuze stap om een programma te verwijderen.

Daarnaast snap ik niet wat je bedoelt met "de GTA2 Manager regelde alles". Wat werd er 'geregeld'?

de trainer: gta 2 uk trainer ofzoiets... die trainer veranderde OF de opcodes van de adressen in het spel of hij deed wat met het registry..(ik zette mijn process monitor aan en ja heel veel registry changes maar ook file changes ;/)

"(...)gta2 manager regelde(...)" - dat is al gefixt . de gta 2 manager werd als administrator geopend en gta2.exe niet dus geven van admin rights aan gta2.exe helepte....maar de cheat bleef aan :/

maar de cheat is wel weg door sys restore want vewijderen lukte niet. ook het reinstaleren van GTA2 werkte niet... de cheats leeken "vast" te ziten.... dus het zou iets in de sys32 dir zijn of registry..

__________

bedankt voor reply ik kan gta weer spelen maar het zou wel handig zijn om door te gaan met deze topic :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan gta weer spelen maar het zou wel handig zijn om door te gaan met deze topic :)

Enig idee wat het probleem oploste?

Ik heb nog nooit van de UK trainer gehoord, dus ik zou ook niet weten hoe je er mee om moet gaan... In geval van 'vaste' cheats zou je kunnen proberen om de cheats met de GTA2 Powermanager te activeren en weer deactiveren.

De Powermanager is overigens de meest complete GTA2 trainer die ik ken, dus wellicht gelijk een goed alternatief voor de UK trainer.

Link to comment
Delen op andere websites

Enig idee wat het probleem oploste?

na system recovery gta opnieuw installeren in een andere direcotry met en met die gta 2 manager niuwe keyboard configuraties instellen (bv forward W .....) en daarna weer de oude terug zetten met die en alle programma's die gta2.exe en gta2powermanager.exe als admin uitvoeren....

Bewerkt: door grasmanek94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...