Jump to content

Mourinho geschorst


Tha Real G.

Recommended Posts

UEFA schorst Mourinho twee duels

Uitgegeven: 31 maart 2005 15:56

Laatst gewijzigd: 31 maart 2005 16:31

NYON - De tuchtcommissie van de Europese voetbalunie UEFA heeft Jose Mourinho, trainer-coach van Chelsea, voor twee wedstrijden geschorst. De Portugees is gestraft voor het geven van valse verklaringen in de 'Frisk-affaire' bij de wedstrijd FC Barcelona - Chelsea. Hij kreeg bovendien een geldboete van 15.000 euro.

Zijn club werd eveneens gestraft, met een boete van 62.000 euro. Chelsea was aangeklaagd voor het in diskrediet brengen van het voetbal, door Barcelona's coach Frank Rijkaard te beschuldigen tijdens de rust een bezoek aan de scheidsrechter te hebben gebracht. "Chelsea heeft moedwillig een giftige en negatieve ambience gecreëerd", nadat na de wedstrijd de persconferentie was geboycot.

vind ik zeer zwak van Mourinho :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

ja hallo chelsea doet niks verkeerd

alleen Mourinho :angry:

Dat ben ik het 1000% met je eens!

Chelsea heeft prachtig werk geleverd tegen Barca, dus waarom zou je de spelers straffen die nou net zo hard gewerkt hebben?

Bovendien iedereen lult dat Mourinho arrogant is maar er zijn miljoene mensen die nog veel arraganter zijn maar nog niet eens werk hebben geleverd.

Dimmen tegen Mourinho ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja hallo chelsea doet niks verkeerd

alleen Mourinho  :angry:

Dat ben ik het 1000% met je eens!

Chelsea heeft prachtig werk geleverd tegen Barca, dus waarom zou je de spelers straffen die nou net zo hard gewerkt hebben?

Bovendien iedereen lult dat Mourinho arrogant is maar er zijn miljoene mensen die nog veel arraganter zijn maar nog niet eens werk hebben geleverd.

Dimmen tegen Mourinho ;)

ik ben het 100%met je eens :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...